oldtimer pravilnik 2 dio

31 said:
Inač gospon Županovič,neznam baš kak bu vam ovo delalo,bez rotacionih diskova,koji odredjuju vrijeme usisa. :misli:
                                                                                                      nerazumijem komentar?
 
Gigo said:
Što se tiče Gamme evo link samo

http://www.suzukicycles.org/RG-series/RG500-Gamma.shtml

Životinja predstavljena '84 u Njemačkoj  (y)
Dajte koju riječ o toj Gami koju spominje 31.Jel informacija ili dezinformacija.
 
znam čovjeka koji ima dvije game u špajzi po policama. ispravne  :mrgreen:

kontakt informacija - skupo  :wink:
 
31 said:
kak ne ?pa na toj gami je kompletan sistem usisa preko rotacionih diskova izbačen.i koliko vidim pokušava se sa nekakvim lamelama,pa mi baš nije jasno kako će to raditi s obzirim da radilica pokreće rotacioni disk koji je odrezan tako da točno kada treba(dobro da se to malo pojačat :mrgreen:) otvara i zatvara usis.mislim da će bengule biti na sve strane.
Nisam ni pomislio da možeš pitati nesuvislo_Ovako.To je vrlo kompliciran zahvat.Moraš priznat i sam da je prilično dojmljivo kao ideja.Studiramo zaptivanje i računamo na podtlak i anatomiju koju ugrađujemo.Nadam se da će distribucija bit pod kontrolom.Jako smo svjesni svih finesa i problema ja i moji suradnici.Ide sve zasad zamišljenom dinamikom.Prilično je zanimljivo.Barem si solidaran i na tome ti se zahvaljujemo.
 
možda bolje riješenje da se napravi usis kao na gami od 250cc i tako za svaki cilindar,ako su več odbačeni roto-diskovi......a rupe od diskova se jednostavno zatvore.......

samo lamele umjesto diskova,i taj otvor i te divlje lamele nisu baš nešto obečavajuće da će cijela stvar štimati......treba puknuti original lamele,sam bilo kojeg motora,nego izmišljati toplu vodu,kada već postoji.......
 
Nakon vaših skeptičnih razmišljanja hitno smo imali kolegij i analizirali situaciju.Uvažavajući vaše procjene  nismo mijenjali zadanu dinamiku.Ono što govorite znamo i mi, no mi ćemo to sve riješiti.Gama je stradala od krhotina fibera na pločama i tako je išla ideja o Lamelama.Ideja nije moja doduše ali mi se sviđa.Čovjek koji stoji iza tog zahvata znanjem još uvijek je uvjerljiv.Original nas ne zanima ,nije izazov.To se uvijek može kao skuhat mlijeko.
 
Čuju se razne verzije, ali pravilnika još nema. Zadnja je informacija da će pravilnik biti objavljen nakon sportskog odbora koji je u ponedjeljak. Dakle moguće u utorak, a prva utrka je u subotu?  :wink:
 
Brzi i žestoki voze bez pravila!
 
ja sam čula da se klase vračaju na staro,zbog pritiska ,valjda jer su ljudi zvali rogulića......al to je opet ja sam čula,nema nikakav službeni papir a vrijeme opasno ide
mislim da nikako nije način da se sve ovo dešava par dana prije prve utrke
ako se jedno dogovorilo već prekasno,iz kojeg razloga se još i ovo radi....
 
zweky said:
ja sam čula da se klase vračaju na staro,zbog pritiska ,valjda jer su ljudi zvali rogulića......al to je opet ja sam čula,nema nikakav službeni papir a vrijeme opasno ide
mislim da nikako nije način da se sve ovo dešava par dana prije prve utrke
ako se jedno dogovorilo već prekasno,iz kojeg razloga se još i ovo radi....

...mila, mirna, tiha i povučena!    :mrgreen: :mrgreen:
 
Naš proslavljeni šampion i rekorder Grobnika Drmeš navodno će voziti u disciplini Oldtajmer ove godine.Jel to ok?Pa on je druga planeta.
 
Drmeš će voziti Z-1000 isto kao i Emil.

Moram priznati da se jako veselim borbama Drmeš-Emil-Aci

Joža je jedan od rijetkih koji nakon xy godina izbivanja, sjedne na totalno nepripremljenu, serijsku R6 i odvozi 1:36. Tako da je taj dio nekako naklonjen njemu, ali pošto se zna da u Oldtimer pravilima ima puno mogućnosti za modifikaciju motocikla, tko zna kako će tko pripremiti svoju pilu. Osobno sam gledao ljute pile u Alpe Adrija prvenstvu, puno će ovisiti i o tome.
 
Mi bi morali biti ponosni na te vrijednosti koje imamo.Ako Drmeš bude vozio PH Classic to će bit zanimljivo do boli.Nedavno je u mojoj neposrednoj blizini rekao da je malo zapustio svoju kondiciju ali da ima namjeru konsolidirati svoju fizičku konstituciju jer opet želi izlazit na ravnine sa punim gasom.Veliki sportaš.To mi se čini prava supstanca za medije.Osim toga ima taj natjecateljski motocikl koji je svjetski vrijedan.Riječ je o Trkačoj BIMOTI s kawasakievim motorom koja je donedavno bila u vitrini.Doslovno u staklu.Djelovi za reparaturu navodno putuju u Karlovac čak iz Amerike.
Emil prvak u AA,Car prvak u AA i Drmeš ex-prvak u AA pa to će se gledat bez zraka u plučima.
 
  Nikako nemojte zaboraviti Okuna koji je na grobniku na 1.50.XX,Gereša koji je slagao Rickmana Kawasakija i pitam se tko bi mogao voziti onaj limun :mrgreen:iz Osjeka?jel se našao kakav novi Škaro?Moglo bi biti puno interesantnije nego što sad izgleda.
[/quote]
Posebna si vrsta.Lucidan,elokventan.Škaro ne.Još posmatra.Zanima ga šta se događa.Prati sve.Danas je dao kompletno radno odijelo sa logom "Škaro moto"za onoga koji će mehaničariti Limuna.
 
Ovako izgleda Škaro danas.Gore lijevo u društvu sa Leljakom na kraju utrke motoring Osijek 2007.


evoslike