gastajbarter
Well-known member
ma opet na kraju svako ima svoje misljenjemate said:Slobodno pitaj vlasnike dotičnog motora, ali one koji su objektivni odnosno koji su vozili i konkurenciju, da li se oni slažu ili ne s ovim mojim pitanjima pa tek onda komentiraj. Vozio sam ga tjedan dana, u fazi sam eventualne zamjene za isti i što je najbolje, Kaze i Dac (KMS) su čuli ova moja pitanja već prije tako da ih ovdje samo podsjećam.
za kocnice ja nevidim tu neke velike razlike i sve je u osjecaju i subjektivno-ako se malo bolje pogledaju klijesta sve je to isto razlike su toliko male da razlika u putu kocenja na kraju ispadne u cm,a Kawa je jeftinija pa si mozes dozvolit 100$ troska i kupit malo bolje lajtunge
ohlinsa isto ima raznih i nije svaki isti-ovaj makar ima neku mogucnost stelovanja za razliku od suze i yamahe koji nemaju
poklopac cica ovde dodje serijski a sto nasi bajni dileri dilaju sa time to je nas problem
za istrument tablu nemam prituzbi isto kao i na dizajn a stelovanje ovjesa ionako nije potrebno bar za 70% bajkerske populacije-onaj ostatak ce nekako nac nacina da to postela kako treba
meni ja kawa nekako najdraza od japanaca al ne bjezim ni od ostalih-pogotovo ako naleti kakav dobar,a povoljne cijene