Opoziv svih R 1200 GS i GS Adventure 11/2013-06/2017

FFBikerSar

Well-known member
MOTORRAD br. 15 od 07.07.2017.:

Zbog opasnosti od izbijanja zaptivaca koji odozgo zatvaraju cijevi Telelever vilica, opozivaju se svi R 1200 GS i R 1200 GS Adventure sa datumom proizvodnje studeni 2013-srpanj 2017. U ovisnosti od tome koliki se zazor ustanovi izmedju cijevi vilice i dijela koji je odozgo zatvara (0,1 ili 0,2 mm) ce se na cijev staviti sigurnosna buksna, ili cijev zamjeniti novom sa vec ugradjenom buksnom.. Opozivom je pogodjeni 168.500 motorkotaca sirom svijeta.

Do otkrica ovoga problema je doslo nakon vise udesa, a u clanku je detaljnije opisan onaj koji se desio juznofrickom vozacu Tony Georgiou koji je pretrpio teske ozljede. On je na tu temu napravio vlastiti sajt ("BMW Fatal Flaw" - "BMW-ov kobni nedostatak") i na sudu je sa tvornicom...

4-ventilski bokser putni enduri su se jos jednom pokazali kao prenapuhano tesko sranje...

http://bmwfatalflaw.com/

opoziv10.jpg


opoziv11.jpg
 
zašto vozači GSa imaju Stroma u garaži  :LOL: :LOL:

za putovanja  :mrgreen:
 
GSX 1402 said:
zašto vozači GSa imaju Stroma u garaži  :LOL: :LOL:

za putovanja  :mrgreen:

Ovome juznoafrikancu sada izgleda kao neka modernisticka skulptura. Moze s njime ukrasiti dnevni boravak  :mrgreen:
Za tu namjenu je ziher pogodniji, nego za putovanja

Tisak iz ostalih zemalja je isto pun o ovoj prici...

http://www.motorcyclenews.com/news/2017/july/bmw-r1200gs-recall-suspension/

https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2017/july/bmw-r1200gs-and-gsa-fork-safety-recall

http://www.advpulse.com/adv-bikes/bmw-r1200gs-fork-stanchion-recall/

https://ultimatemotorcycling.com/2017/07/25/2014-2017-bmw-r-1200-gs-recall-14626-motorcycles-affected/
 
BMW USA:

UPDATE:

WASHINGTON, D.C. – July 25, 2017 – Fork Tube may Detach From Upper Triple Clamp

If the fork tube detaches from the sealing plug, the handling and stability of the motorcycle will be affected, increasing the risk of a crash.

NHTSA Campaign Number: 17V438000

Manufacturer: BMW of North America, LLC

Components: SUSPENSION

Potential Number of Units Affected: 14,626
Make Model Model Year(s)
BMW R1200 GS 2014 – 2017
BMW R1200 GS ADVENTURE 2014 – 2017

Summary: BMW of North America, LLC (BMW) is recalling certain 2014-2017 BMW R1200GS and BMW R1200GS Adventure motorcycles. The motorcycle fixed fork tube may separate from the pressed in seal plug that secures the tube to the upper triple clamp.

Remedy: BMW will notify owners, and dealers will add an additional fixed fork tube bush. A fork that is sufficiently damaged will be replaced with a modified new part. These repairs will be made free of charge. The recall is expected to begin September 1, 2017. Owners may contact BMW customer service at 1-800-525-7417.

Notes: Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), or go to www.safercar.gov.
 
Djaba..
I opet se ko' halve prodaju..

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
s2r said:
Djaba..
I opet se ko' halve prodaju..

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Trendovi i moda... (sustav: vidjela zaba gdje se konji potkivaju, pa digla i ona nogu)

kupuju ih i pocetnici, kojima je to prvi motor, ili oni, koji nikad sa asfalta centimetra nece sici, samo zato da bi imali motor koji je u trandu, i da imaju kaj pokazati pred klapom
 
EnduroLab said:
Btw... jel znate da je Touratech u stecaju? :)

U istome broju casopisa govore kako Harley mozda kupuje tvrtku Ducati. Zasto ih BMW ne kupi???
 
FFBikerSar said:
Trendovi i moda... (sustav: vidjela zaba gdje se konji potkivaju, pa digla i ona nogu)

kupuju ih i pocetnici, kojima je to prvi motor, ili oni, koji nikad sa asfalta centimetra nece sici, samo zato da bi imali motor koji je u trandu, i da imaju kaj pokazati pred klapom

Nek'se vesele i pokazuju drugima. Svakome svoje. Mislim, tko želi i kupuje radi toga, neka....

Misliš da je koga briga tko što vozi?
 
168.500 :shock: popravci su bez naknade?
 
FFBikerSar said:
Trendovi i moda... (sustav: vidjela zaba gdje se konji potkivaju, pa digla i ona nogu)

kupuju ih i pocetnici, kojima je to prvi motor, ili oni, koji nikad sa asfalta centimetra nece sici, samo zato da bi imali motor koji je u trandu, i da imaju kaj pokazati pred klapom
Zombieland ja bi reko'...
Frendu se raspo mjenjac na k1200s, pa poceo mljet diferencijal na zadnjem gs zracnjaku.. Sad ga mjenjo za xr-a god starog.
Al glavno da su talijanski motori trash i meni skupi servisi...
:D

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
 
zlogi said:
168.500 :shock: popravci se bez naknade?

Pa naravno - jer se radi o gresci tvornice. Ali se sude oni kojima su zbog ove pogreske popustile vilice i oni zato dozivili udes - tvornica tvrdi da to nije bio uzrok, vec da su oni PRVO dozivjeli udes pogreskom vozaca, a onda se vilice ostetile kao posljedica toga. Bit ce tu vjestacenja...

Iz intervjua sa BMW govornikom za tisak:

"... Inwieveit der Verschlussstopfen Ursache oder Folge dieser Unfälle waren, ist bislang noch nicht geklärt. Laut Laborbericht zeigen mindestens zwei dieser Fälle klare Spuren, das die Verschlussstopfen in Folge des Unfalls und dem damit einhergehenden harten Aufprall nach dem Sturz herausgerissen wurden."
 
Bio u Tomiću, zovu na zamjenu kako im dođu djelovi. Kaže Mladen iz servisa da su do sada dobili tek 3-4 seta, a do sada su pogledali stotinjak motora i nigdje problema. Treba motor ozbiljno razvaljivati na hard enduru da se išta desi, tako da vjerujem da za 99,9% vozača ovo neće biti problem, ali svakako je dobro zamjeniti kada se bude moglo.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
mischafl said:
Bio u Tomiću, zovu na zamjenu kako im dođu djelovi. Kaže Mladen iz servisa da su do sada dobili tek 3-4 seta, a do sada su pogledali stotinjak motora i nigdje problema. Treba motor ozbiljno razvaljivati na hard enduru da se išta desi, tako da vjerujem da za 99,9% vozača ovo neće biti problem, ali svakako je dobro zamjeniti kada se bude moglo.


Sent from my iPad using Tapatalk

Ma ukoliko je džabe, svakako. Ali se ne treba žuriti i zbog toga u sred sezone biti nekoliko dana bez motora - sem ako se baš ne planira takva hard enduro vožnja. Ostaviti za jesen, proljeće...
 
i dalje je gs vrhunski motor sa vrhunskom voznošću ,mada su većina motora poslije 2005 puna problema ,što zbog dodatne opreme što zbog eko normi i međusobnog natjecanja
 
grafit said:
i dalje je gs vrhunski motor sa vrhunskom voznošću ,mada su većina motora poslije 2005 puna problema ,što zbog dodatne opreme što zbog eko normi i međusobnog natjecanja
Imao sam R1200GS Adventure Triple black 2012g. Bez bilo kojeg kvara u 4 godine 85ooo km.
Sada R1200GS LC Triple black...
Mislim da je sve ovisi o pilotu...
 
grafit said:
i dalje je gs vrhunski motor sa vrhunskom voznošću ,mada su većina motora poslije 2005 puna problema ,što zbog dodatne opreme što zbog eko normi i međusobnog natjecanja

Po najnovijem update-u koji spremaju trebalo bi da dobije i display mjesto klasicne instrument table. Mislim da je najveci nonsens natrpavati motor koji je, u osnovi, predvidjen i za daleka putovanja na mjestima gdje nema na svakom kutu ulice BMW servis sa full dijagnostikom, sa svom mogucom elektronikom - od canbus-a mjesto klasicnih kablova nadalje. Sve bi trebalo da je sto manje komplicirano i sto vise robusno, tako da vozaca nigdje ne ostavi blokirana na cesti