Odzvonilo skidanju blokada

st_driver

New member
Pa evo danas sam vidio  kod pazara(ono di je UVIJEK policija - znat će oni iz ST) kako 3 policijska motora zaustavljaju. S njima je bio i mehaničar koji je nešto vrtio po zaustavljenom motoru i pregledavao ga. Pošto se sjećam da je neko na forumu vidio isto - očito je stvarno da su počeli primjenjivati taj debilni zakon.
Svi su se smijali, kao zakon je donesen davno, vidiš da nema ništa, al evo, izgleda da je došlo do toga.
Ne znam kako će sad svi oni koji skidaju blokade(bolje rečeno SVI) dalje. Jedino ne znam kolika je kazna za taj prekršaj. :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
 
Ma, već se radi prevencija. Ima ona kutijica što se kači na elektroniku i na daljinskom ga stavljaš u mod za teh. pregled - policiju (50 km/h) ili za cestu (koliko ide km/h). Kažu 1000 kn.

Biti će interesantno kad policija ganja skuter sa 80-90, a onda kada ga zaustavi i izmjeri da ne može preko 50!
Biće tu velikih frustracija. :misli: :misli: :misli: :misli:
 
Skuteraši,nedajte se jer i mi stariji smo brijali Tomose i ništa nam nisu mogli !!!
 
aero said:
Ma, već se radi prevencija. Ima ona kutijica što se kači na elektroniku i na daljinskom ga stavljaš u mod za teh. pregled - policiju (50 km/h) ili za cestu (koliko ide km/h). Kažu 1000 kn.

Biti će interesantno kad policija ganja skuter sa 80-90, a onda kada ga zaustavi i izmjeri da ne može preko 50!
Biće tu velikih frustracija. :misli: :misli: :misli: :misli:
A čemu frustracija?
Pošalju ga na izvanredni tehnički pregled i uzmu tablicu. Sasvim dovoljno da netko drugi bude isfrustriran a ne policija. Pa makar na tehničkom ništa ne pronašli malo su čovjeku uljepšali tjedan sa odlascima na tehnički i plaćanjem raznih pizdarija :?
 
doći će dani kad će se zaustavljati i veliki motori i slati na tehnički spovećom globom u konačnici što zbog neadekvatnih topova, što zbog neubilježenih promjena snage...
 
Ajd jedno pitanjce sad
Ak te policija pošalje na izvanredni teh. pregled i ak se tam pokaže da je sve u skladu sa zakonom, ko plaća taj tehnički s obzirom da je procijena policije bila pogrešna????
 
Ovaj zakon donesen je u svrhu "poboljšanja sigurnosti u prometu" i kao jedna od mjera da se pokuša smanjiti broj nesreća, ozljeda i u konačnici smrtnih slučajeva.

međutim....

nigdje nikada nije objavljena statistika a ja bi je volio pročitati i proanalizirat, koliko je nesreća skuteraša sa smrtnim posljedicama proizašlo iz
  - brze vožnje skuterom (dakle brzina 70-80 km/h) a
  - koliko zbog spore vožnje kada su ti preostala vozila stalno na repu i ugroženost velika
  - koliko zbog slabog poznavanja prometnih situacija i načina razmišljanja u prometu
  - tehničke slabosti ili neispravnosti mopeda il skutera

Gotovo sam siguran da je najidealnija brzina skutera ona kada se može slijediti brzina vozila ili kolone vozila a to nikako nije 50km/h već upravo ona do 70-80km/h, a da ne kažem na konstantnim usponima kada konačna brzina pada i postaneš predmet za preticanje, a ugroženost maximalna.
Dakle konačno smatram da je zakon bez uporišta, da je donesen po inerciji stvari bez detaljne analize i da neće povećati sigurnost u prometu već naprotiv povećati broj nesreća....

Isto vrijedi i za ostale motore gdje bi bilo interesantno vidjeti u analizi kolika je prisutnost incidentnih situacija na brzini od 70-80km/h a kolika na drugim brzinama...
Svaka analiza u tom smijeru pokazala bi da je ovaj doneseni zakon o blokadama smiješan i neutemeljen.

Samo ljudi koji su kao učesnici u prometu prošli sve faze odnosno od vožnje mopeda, skutera, motora do automobila ( aneki i kao vozači teretnih vozila) mogu procjeniti takve situacije, a vjerujem da nas je puno ovdje i da mnogi dijele isto takvo mišljenje.
 
blagi said:
Ajd jedno pitanjce sad
Ak te policija pošalje na izvanredni teh. pregled i ak se tam pokaže da je sve u skladu sa zakonom, ko plaća taj tehnički s obzirom da je procijena policije bila pogrešna????
policija tj. niktko ga ne plača
 
baxy said:
Ovaj zakon donesen je u svrhu "poboljšanja sigurnosti u prometu" i kao jedna od mjera da se pokuša smanjiti broj nesreća, ozljeda i u konačnici smrtnih slučajeva.

međutim....

nigdje nikada nije objavljena statistika a ja bi je volio pročitati i proanalizirat, koliko je nesreća skuteraša sa smrtnim posljedicama proizašlo iz
  - brze vožnje skuterom (dakle brzina 70-80 km/h) a
  - koliko zbog spore vožnje kada su ti preostala vozila stalno na repu i ugroženost velika
  - koliko zbog slabog poznavanja prometnih situacija i načina razmišljanja u prometu
  - tehničke slabosti ili neispravnosti mopeda il skutera

Gotovo sam siguran da je najidealnija brzina skutera ona kada se može slijediti brzina vozila ili kolone vozila a to nikako nije 50km/h već upravo ona do 70-80km/h, a da ne kažem na konstantnim usponima kada konačna brzina pada i postaneš predmet za preticanje, a ugroženost maximalna.
Dakle konačno smatram da je zakon bez uporišta, da je donesen po inerciji stvari bez detaljne analize i da neće povećati sigurnost u prometu već naprotiv povećati broj nesreća....

Isto vrijedi i za ostale motore gdje bi bilo interesantno vidjeti u analizi kolika je prisutnost incidentnih situacija na brzini od 70-80km/h a kolika na drugim brzinama...
Svaka analiza u tom smijeru pokazala bi da je ovaj doneseni zakon o blokadama smiješan i neutemeljen.

Samo ljudi koji su kao učesnici u prometu prošli sve faze odnosno od vožnje mopeda, skutera, motora do automobila ( aneki i kao vozači teretnih vozila) mogu procjeniti takve situacije, a vjerujem da nas je puno ovdje i da mnogi dijele isto takvo mišljenje.

Djelim tvoje mišljenje, ali podatke koji te zanimaju ne može ti dati nitko u RH. policija u svojim izvješćima koristi termine "nepropisna brzina" i " neprilagođena brzina", a ne konkretne brojke.
 
I ja se slažem to je korak natrag, :palacdolje: :palacdolje: :x otkada su skuteri  80 ih god došli brzine su se povečale i time se pratio promet za razliku od tomosa po našim cestama  :palacdolje:
 
trebali bi se dečki koji voze skutere organizirati i dogovoriti, te se vozati po gradu u skupinama, ali strogo NE prelaziti brzinu od 50 km/h, pa kad se po centru počnu praviti kolone vozila i kolapsi, možda netko razmisli o tome...  (y)
 
strasilo said:
trebali bi se dečki koji voze skutere organizirati i dogovoriti, te se vozati po gradu u skupinama, ali strogo NE prelaziti brzinu od 50 km/h, pa kad se po centru počnu praviti kolone vozila i kolapsi, možda netko razmisli o tome...  (y)
ideja nije loše, ali po "centru" se ionako ne smije brže od 50km/h, tak da ništ od toga, a baj d vej, skuter je pomoćno gradsko prometalo, a ne turer ili sprinter kakvim bi ga mnogi željeli ili ga primjenjuju.
 
miro said:
ideja nije loše, ali po "centru" se ionako ne smije brže od 50km/h, tak da ništ od toga, a baj d vej, skuter je pomoćno gradsko prometalo, a ne turer ili sprinter kakvim bi ga mnogi željeli ili ga primjenjuju.

ali svi voze, jer da nevoze, nebi nikad stigli... ali kad bi im se tu našli skuteri sa max 50 kmph .... eee da vidiš veselja ...  :LOL:
 
kod skutera je najmanji problem brzina ( još veći ako ga svi moraju priticat )
tako da se radi o običnom punjenju proračuna ( ka i sve do sada )  :palacdolje:

najveći problem je njihovo provlačenje sa live/desne ( jebu sa svih strana )
i vožnja bez kacige ( ono uredno spletena kosica i očale )
 
blagi said:
Ajd jedno pitanjce sad
Ak te policija pošalje na izvanredni teh. pregled i ak se tam pokaže da je sve u skladu sa zakonom, ko plaća taj tehnički s obzirom da je procijena policije bila pogrešna????
PIH!
Pa ti, tko bi drugi?
Jer do izvanrednog tehničkog pregleda se od tebe očekuje da otkloniš nedostatke :mrgreen:
 
pa ja bi njima svima dao skuter sa blokadama koji ide 50 pa da vide kako je to kad te kamioni auti i sve živo i neživo..pa i bakica u kolicima prestiže! pa opasnije je kada takavc skuter ide 50 nego recimo 90-100
maaaa...... :palacdolje:
 
Nije problem u skuterima koji idu 70-80, već u onima koji idu 100-120 na 12-13 colnim kotačima i neadekvatnim ovjesom i kočnicama, a voze ih djeca od 14 godina. Nikad nisam čuo da se netko hvali da je pojačao kočnice na skuteru.
Koliko sam čuo, po novom zakonu se do 16-te godine ne smije ništa voziti i s time se uopće ne slažem ali mislim da je ta odluka donešena zbog nemogućnosti provođenja zakona o dozvoljenoj brzini skutera.
 
BorisZ said:
Nikad nisam čuo da se netko hvali da je pojačao kočnice na skuteru.

Ima jedan mali zeleni na forumu kaj se hvalil (ne da mi se sad tražit tu temu)  :mrgreen: