Oprema GP vozača?

oomba said:
Isti k***c kao i sa npr. gumama, michelin pravi smjesu samo za njega i po zeljama njega i njegovog tima, tako i kominezoni, ipak je šansa da se padne na utrci puno veća nego na cesti, samim time se radi vise i na sigurnosti vozača, za kacigu znam da ima i kod nas kupiti po 15-ak somova kn, ali kombinezoka skupljih od 17 do 20 somova nisam(barem ja vidjeo)...mozda griješim...uostalom, ne bi nikad dao vise od 10 somova osobno za kombinezon...  (y)

neznam baš jel je ovo podebljano točno
 
oomba said:
Isti k***c kao i sa npr. gumama, michelin pravi smjesu samo za njega i po zeljama njega i njegovog tima, tako i kominezoni, ipak je šansa da se padne na utrci puno veća nego na cesti, samim time se radi vise i na sigurnosti vozača, za kacigu znam da ima i kod nas kupiti po 15-ak somova kn, ali kombinezoka skupljih od 17 do 20 somova nisam(barem ja vidjeo)...mozda griješim...uostalom, ne bi nikad dao vise od 10 somova osobno za kombinezon...  (y)
di ima tih po 15 somova???
 
suomy said:
di ima tih po 15 somova???

Ja u XY shopu vidio suomy za 9000....

A ti od kog sam kupio motor mi pokazivao kacigu od sharka za koju se kunio da je platio 13000, iako je meni više ličila na f1 kacigu neg na moto...
 
oomba said:
Ja u XY shopu vidio suomy za 9000....

A ti od kog sam kupio motor mi pokazivao kacigu od sharka za koju se kunio da je platio 13000, iako je meni više ličila na f1 kacigu neg na moto...
sigurno ti je rekao i da motor nije vozio iznad 5000 okretaja  :mrgreen:
 
oomba said:
Ja u XY shopu vidio suomy za 9000....

A ti od kog sam kupio motor mi pokazivao kacigu od sharka za koju se kunio da je platio 13000, iako je meni više ličila na f1 kacigu neg na moto...
aha, ma to ti je zlatni SUOMY za zemlje bliskog istoka pa jedna izgleda zalutala k nama
 
slazem se sa suomi,sve ovisi o dubini novcanika koliko koji brand odluci plasirati u sponzorstva,sto ne znaci da su kacige drugih proizvodjaca lose ali im nije prioritet tolika reklama  na taj nacin,vec konkretna cijena sa najboljim omjerom ulozeno dobiveno.Baš bi htio vidjeti taj Shark za 13000 kn ili Suomi svejedno,uvoznik jesam ali svaki dan vidim i cujem svasta,jedino ako je nije prasnuo Corseru sa glave :LOL: :LOL: pa sad .....

s.
 
suomy said:
moje je mišljenje da je u cijeloj priči bitnija težina ugovora od bilo kojeg drugog razloga, a kasnije s vremenom ako je ugovor po volji vozača bude tu i sentimenta pa i praznovjerja. recimo ako gledamo kacige, svi vodeći proizvođači su po mom mišljenju tu negdje kvalitetom, a tako nekako je i sa ostalom opremom. Pouzdano znam da je Biaggi za sezonu 2005 od SUOMY-a dobio pola milje eura za ugovor, plus premija za svako postolje, plus provizija od svake prodane replike u svijetu. Kada smo ih pitali zašto recimo ne kupe Rossija, odgovor je bio da je Rossi duplo skuplji i da to nije problem već da je najveći problem u jednom djelatniku AGV-a s kojim Vale ima jako blizak odnos. Odnosno drugim riječima, prvo bi morali ukrasti AGV-u kadar, a zatim Valea, a to sve skupa nije nimalo jednostavno. Kao što je Bravo rekao, sve te sponzorske ugovore svi mi plaćamo, bilo da je riječ o kacigama, ostaloj opremi, motociklima, automobilima ili kopačkama.

jedan primjer da je njima lova najvjerojatnije na prvom mjestu. Sredinom sezone iz Suomya smo doznali da pregovaraju sa Stonerom, koji po njima nije trebao biti "skup". Kao, dobro mu ide , ali napadao se godinu prije no ipak, mlad je pa je mozda dobra prilika. Kad smo prije dva tjedna pitali kaj je sa Stonerom, rekli su, ništa od deal-a, postao preskup. To govori da je njemu svejedno dali će biti na glavi Nolan ili Suomy ali mu nimalo nije svejedno koliko će biti visok kad stane na novčanik.

mislim da bi odgovor na tvoj post bio da je ipak najbitnija lova, jer svi koji su sposobni iskeširati cifru za nekog od njih imaju i vrhunsku kvalitetu svojih proizvoda

Sve to stoji što kažeš, osim što je dio priče oko djelatnika u AGV-u vjerojatno bajka :mrgreen: , ali to uopće nije bila tema. Pitanje je bila razlika između naše i njihove opreme, koja opet ponavljam, ne postoji osim u personaliziranim detaljima. Prije mjesec, dva dana sam zvao Dainese i pitao da li mogu dobiti Baylissov kombinezon iz 2002. godine i da me cijena uopće ne zanima. Odgovorila mi je neka tetka da ga nisu nikad ni proizvodili ali da se slobodno javim u odjel koji se time bavi i da će mi napraviti kombinezon kakav hoću. Nakon mog iznenađenja, rasprave i naknadnog slanja slika, službeno su mi odgovorili da je to običan Dainese kombinezon iz onog vremena na koji su U Ducati Corse našili svoje sponzore! Znači, radio ga je neki lokalni krojač u Bologni. Idemo dalje, kad sam prije par godina bio u Ducatiju, gledao sam izbliza korištene kombinezone od Foggyja, Fallape, Corsera, Baylissa, Chilija... i niti jedan nije imao nikakav detalj koji bi odavao da se radi o nečem posebnom. Još sam se smijao da je kombinezon jadniji od Unčosovog.  :mrgreen: Istom prilikom sam bio i u maloj privatnoj firmi koja proizvodi oklope za Ducati Corse. Opet ista stvar, nisu bili ništa bolji ni lakši od onih koje sam kupio. Tako da bih volio, poučen tim iskustvima a i čistom financijskom logikom, da me netko stvarno argumentirano uvjeri da nisam u pravu. Priče se obično svode na ovakva baljezganja kao od lika gore: on zna 100%, negdje je čitao, reko mu je brat od strica i slično.
 
mate said:
Sve to stoji što kažeš, osim što je dio priče oko djelatnika u AGV-u vjerojatno bajka :mrgreen: , ali to uopće nije bila tema. Pitanje je bila razlika između naše i njihove opreme, koja opet ponavljam, ne postoji osim u personaliziranim detaljima. Prije mjesec, dva dana sam zvao Dainese i pitao da li mogu dobiti Baylissov kombinezon iz 2002. godine i da me cijena uopće ne zanima. Odgovorila mi je neka tetka da ga nisu nikad ni proizvodili ali da se slobodno javim u odjel koji se time bavi i da će mi napraviti kombinezon kakav hoću. Nakon mog iznenađenja, rasprave i naknadnog slanja slika, službeno su mi odgovorili da je to običan Dainese kombinezon iz onog vremena na koji su U Ducati Corse našili svoje sponzore! Znači, radio ga je neki lokalni krojač u Bologni. Idemo dalje, kad sam prije par godina bio u Ducatiju, gledao sam izbliza korištene kombinezone od Foggyja, Fallape, Corsera, Baylissa, Chilija... i niti jedan nije imao nikakav detalj koji bi odavao da se radi o nečem posebnom. Još sam se smijao da je kombinezon jadniji od Unčosovog.  :mrgreen: Istom prilikom sam bio i u maloj privatnoj firmi koja proizvodi oklope za Ducati Corse. Opet ista stvar, nisu bili ništa bolji ni lakši od onih koje sam kupio. Tako da bih volio, poučen tim iskustvima a i čistom financijskom logikom, da me netko stvarno argumentirano uvjeri da nisam u pravu. Priče se obično svode na ovakva baljezganja kao od lika gore: on zna 100%, negdje je čitao, reko mu je brat od strica i slično.
potpuno si u pravu. istu priču su mi potvdili u tvornici kad je riječ o kacigama. naše i nihove su potpuno iste, izlaze iz istog kalupa i rade se od istog materijala, razlika je samo u grafici(sitna) i sponzorskim naljepnicama
 
i dosli smo do onoga sto sam i ja rekao u prvom postu razlika je malo u grafici i sponzorskim naljepnicama :LOL: a materijali su identicni.

s.
 
evo vam, ako razumijete talijanski, potvrda da su kacige pilota jednake kacigama koje mozete kupit u ducanu.
Robby Rolfo prica o svojoj kacigi...
http://www.misterhelmet.com/novita_dettaglio.php?id=3243
 
Shokrefumi said:
evo vam, ako razumijete talijanski, potvrda da su kacige pilota jednake kacigama koje mozete kupit u ducanu.
Robby Rolfo prica o svojoj kacigi...
http://www.misterhelmet.com/novita_dettaglio.php?id=3243

Ma normalno da su jednake, pa ljdi moji malo više se informirajte o ovoj temi, možete na web-u pronaći koliko hoćete članaka o kacigama!!
Kacige su svoj vrhunac u prozvodnji dostigle prije više od 10 godina!!
I od tada imate samo različite modifikacije, oblika, udobnosti, prigušenja buke, šuma vjetra, aerodinamike...itd (y)
 
mate said:
Sve to stoji što kažeš, osim što je dio priče oko djelatnika u AGV-u vjerojatno bajka :mrgreen: , ali to uopće nije bila tema. Pitanje je bila razlika između naše i njihove opreme, koja opet ponavljam, ne postoji osim u personaliziranim detaljima. Prije mjesec, dva dana sam zvao Dainese i pitao da li mogu dobiti Baylissov kombinezon iz 2002. godine i da me cijena uopće ne zanima. Odgovorila mi je neka tetka da ga nisu nikad ni proizvodili ali da se slobodno javim u odjel koji se time bavi i da će mi napraviti kombinezon kakav hoću. Nakon mog iznenađenja, rasprave i naknadnog slanja slika, službeno su mi odgovorili da je to običan Dainese kombinezon iz onog vremena na koji su U Ducati Corse našili svoje sponzore! Znači, radio ga je neki lokalni krojač u Bologni. Idemo dalje, kad sam prije par godina bio u Ducatiju, gledao sam izbliza korištene kombinezone od Foggyja, Fallape, Corsera, Baylissa, Chilija... i niti jedan nije imao nikakav detalj koji bi odavao da se radi o nečem posebnom. Još sam se smijao da je kombinezon jadniji od Unčosovog.  :mrgreen: Istom prilikom sam bio i u maloj privatnoj firmi koja proizvodi oklope za Ducati Corse. Opet ista stvar, nisu bili ništa bolji ni lakši od onih koje sam kupio. Tako da bih volio, poučen tim iskustvima a i čistom financijskom logikom, da me netko stvarno argumentirano uvjeri da nisam u pravu. Priče se obično svode na ovakva baljezganja kao od lika gore: on zna 100%, negdje je čitao, reko mu je brat od strica i slično.

Eto vidiš da nema nikakvih radioaktivnih supstanci s Kriptona... :jesus:
I koliko su te tražili novaca za taj kombinezon po narudžbi..?
 
Nismo došli do toga zato jer personalizaciju rade samo na postojećim modelima. I to mislim samo na dva ili tri najskuplja. Prvi od njih košta 2000EUR u redovnoj prodaji, tako da mislim da bi došli do nekih 3,5 do 4 somića.