Odzvonilo skidanju blokada

plati atest, plati veču regu i vozi 50 ccm kolko god hočeš brzo  :wink:
 
gigi said:
Ima jedan mali zeleni na forumu kaj se hvalil (ne da mi se sad tražit tu temu)  :mrgreen:

Da ima, ima. Ima veći disk neg kotač. Baš je dečec pravi jer je i kočnice poboljšal!! :mrgreen:
 
I mene zanima kako će se odvijati ta priča sa blokadama na skuterima. Kupio sam ga prošle godine tako da ove nema tehničkog, bar se nadam da je tako i za skutere, pa s te strane ne bi smjelo biti problema. Međutim, zanima me što će biti kad me zaustave drotovi jer imam regan skut, valjanu vozačku dozvolu, uvijek nosim kacigu...itd ali ide skoro sto. Sreća da se vozim samo po selu a tamo zaustavljaju većinom zbog kaciga.  8)
 
mate said:
I mene zanima kako će se odvijati ta priča sa blokadama na skuterima. )

ako bude problema sa skuterom morat ćeš se voziti na dukcu, znam da je to triper kombinacija ali jebi ga  :mrgreen:
 
mate said:
I mene zanima kako će se odvijati ta priča sa blokadama na skuterima. Kupio sam ga prošle godine tako da ove nema tehničkog, bar se nadam da je tako i za skutere, pa s te strane ne bi smjelo biti problema. Međutim, zanima me što će biti kad me zaustave drotovi jer imam regan skut, valjanu vozačku dozvolu, uvijek nosim kacigu...itd ali ide skoro sto. Sreća da se vozim samo po selu a tamo zaustavljaju većinom zbog kaciga.  8)

Ne, ove godine nemoraš na tehnički. Ako te pandurija zaustavi, jbg...može te poslat na izvanredni TP. A to kaj ide skoro sto...možda po njegovoj čuki. :mrgreen:
Jer sam na svoje oči vidio gdje čovjeku pokazuje 85 na čuki, a juri pravih 64,9 km/h :mrgreen:
 
Bandit said:
Ne, ove godine nemoraš na tehnički. Ako te pandurija zaustavi, jbg...može te poslat na izvanredni TP. A to kaj ide skoro sto...možda po njegovoj čuki. :mrgreen:
Jer sam na svoje oči vidio gdje čovjeku pokazuje 85 na čuki, a juri pravih 64,9 km/h :mrgreen:

čuka tuning


:mrgreen: :mrgreen:
 
Ma gle, definitivno ide više nego što je dozvoljeno jer je unutra kit od 70ccm. Opet sve ostaje na prijateljskom uvjeravanju. :mrgreen:
 
mate said:
Ma gle, definitivno ide više nego što je dozvoljeno jer je unutra kit od 70ccm. Opet sve ostaje na prijateljskom uvjeravanju. :mrgreen:

Aha, tu smo... :mrgreen: znači svesno zamajavaš ovu državu :mrgreen:
 
ma stvarno ne znam šta ako te koji pandur "voli" pa te pošalje na izvaredni TP. ko snosi troškove - dnevnicu ako je sve OK, pogotovo ako se to dogodi više puta :mrgreen:. zar to nije ugrožavanje slobode građana R Hrvatske.  :misli: :mrgreen:
 
uglavnom, nesto se krece ka organiziranom kolektivnom postivanju zakona, i to se cilja na barem zg i rijeku - uglavnom, hrpa mopeda se krece ispod max dopustene brzine najvecim prometnicama. mozda se nesto promijeni ako se izorganiziramo


savjeti dobrodosli
 
Nece se promijeniti, ali cete pokazati sebi da se mozete po potrebi organizirati, a svijetu (zemlji) cete pokazati da postoji kriticna masa koja se mozda i ne slaze sa svim sto neki knjiski debil smisli u svom malom mozgicu...

Pokazite da ima i onih koji misle drugacije, i svakako pozovite medije da vas negdje snime i/ili im dajte neku lokaciju gdje cete stati na 15 minuta da im odgovorite na pitanja i da vas pofotkaju...

:mrgreen:
 
vlucic said:
Nece se promijeniti, ali cete pokazati sebi da se mozete po potrebi organizirati, a svijetu (zemlji) cete pokazati da postoji kriticna masa koja se mozda i ne slaze sa svim sto neki knjiski debil smisli u svom malom mozgicu...

Pokazite da ima i onih koji misle drugacije, i svakako pozovite medije da vas negdje snime i/ili im dajte neku lokaciju gdje cete stati na 15 minuta da im odgovorite na pitanja i da vas pofotkaju...

:mrgreen:

Da i onda ce ta ista ekipa dizat skutere na zadnji i divljat pred kamerama i mislit da može prodavati demagogiju.
Ako se hoćeš voziti brže od 50 kupi drugu kategoriju skutera.
Danas hvala bogu ima 80, 100, 150, 200 pa sve do 750 ccm skutera.
Zašto su motocikli podjeljeni po kubikaži, i dozvole će biti isto.
Mate si pored dva dukca može priuštiti brži skuter, ali.... ovako je bolje - mala tablica, ništa ne košta a ide.
Ja bi dozvolio skuterima 70- 80 - 100 km/h - zašto ne? - ali molim lijepo na tehnički i ukoliko je ostalo na skuteru prepravljeno u skladu s brzinom - prebaciti ga u drugu kategoriju i naravno sve što to povlači za sobom.
Onda bi mate kupio skuter od 200 ccm a ne od 50 pa polini kit.

:jesus:

 
neven said:
Da i onda ce ta ista ekipa dizat skutere na zadnji i divljat pred kamerama i mislit da može prodavati demagogiju.
Ako se hoćeš voziti brže od 50 kupi drugu kategoriju skutera.
a otkud ti to da ce ekipa dizat skutere na zadnji?

i da, skuteri(mopedi) su prvenstveno nastali kao gradska vozila, dakle kratkog dometa. pa zasto onda se dopusta po gradu da se druga vozila voze iznad ogranicenja, a udar je sad na skutere?

e pa nek vide sta se desi kad se 10-20 skutera vozi zelenim valom i avenijom dubrovnik, slavonskom ili vukovarskom brzinom manjom od 50 kmh
 
neven said:
Mate si pored dva dukca može priuštiti brži skuter, ali.... ovako je bolje - mala tablica, ništa ne košta a ide.
Ja bi dozvolio skuterima 70- 80 - 100 km/h - zašto ne? - ali molim lijepo na tehnički i ukoliko je ostalo na skuteru prepravljeno u skladu s brzinom - prebaciti ga u drugu kategoriju i naravno sve što to povlači za sobom.
Onda bi mate kupio skuter od 200 ccm a ne od 50 pa polini kit.

Ispravak netočnog navoda: pored TRI Ducatija... :jesus: :mrgreen: :mrgreen:
Da ti objasnim za ovo drugo: zapravo se radi o jednom glupom nesporazumu. Naime, punac i ja prošlo proljeće došli do zaključka da bi nam trebao neki motor za more. On je htio enduraču od nekih 250ccm a ja skuter. Na kraju je ipak ispao skut. Uglavnom, bili smo uvjereni da je priča sa skuterom od 50ccm ista kao i ona sa automaticima prije desetak godina. Nema tehničkog, osiguranja, registracija... jednom ga kupiš, regaš i prst u uho. I onda kad sam ga kupio skužio sam da je isti kurac ko i za ostale motore. I to je to. Obojica imamo dozvole, lova nije bila upitna ali tako se poklopilo. I kad je došao sklužio sam da s njim ne mogu na magistralu pa smo ga nadrkali jer mi je jednostavno bio preopasan. I šta sad? Da ga ponovo atestiram, homologiram ili ne zna šta već ne, jednostavno mi se ne da. Osim toga, u mom moto stažu rijetki su momenti moje potpune legalnosti na cesti tako da ni ovo neće biti ništa novo. :mrgreen:

P.S. U biti serem bezveze, kupio sam ga jer je bio u Ducati Corse bojama. Jebe mi se za zakon i kubikažu. :prsti:
 
vlucic said:
Nece se promijeniti, ali cete pokazati sebi da se mozete po potrebi organizirati, a svijetu (zemlji) cete pokazati da postoji kriticna masa koja se mozda i ne slaze sa svim sto neki knjiski debil smisli u svom malom mozgicu...

Pokazite da ima i onih koji misle drugacije, i svakako pozovite medije da vas negdje snime i/ili im dajte neku lokaciju gdje cete stati na 15 minuta da im odgovorite na pitanja i da vas pofotkaju...

:mrgreen:
mislim da nikakvi apeli  neče uspjeti jer to nije do našeg zakona i on ne može biti promjenjen jer su skuteri homologirani sa brzinom od 45 ili 49 km/h pa bi promjena zakona značila da se dopušta vozilima koji ne zadovoljavaju svoju homologaciju sudjelovanje u prometu!
 
mate said:
Ispravak netočnog navoda: pored TRI Ducatija... :jesus: :mrgreen: :mrgreen:
Da ti objasnim za ovo drugo: zapravo se radi o jednom glupom nesporazumu. Naime, punac i ja prošlo proljeće došli do zaključka da bi nam trebao neki motor za more. On je htio enduraču od nekih 250ccm a ja skuter. Na kraju je ipak ispao skut. Uglavnom, bili smo uvjereni da je priča sa skuterom od 50ccm ista kao i ona sa automaticima prije desetak godina. Nema tehničkog, osiguranja, registracija... jednom ga kupiš, regaš i prst u uho. I onda kad sam ga kupio skužio sam da je isti kurac ko i za ostale motore. I to je to. Obojica imamo dozvole, lova nije bila upitna ali tako se poklopilo. I kad je došao sklužio sam da s njim ne mogu na magistralu pa smo ga nadrkali jer mi je jednostavno bio preopasan. I šta sad? Da ga ponovo atestiram, homologiram ili ne zna šta već ne, jednostavno mi se ne da. Osim toga, u mom moto stažu rijetki su momenti moje potpune legalnosti na cesti tako da ni ovo neće biti ništa novo. :mrgreen:

P.S. U biti serem bezveze, kupio sam ga jer je bio u Ducati Corse bojama. Jebe mi se za zakon i kubikažu. :prsti:
još će ispasti da patiš na ducati.
 
Ti ljudi bi trebali svatit da je polovicom gradskih prometnica opasno vozit ispod 50