Odzvonilo skidanju blokada

Možda bi ljudi trebali shvatiti da je gradskim prometnicama opasno voziti više od 50km/h što pokazuje crna kronika bez obzira o kojim se novinama radi.
 
možda bi ljudi trebali shvatit da je opasno se vozit gradskim ulicama.
 
evo jučer sam bio na atestu s automobilom,jer sam plin ubacio.........neznam koliko bi izašlo za skuter,al mene je uzašlo oko 1100kuna,pa provjera svega,ponovno vaganje,prednje osovine,zadnje osovine,mjerenje automobila,broj motora,broj šasije,i na kraju slikanje,pa papiri odlaze za zagreb,potom dolazim po novu prometnu i knjižicu vozila..........al to je samo zbog plina,a što je tek onda da se brzina povečala.......onda bi sigurno morali na skuterima kočnice mjenjati......bla bla,a motor će se morati voziti s A kategorijom što mnogima nebi odgovaralo........
 
st_driver said:
Ti ljudi bi trebali svatit da je polovicom gradskih prometnica opasno vozit ispod 50

Pogodio si , slažem se....jednostavno kao šta sam i prije napisao treba voditi računa da je mogućnost vožnje skuterom u skladu sa brzinom vozila koja je na mnogim gradskim prometnicama veća od 50.

Friziranja, kit-anja, pojačavanja kočnica i sl. nemaju veze jer svako tko si danas može kupit skut može i polovni motor koji sve te karakteristike već ima i može brže vozit, brže i lakše kočit i dr. Za cca 15-20 milja kuna sve je ostvarivo, jedno i drugo.
Drugi par rukava je bilo friziranje tomosakija nekada jer su ti Jawe i Mzetke bile puno skuplje, a o talijanim il japancima da ne govorimo, pa smo izmišljali od dreka napravit zvijer.
 
Meni prijatelj ima baotiana 50, kojega triba dobro naganjat da priđe 50, i da vidite samo kako ga izguravaju iz trake i obilaze ga. I sad nek  mi neko kaže da je to bolje nego da on  potegne 60-70 kmh
 
I automobilima je po gradu max 50 dozvoljeno, osim gdje je drukčije naznačeno
 
Nike said:
I automobilima je po gradu max 50 dozvoljeno, osim gdje je drukčije naznačeno

Znam da po zakonu je, ali u praksi nije tako, npr. probaj po Domovinskog rata vozit 50..