Obavijest za Kawa pilote

KAZE

New member
Lijep pozdrav svima.
S obzirom da kroz cijelu godinu ima jako puno pitanja i nekih pritužbi na Kawasaki motocikle ja sam smislio nešto a nadam se da čete mi pomoći u tome. :)
05.12 odnosno idući utorak idemo na specijalizaciju za nove modele Kawasaki-a u Holandiju(u centralu) pa sam htio predložit da mi ovim putem ili E-mailom ([email protected]) dostavite pitanja ili pritužbe ili bilo šta takvo što vas zanima na što bi tražio odgovor od odgovornih ljudi.
Prvenstveno mislim na osobe koje posjeduju Kawasaki-a i imaju kakva pitanja ili pritužbe.
Nakon povratka ja ču vam dati odgovore i objaviti par slika da vidite kako je to izgledalo tamo. (y)
Lijep pozdrav svima.
Dario
 
Vidiš da nema nikakvih pritužbi...
Izgleda da po kawi pljuju samo oni koji je nemaju (y) :mrgreen:
 
ADAM said:
Vidiš da nema nikakvih pritužbi...
Izgleda da po kawi pljuju samo oni koji je nemaju (y) :mrgreen:
...i koji bi ju steli imati , al nemaju dosti penez da ju kupe  :mrgreen:

2 KAZE-Ideja je ok. Kada bi i drugi serviseri tako radili di bi bio kraj. Slaba je poslovnost u nas. Kao da vrijedi sistem: utrapi motor kupcu, a dalje nije nas briga. Nadam se da ce i ostali se povesti tvojim stopama, i da ce se javiti kawasakijevci pa makar na PP.  (y)
 
Razmisljao sam postaviti pitanje o rupi izmedju 3500-4000 okretaja, a onda sam se sjetio da, bez obzira sto na motoru pise Kawasaki, da je to Suzuki masina...

Stoga, nula pitanja s moje strane, a tebi sretan put i ne iti u coffee shopove nego slusati na nastavi...

:jesus:
 
Pitanja se odnose na model ZX-10R 2006. godina:
1. Zašto su im kočnice najslabije u klasi, i to po pitanju snage i doziranja, odnosno kad će to popraviti?
2. Zašto varaju sa poluproizvodom od Ohlinsovog amortizera volana koji je totalno u kurcu a samo zamjenom ulja i dizni bi se moglo sve složiti?
3. Zašto se poklopac zadnjeg sica mora nadoplatiti a konkurencija ga ima u seriji?
4. Zašto im je instrument ploča potpuno nepregledna?
5. Zašto su od štelanja ovjesa napravili nauku koju je gotovo nemoguće pogoditi i time im motor postaje potpuno nekonkurentan na lokalnim prvenstvima?

Možda bude još neko pitanje ali za sada samo ovo... 8) Dodatna pitanja o estetici bi se isto mogla postaviti, samo pravit ću se fin i neću raspravljati o ukusima.
 
Ja bi htio postaviti pitanje u vezi Z1000 al kad fakat neznam kaj jednostavno motor
je predobar redovito servisiranje i sve ok  (y)

Jedino isto ko i Mate postavio bi pitanje zašto nema serijski poklopac zasuvozaća i
zašto su neki djelovi originalni (nosać tablice, chras barovi.. itd) tak skupi? :misli:
 
Ideja je za svaku pohvalu  (y) i gotovo mi je žao što nemam nikakvih problema sa motorom da ih prijavim.  :mrgreen:

Nakon 30+ kkm nemam nikakvih primjedbi na motor i ciklistiku, jedino trenutno ruži malo jače, jer bi trebalo uskoro promijenit razvodni lanc, ali to i tako spada u potrošni materijal.
 
mate said:
Pitanja se odnose na model ZX-10R 2006. godina:
1. Zašto su im kočnice najslabije u klasi, i to po pitanju snage i doziranja, odnosno kad će to popraviti?
2. Zašto varaju sa poluproizvodom od Ohlinsovog amortizera volana koji je totalno u kurcu a samo zamjenom ulja i dizni bi se moglo sve složiti?
3. Zašto se poklopac zadnjeg sica mora nadoplatiti a konkurencija ga ima u seriji?
4. Zašto im je instrument ploča potpuno nepregledna?
5. Zašto su od štelanja ovjesa napravili nauku koju je gotovo nemoguće pogoditi i time im motor postaje potpuno nekonkurentan na lokalnim prvenstvima?

Možda bude još neko pitanje ali za sada samo ovo... 8) Dodatna pitanja o estetici bi se isto mogla postaviti, samo pravit ću se fin i neću raspravljati o ukusima.

Kao sto Adam rece po Kawi pljuju samo oni koji je nemaju :palacdolje:
meni se ne svidja sto limitator na 300km/h naglo prekine ubrzanje-trebali su nekako blaze to rijesit, ovako me svaki put trzne mislim ode nesto  :mrgreen:
 
zašto 6r 2003 loče litru ulja na 1000km  :misli:  :mrgreen:
 
gastajbarter said:
Kao sto Adam rece po Kawi pljuju samo oni koji je nemaju :palacdolje:

Slobodno pitaj vlasnike dotičnog motora, ali one koji su objektivni odnosno koji su vozili i konkurenciju, da li se oni slažu ili ne s ovim mojim pitanjima pa tek onda komentiraj. Vozio sam ga tjedan dana, u fazi sam eventualne zamjene za isti i što je najbolje, Kaze i Dac (KMS) su čuli ova moja pitanja već prije tako da ih ovdje samo podsjećam.
 
Postoje pitanja na koja se može dati suvisli odgovor,ali i ona koja su subjektivne prirode,pa kao i o ukusima,nije ih mudro komentirati.Ali sve što ima temelja,bilo dobro ili loše,zaslužuje komentar ili u ovom slučaju odgovor.Kaze,napravi top listu prije putovanja..  (y)
 
paky said:
zašto 6r 2003 loče litru ulja na 1000km  :misli:  :mrgreen:
natoči silkoline ulje i nebude trošio,ja imam 2004 god i sve je ok !!!
 
mate said:
Pitanja se odnose na model ZX-10R 2006. godina:
1. Zašto su im kočnice najslabije u klasi, i to po pitanju snage i doziranja, odnosno kad će to popraviti?
2. Zašto varaju sa poluproizvodom od Ohlinsovog amortizera volana koji je totalno u kurcu a samo zamjenom ulja i dizni bi se moglo sve složiti?
3. Zašto se poklopac zadnjeg sica mora nadoplatiti a konkurencija ga ima u seriji?
4. Zašto im je instrument ploča potpuno nepregledna?
5. Zašto su od štelanja ovjesa napravili nauku koju je gotovo nemoguće pogoditi i time im motor postaje potpuno nekonkurentan na lokalnim prvenstvima?

Možda bude još neko pitanje ali za sada samo ovo... 8) Dodatna pitanja o estetici bi se isto mogla postaviti, samo pravit ću se fin i neću raspravljati o ukusima.

1)Kočnice su opisali loše samo u motop...a u svih stranih, pretezno njemackim casopisima su opisane bas kontra.Što si ti vozio mozda je bio slabo slozen/istrosen
2)prvi put cujem ovo, a vec je cjela sezona prosla
3)imas pravo
4)pa 06 desetka ima analogni obrtomjer...Kritike su bile na zx6r i Z modele...ili si mislio nesto trece :misli:
5)ima univerzalnih nacina kako nastelati ovjes (za neprofesionalce) za pistu, cestu, to, ono, trece

estetika,slazem se jos jednom:)
 
1. Moguće da je motor imao istrošene kočnice, pogotovo zato jer je primjerak koji sam vozio u vlasništvu MotoPulsa, ali zašto se onda na iste stvari žali i dosta mojih frendova koji imaju svoje motore? Osim toga, možda manje bitno, kočnice su loše prošle na većini testova talijanskih i engleskih novina. Činjenica je da nakon par krugova na Grobniku počinju jako popuštati.
2. Ako si ikada vozio sa "normalnim" Ohlinsom onda moraš shvatiti o čemu pričam. Razina tvrdoće na maximumu na Kawasakiju odgovara jačini tri klika na onome koji imam na drugom motoru. Pogledaj bilo koji Kawasaki forum i naletjet ćeš na isto pitanje.
4. Moj osobni dojam, Suzuki je tu najbolji od japanaca.
5. Ne znam koji su to univerzalni načini. Činjenica je da ova točka razlog najvećem bježanju šire moto populacije od Kawasakija. U zadnjih par izleta na Grobnik, osim Pelizzona, nisam primjetio gotovo niti jednog bržeg vozača na ZX-10R. Logika govori da, obzirom da je po pitanju snage i cijene izuzetno pozitivan, ostaje samo ovjes.

Moj generalni dojam je da je taj model je visoko cijenjen među "mirnijim" vozačima koji traže snagu a opet neće kupiti ZX12 dok ga trkači, čak i oni rijetki izletnici na stazu, izbjegavaju.
 
Zildjian said:
zato šta su ti karike izletile kroz auspuh....


neman ja kramasaki  :jesus: ja vozim hondu  (y)  8)

samo znam da je bilo podosta ljudi koji su imali problema s time od same kupnje motora, i nisu u servisu uspjeli pronać kvar  :misli:
 
Vozio sam novu 10-ku i prvo što mi je upalo u oči je bila kočnica.
Što se tiče sile kočenja ona je bila odlična ali je hod ručice bio užas bez obzira što je ona bila namještena da bude najdalje moguće. Jednostavno pri jakom kočenju mi je ručica dolazila do kraja svoga hoda tj. dodirivala je ručicu gasa.
Da li je to do lajtunga ili sustav nije u tvornici dobro odzračen ne znam, ali užas.