Orient Express iliti kRRdom do Istanbula 2015

Skripter

Active member
letter-j-temporary-tattoo.jpg
ednom davno, u dalekom kraju na sjeveRRu lijepe naše, postojala je jedna viteška družina zvana kRRdo. Jedne su se jesenske večeri, te davne 2014. godiine, za vrijeme tjedne sjednice Centralnog Komiteta kRRda, zajedno prisjetili svog posljednjeg putovanja. Ubijanja zmajeva, spašavanja sela, oslobađanja princeza, zlih lokalnih vladara… sve su to bili razlozi njihove žudnje za osvajanjem novih cesata, te se svi uglas složiše da je vrijeme za nove pohode. 
:konjic:
Opcije su potjecale iz raznoraznih pobuda, i ubrajale su Berlin, Normandiju i Istanbul. Nakon mnoštva žustRRih rasprava, prolivene nevine krvi i nejasnih količina kave i alkohola, vrijeme je ipak počelo liječiti rane. Kroz izmaglicu sjetnih sjećanja umnih sfera ove velebne družine, unatoč bezbroj “Za Berlin!!!” zdravica, preživjela je jedino tuRRska frakcija konstruktivnog razmišljanja.
Nakon otkrića interneta te ostalih kojekakvih čuda, tada moderne tehnologije, dRRužina se dala u planiranje osvajačkog pohoda. U rijetkim razumnim trenucima je dRRužina dokučila da je to opsežan pohod, te su razrađene opcije cijelog kRRuga, sjeverne i južne polovine kampanje, uključujući i izlaze u slučaju nužde, tj. evakuacijske puteve u slučajevima prijevremenih potreba povratka u domicilne im kRRajeve.
Receptura planiranja i priprema im je već bila poznata iz prijašnjih pohoda. Članove dRRužine koji još nisu iskusili takvu vrstu osvajačkih pohoda u takvom sastavu oružanih snaga, stariji su tješili i uvjeravali da agenda nije Bogom dana, da je to samo spisak željenih novih teritorija, da to nije ništa strašno bla bla bla….  :starac: :lalala:

Bilo kako bilo, došlo je i vrijeme za trenutak istine i bacanje karata na stol. Geografskih, naRRavno.

Konačni prijedlog Pravilnika o hedonizmu, mazohizmu i osvajanju novih teritorija je izgledao slikom:

2015_full_ruta.jpg


Slovima:
Baza - Đerdap - Transalpina - Drakula - Transfagarasan - Bukurešt - Crno more - Sunny Beach - Istanbul - Azija - Solun - Meteora - Ohrid - Skadar (Shkoder) - Durmitor - Sarajevo - Baza
Brojkama:
cca 5000km, 12-13 dana, 8 motora, 9 jahača, 4 kućne apoteke…

Tijekom planiranja ove RRatne kampanje se sastav oružanih snaga mijenjao, smanjivao, nadopunjavao, postajao upitan, mašta se razbuktala, filmovi zabrijani… najodređenije od svega je bio datum polaska. Druga polovica lipnja 2015. je ustanovljena kao najbezbolnije razdoblje i u poslovnom smislu (zbog vezanih praznika) i u biološkom smislu (sezona parenja, rano ljeto i romantika u zraku, ne još paklene vrućine ali još uvijek podnošljive u visokim krajevima) i u prometnom smislu (nema još turističkih gužvi po cestama, određene ceste su još zatvorene ali prohodne…). Ekipa će se mijenjati prema mogućnostima i željama tijekom kampanje, kako to već biva u svim demokrackim i anarhističkim okruženjima
:spank: :eek:mfg: :pandur: :dobar:



Konačna lista osvajačkog kadra bila je pozamašna i potencijalno opasna:
Fric zvani Božo na Suzukiju zvanom Bandit
Lunjo zvana Senjski (ne pitajte, interna spika :mrgreen: ) na nečem zvano biciklo
Niđo od Rustike na KTM-u zvanom Adventure
Dado zvani Dominik s prikolicom Majom od Dade na KTM-u s više upisanih i prijeđenih država na oklopu od svih potencijalnih kvarova na mojoj devetki
Frky (rijetko) zvani Mario na Kawasakiju zvanom autobus
Boris od Pretetinca na zecu zvanom Mali Zeko (znam, znam, inspiracija je zapanjujuća)
Mezga zvani Igor na klavijaturi zvanoj Fejzr
Skripter od Lopatinca na devi zvanoj motor


Samo djelić potencijala...
11698436_842639379183669_8143678490320951987_n.jpg




Taaaakooooc… uvod riješen, nastavci slijede, bude posle nekaj i o putovanju  (y)
 
Hahahaha pa da se upisem, za zagrijavanje idem malo se podsjetiti proslogodisnjm putopisom kRRda
 
piljun said:
Za sto se upisuješ

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: da nemoram traziti, ovak mi odmah iskoci kad kliknem :jesus: :jesus:
 
Nemoš ić na takav put sa razbijenim motorom

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 
S obzirom koliko je bilo zakrpi, rupi i uništenih cesti na nekim dijelovima, nije bed ako ideš i s razbijenim.
Garantirano sve otpada s motora kaj nije 100% ispravno i pričvrščeno pa se vratiš samo s onim kaj valja (y) :LOL:
 
Skripter said:
S obzirom koliko je bilo zakrpi, rupi i uništenih cesti na nekim dijelovima, nije bed ako ideš i s razbijenim.
Garantirano sve otpada s motora kaj nije 100% ispravno i pričvrščeno pa se vratiš samo s onim kaj valja (y) :LOL:
idemo, nastavak...  :paper:
 
Na zapovijed  :(


dan pRRvi

Baza - ZG - BG - Đerdap - Drobeta Turnu Severin (730km)

I dođe taj dan, konačno… :eek:hne:
Ustajanje u 06:30h, nakon jedva nešto malo prospavane noći, na motorima je skoro sve već bilo spremno. Dogovor je standardno kava u Bazi od 07:00h nadalje, u 08:00h pokret.

10338556_10205936936656379_1985928754539955702_o.jpg


Plan za pRRvi dan i nije baš bajan, barem što se vožnje tiče. Htjeli bi zgaziti lijepu našu i stići do Rumunjske u neko normalno vrijeme. Zato krenusmo odmah iza 08:00h uz pogled u “bablji kut” i prizor nadolazećih tamnih oblaka (naravno da je prognoza kiša, ali ako bude sve po planu, budemo izbjegli tuširanje odmah na početku puta)…

11406676_10205936945136591_5508926626096817937_o.jpg


Dogovorena je opcija autoputa od ZG nadalje. Na naplatama u ZG uber-kratko stajanje, teta Snježana tamo čeka nas patuljke :mrgreen:

IMG_0987.JPG


Sljedeća postaja je benzinska nakon Kutine, tamo je rendes-vous point s Tešićima (Majom i Dadom). Neki su stigli na vrijeme, čak dapače i prije dogovorenog, dok se neke čekalo, jel… :whistle: :LOL:
Maja tipka s krme KTM-a da “jure” i da su na putu. Mi razočarani sendvičima ubijamo vrijeme…

10403406_834765616637712_4759313459336041088_n.jpg


Nakon kompletiranja ekipe, nastavljamo neopisivo uzbudljivo guštanje kilometara prema Osijeku pa zatim Beogradu, u retrovizorima pratimo oblake ali bRRži smo. Stojimo odmoriti guzice svakih 100-tinjak km te tankamo prije granice pošto smo svi na cca 200km od posljednjeg punjenja. Inače, to nam je do sada bio i dogovor kojeg smo se čak i relativno uspjeli držati. Znači, kolektivno rastezanje donjih udova svakih 100km ili sat vožnje i tankanje svakih 200km (y)
I lizanje sladoleda, što je u našem demokratičnom duhu bila neobavezna opcija personaliziraog paketa kRRdo Tours-a

11110394_834789333302007_3057008168138445058_n.jpg


Prolazimo granicu, nastavljamo oko Beograda u jednom dahu, da ne bi upali u kakvi prometni krkljanac. Stojimo netom nakon negdašnje metRRopole, na simpatičnom odmorištu. Kavica, kupnja zaliha nikotinskih štapića za sljedeća dva tjedna, po popularnim cijenama i gibamo dalje prema Požarevcu i Đerdapu.

11014929_834864046627869_125322361916810946_n.jpg

 
već sami početak je odličan, čekam dalje  (y) (y) (y)
 
Đuro od Požarevca

Nakon 20-ak km silazimo konačno na normalnu cestu i tražimo mjesto za hranjenje. Stižemo do Požarevca, cesta zatvorena, kamiona i milicije kol’ko hoćeš :shock:
Netom prije, krajičkom oka zamijetismo neki lokal, koji nas nije baš impresioniral, pa još malo odgađamo hranjenje. Ova je opaska trenutno apsolutno nevažna i nepovezana ali ulazu u kasniji kontekst. :jesus:

Slijedimo upute milicionera o zaobilasku. Naravno - slijedeće skretanje idemo po svom. I dolazimo do drugog prometnog organa. Okrećemo se, usput radimo gužvu ali shvatimo da je naš doprinos opštoj gužvi beznačajan. U nekoliko stajanja i kolona pričam s lokalnim motoristom (iliti bajkerom), ono standardno, kud idete, koji qrac je ovo za gužvu, prometna  nezgoda ili nešto drugo. I usput lokalac sazna da je cesta zatvorena kroz cijeli Požarevac zbog biciklističke utrke. Još najmanje sat vremena. Velim ja lokalcu, gladni smo, ovo nam nije trebalo, tražimo već dosta dugo mjesto za klopu. On se obruši na mene: A što niste stali u mom lokalu, bogati? Pitam kojem, on veli : Pa tamo, malo pre nego je zatvorena cesta. Ajte samnom, vratimo se, najedete se u mom lokalu pa krenite dalje. Ja uljudno odbijam vraćati se natrag, da kanimo još danas proći Đerdap i stići u Rumunjsku. Lokalac meni veli: Ajte onda vako, imam ja lokal i unutra u gradu, tamo se najedete, pa ako želite možete da odspavate u mom motelu. :shock:
Pa kolko ti toga imaš, majku mu??... :eek:hne:

I slijedi dogovor, mi za njim u grad, u njegov lokal, tamo hranjenje, pa nas onda on izvede van iz grada ako bude još cesta zatvorena. Umovi su nam se spojili, čovek priča sve kaj ja hoću ćuti. I samo potvrđujem: Može. Može. Dogovoreno. Može… Jezivo… kad si gladan nisi svoj :neznam:
Nakon nekoliko okretanja i skretanja, jer je sam i centar Požarevca bil paraliziran, konačno stižemo do lokala našeg lokalca, Mamma Mia picerija  :0648:

IMG_0989.JPG


IMG_0991.JPG



Stol je već pripremljen, lokalac se zove Đuro, najbolji smo si… (y)
Naravno, on slika nas, mi njega, idila, kaj da vam pričam.

1538910_834911416623132_4546072300382865804_n.jpg


11377179_834908193290121_6732176230270075710_n.jpg


Hrana miriši iz kuhinje ali nikak da dođe na stol. Već odmjeravamo konobara, mršav je, u zrelijim godinama, za juhu bude dobar, a ako ga dobro zakuhamo, bude OK nakon juhe, onak s hrenom. Gladniii... a kelneru oči sve veće u strahu. Oko nas se kreće oprezno i sve češće zaviruje u kuhinju i samo nakratko nam okreće leđa.  :klopa:

Stiglo naručeno na stol, sami lokalni oblizeki ali porcije su samo za pRRave muže, od pola kile mesa nadalje :slinavac:

10473422_834932246621049_3338081891212678719_n.jpg


1977185_834932216621052_1681509973245304095_n.jpg


IMAG1588.jpg


Napunjeni preko mjere, gledamo na sat na suprotnom zidu. Svjesni smo ultimatuma - ili nastaviti odmah za Rumunjsku ili prespavati kod Đure. Teških trbuha se odlučujemo za polazak. Đuro nas slika s motorima ispred lokala, za njegovu arhivu, mi naravno blokiramo promet jer se moramo postrojiti na cesti, preko cijele prometne trake… i krećemo prema izlazu. Nakon dva skretanja nas Đuro ostavlja na benzinskoj, punimo i krećemo dalje.

Đuro, veliko hvala, majstore (y) (y)
 
Vozimo relativno OK cestama, tu i tamo malo užim nego bi htjeli. Đurđa tj. TomTom mi daje predviđeno vrijeme dolaska koje mi lagano postaje i zanimacija. Putevi po kojima me vodi za njega imaju ograničenje 90kmh, ali mislim da se s time ne bi baš složili ni ovjesi na većini naših motora ni lokalno stanovništvo a najmanje organi reda. Ipak, Đurđu treba slušati ( :mrgreen: ), vrijeme dolaska uspijemo zadržavati u granicama normale i stižemo i do Đerdapa, prve važnije točke naše vožnjice :bananarace:

Kolektivka nabrzaka, polako se počel spuštati mrak.

10368199_835026126611661_8251024270191178897_n.jpg


IMG_2605.JPG


IMG_2606.JPG


U nastavku smo dostigli, između ostalog na cesti, i belog golfa (ili stojadina, ne sjećam se točno, budu me ispravili :oops: ) koji krene dosta gaziti po gasu ali vozi neuredno pa ga držimo na distanci. Skoro je sumrak, viziri već dobrano puni mušica, cesta svako malo iznenadi kosti rupama, pukotinama i kamenjem. Priroda je zakon, na našoj obali rijetke stare kućice uz cestu s lijeve i kamenite padine s desne strane. Na drugoj obali se vide svjetla većih naselja i vjetro-elektro vjetrenjače. Solidna vožnja zavojitom cestom i kraćim tunelima pridonosi stvaranju  posebnog ugođaja balkanske moto verzije Need For Speed Undergrounda dvojke.
Prelaskom preko “mosta” na dRRugu stranu cesta postaje puno bolja. Ima rijetkog prometa  ali ga zaobilazimo kao da ne postoji. To i tamo imamo koji trenutak triježnjenja uz granje i odronsko kamenje po sredini ili preko cijele trake. Ne damo se smesti i stižemo do granice s Rumunjskom. Dvije nepotrebne šikane prije samog graničnog prijelaza, provjera putovnica i selfie pauza oko sredine brane na ničijoj zemlji. Mrak je skoRRo na full, rasvjeta uzorna.

IMG_2611.JPG


IMG_2608.JPG



Ulaskom u Rumunjsku, nastavljamo po glavnoj cesti prema Đurđinim uputama. Na booking.com smo pronašli najveći hotel u gradu, dan ranije provjerili popunjenost i cijene, sve štima. Oko 22:00h od pRRve dolazimo do hotela Trajan, ranga hrvatskih oronulih hotela iz nekog prošlog doba koji donekle pokušavaju preživjeti, nije neka estetika ali ima i nudi sve potrebno. Bogdan (kasnije smo saznali ime) nas dočekuje na parkingu, daje nam upute o parkiranju ispred glavnog izloga, da motori budu na oku cijelu noć.
Jezik kojim se sporazumijevamo je mutacija esperanta s primjesama srpskog, njemačkog i engleskog ali se sve kužimo (y)
Na recepciji smo iz esperanta izostavili srpsko-hrvatski blend i dogovorili smještaj - dvokrevetna soba s doručkom 12,50€ po grlu.


Raspakiravanje, zaključavanje motora, bacanje stvari u sobe, brzinsko preskidanje i ajmo u grad. Turistička šetnjica prema centru, čak smo i pitali za upute do bilo kakve bolje krčme gdje zalaze mladi  :afro:

1972370_835025959945011_6183609588503432113_n.jpg


IMG_2613.JPG



Pivica, sladoledić i šetnjica do spavanja :wink:


Keptns log: prošli 730km, od toga 500-tinjak po autoputu, opskrbili se cigaretama u Srbiji, upoznali Đuru te se najeli preko mjere po relativno istim cijenama kao i kod nas, osim da su porcije barem tri put veće, rješili Đerdap, ušli u Rumunjsku :bananarace:
 
dan dRRugi

Drobeta Turnu Severin - Novaci - Transalpina - Sebes - Sibiu (330km)

Ustajanje oko 08:00, pogled kroz prozor. Stvarno nisu lagali na booking.com, hotel je najviša zgrada u gradu :LOL:

1607124_105596609781738_1682505431661979747_n.jpg


Pribojavamo se kiše, prognoza nam ne ide na ruku, neki oblaci postoje ali idu na kRRivu, tj. dobru stranu.
Spuštanje na doručak, ekipa je već u restoranu i toplo preporučaju jelovnik: Ne jaja, niti pod razno!! Okeeej… gledam menü, nekak se snalazim po nazivima. Omlet znači otpada, idemo na hrenovke ili kobasice. Živim opasno, hrenovke pa kud puklo, ipak su neke dječje porcije u pitanju. I bile su OK. Ni kobasice nisu bile loše :mrgreen:
Nakon ptičjeg doručka čik pauza na maloj terasi nasuprot hodnika. Puše ko bedasto, gledamo gradić i promet na dnevnom svjetlu. Izgleda dosta civilizirano.

IMG_2616.JPG


IMG_2617.JPG


Spuštamo se u prizemlje gdje je dio ekipe iz prve navale na doručak već spakiran i čudom se čudimo. Motori oprani, okolni asfalt još mokar :shock:

IMG_1014.JPG


Bogdan, za kojeg sad znamo kak se zove već naveliko raspravlja s ekipom koje bi znamenitosti trebali pogledati, kak im je bilo za Čausesku-a, Crvenoj Zvezdi,  iz kojeg smjera dolazi kiša… i sve to jezikom jutarnje gimnastike. NaRRavno, čovjeku treba ostaviti neke novce za pranje motorića, na kojem smo mu zahvalni. Uz vađenje milodara iz džepova, njegov osmijeh od uha do uha i riječi “fajv juro for bajk” i svi redom imamo trenutke prosvjetljenja. Nisi ti nikakav lokalni bedaček, nego poduzetnik :eek:hne:

IMAG1598.jpg


Nema veze, isplati se. Podmazujemo lance, tovarimo deve, objašnjavamo mu da idemo do Sibiu-a preko Transalpine, pokazuje nam smjer i prometne znakove na raskrću, pozdravljamo se, mašemo pa-pa i kaRRavana kreće dalje :012:
Izlazimo iz grada po širokim cestama, preko nekoliko kružnih tokova, uglavnom - pičimo ravno.
Gledam okolo, standardno pratim promet i kužim da vozimo unutar prometnih FAIL filmića na Jubito-u. Slične registracije, isti automobili, tu i tamo konji i magarci, ista prestrojavanja i kružni tokovi… Standardni oprez je upravo dobio novu dimenziju.

IMG_1015.JPG


Polako se bliži vrijeme tankanja, pratimo benziske pumpe. Uglavnom su male, napola napuštene ili zapuštene ili automatske. Par dionica van naseljenog ima dobre zavoje ali cesta nije element na koji se možeš osloniti prilikom odvrtanja ručice glasnoće. Prilikom odustanjanja od skretanja na jednu nazovi benzinsku nam ususret nam ide policijska Dacia. Iza nas se okreće, pali rotirke i prestiže nas (jer vozimo ko da nam je prvi put, jel’te :chick: ). Projuri murja kao da nas nema i zaustavlja nazovi kombi kojih stotinjak metara ispred. Prolazimo i u daljini pojačavamo glasnoću :mrgreen:
Idemo prema Targu Jiu, na karti izgleda veći grad, bude tamo normalnih benzinskih pa usput i popijemo kavu. Ona ujutro u hotelu nas i nije dojmila. Tankamo na ulazu, plaćamo eurima, nagovaramo jednog od djelatnika da nam promijeni valutu, tama da imamo neki sitniš. Kurs je naravno totalno povoljan, uključuje tonu naše dobre volje i njegovu proviziju :spank:

20150620_110122.jpg


Prolazimo kroz centar, škicamo sa strane i iza većih zgrada neki parking ili birc. Stajemo na manjoj terasi, parkiramo u uličici pored. Stanka ne bi bila ništ posebno da nemaju dotjerane i elaborirane kovačko-vodoinstalaterske uradke

20150620_115308.jpg


20150620_115454.jpg


I trećoj životnoj dobi (nadimak s tattoo konvencije u Ljubljani, da ne ispadnem bezobrazan :angel:)  je smiješno… :LOL:

20150620_120418.jpg

 
Transalpina

Usput se pojavljuju prvi prometni znakovi usmjerenja na Transalpinu (imenom, ne oznakom DN67C), tu i tamo na ne baš skrovitijim mjestima ima policijskih sačekuša, koje ili na vrijeme zamijećujemo ili bivamo upozoreni (y)
Đurđa i prometni znakovi se poklapaju i puni samopouzdanja skrećemo s glavne ceste. Prolazimo kroz selo Novaci gdje je vrijeme definitivno stalo i 2. svj. rat završil prije kojih godinu dana. Osim na cesti. Počinjemo susretati ekipice s prometnim prslucima i GS-ovima.
Počinje uspon. Pastiri, kravice, ovčice. Svojim nusproduktima označavaju teritorij ceste i ne diraju ih baš previše naše RRejseRRske namjere. Situacija se polako raščiščava, ostajemo sami s cestom. Dovoljno široka i kvalitetna, betonski blokovi na vanjskoj strani serpentina također polako nestaju. Stajemo na čistini s prelijepim pogledom i prilikom za parkiranje. Očito neki neobilježeni vidikovac.

IMG_1030.JPG


IMG_1018.JPG


Gledamo “nizbrdo” i imamo osjećaj da bi mogli vidjeti i Đerdap vidjeti.

IMG_1024.JPG


Uzbrdo škicamo kud nas cesta vodi i kakvi su gore oblaci. Povezujemo se s prirodom  :koka:  :mrgreen:

11214342_831766336940297_263326491888479224_n.jpg


IMG_2624.JPG


Prolazi par ekipa na motorima, svi imaju kišnjake ali su suhi, motori relativno čisti. Nije još vrijeme za oblačenje :afro: Krećemo dalje prema naselju na slijedećoj uzbrdici, turizam izgrađuje cijelo selo. Nakon desetak hotela, apartmana i gradilišta izlazimo iz sela, preko naše trake betonska pregrada i zabrana prometa. A-ha, sto posto, hau jes no :jesus: I tu kreće veselje. Serpentine i zavoji na konstantnoj uzbrdici, cesta uzoRRna, pegla se bez obzira na put, udaljenost od kuće, krajolik…:oops:
Stajemo na ravnoj dionici blizu najviše točke (malo ispod vrha na 2500m nadmorske visine), pored snijega, na cesti jer prometa skoro da nema. Malo je zafriškalo, za vrijeme foto-sešna puše hladan vjetar, gledamo oblake koji se uspinju i idu prema nama. Grudanje pod obavezno. Počela je padati i neka mješavina snijega i kiše.

1537968_836057973175143_6828322237245750161_o.jpg


IMG_2630.JPG


IMG_2627.JPG


Za ilustraciju, motor mi je radil cijelo vrijeme foto-sešna i navlačenja kišnjaka, znači kojih 15-20-tak minuta i temperatura mašine nije narasla iznad 55 stupnjeva.
Oblačimo kišnjake, više zbog temperature nego padalina i krećemo. Nakon svakog desnog zavoja nam se otvaraju prizori zbog kojih smo i došli. Nenaseljena brda i travnjaci prošarani cestom, otvoreni zavoji bez prometa, Druga strana nije spust nego više mješavina mini visoravni i kratkih uzastopnih serpentina. Pojavljuju se i vjesnici civilizacije, motoristi i pokvareni automobili kraj ceste s vlasnicima na mobitelima ili s frendićima ispod haube.
Cesta se počinje spuštati kroz šumu, na trenutke je vlažna i slinava od ostataka lišća, iglica i zemlje. Adrenalin polako nestaje i okolna temperatura raste, vraćamo se na uobičajene nadmorske visine. Stajemo uz neku tekućicu, čik pauza i foto-sešn pod obavezno.

IMG_1043.JPG


11052238_836056976508576_7577032521968970076_n.jpg


Nadalje je cesta uobičajeno zavojita za brdovite krajeve, zanimljiva vožnja kroz šumu uz povremena proširenja vidika kroz drveće na okolna brda. Po brdu gor, po brdu dol, tu i tamo cesta nestaje pod naslagama pijeska, šljunka i rupa. Situacija se pogoršava te dionice na kojima cesta ustupa mjesto zemlji i blatu postaju sve dulje. Upadamo u kolotečinu ciklusa laganog off-roada i prosječne ceste. Nakon nekoliko takvih faza nailazimo na podulji dio gdje se narančasti dio ekipe iz pozadine samo lagano smješkal našem izbjegavanju više ne rupa nego jaraka, lokvi i surfanju po blatu. Čak se i jednom prilikom skupilo hrabrosti i non-šalantno voziti pored mene sa čudljivim pogledom u očima. I dobiti srednji prstić u facu. Vizir, ustvari. OK, zaštitne naočale... :grin:

IMG_2634.JPG


IMG_1046.JPG


10440795_836056936508580_2106231990361909488_n.jpg


IMAG1610.jpg


Stajemo na hranjenju u prvom objektu na koji nailazimo, još uvijek je temperatura taman za sjedenje u jaknama.

IMG_1050.JPG



11539020_836057249841882_1724636095795036327_o.jpg


Nakon stanke i nekoliko mostova kojima nedostaje lijeva ili desna strana kolnika u punoj duljini ili širini, svakih 50-tak metara cesta je poprečno razlomljena nezakrpanim trakama i ostacima prijašnjih radova. I tako 30-tak kilometara. Više ni ne pokušavamo dodavati gas, i 10kmh je za prelazak tih rovova previše.

20150620_173139.jpg


IMG_2635.JPG


Konačno i rovovi nestaju s ceste, ulazimo nazad u civilizaciju, počinju naselja,cesta čisto u RRedu :mrgreen:
Uz pretjecanje prometa nailazimo na zeca. :0648:  Striček lijepo vozi Fiesticu, tu i tamo izgubi volju ali ima potencijala. Kužimo da pozna cestu. Bacam udicu :mrgreen:
Nabijam se na strašnji branik, lagano s vanjske strane, vozim jednom rukom iza njega. Fiestica ubrzava. Pratim. Striček se trudi, vozi uRRedno ali nedovoljno. Promet se pojačava pa se ni ne trudim zaobići ga. Faza 2. Koristim nekoliko prilika pa glumim formulu 1 u krugu za zagrijavanje i “šigu-migam” jer mi je kao dosadno. I idemo dalje u revijalnom tonu… :LOL:
Nakon par predubokih ulazaka u zavoje, Fiestica opet usporava. Faza 3. Puštam ga lagano naprijed u zavoje i odmah nakon njegovog izlaska mu se naprasno unosim u retrovizor. I opet kRRećemo :LOL:
Cesta lagano postaje nezanimljiva, vrijeme je tankanja, stajemo na benzinskoj koja donekle i izgleda kao prava pumpa. Čik pauza, čokoladice, sladač, nema još puno do Sibiu-a a sunce je još visoko.

20150620_183505.jpg


Opušteno nastavljamo kroz gradić i dolazimo do magistralnog puta koji nas vodi usporedo s autoputem. Široke trake, rijedak promet, laganini napredujemo. Uočavamo da se krećemo točno u sridu jače naoblake ispod koje se lagano muti slika od kiše. Pojačavamo volumen, približavamo se naoblaci ali i željenoj destinaciji. Ulazimo u Sibiu pored aerodroma uz rijetke ali poveće kapi kiše. Lijevo motel, ispred restoran, skrećemo i upadamo na recepciju. Ima mjesta, dogovorena je kolektivna cijena od 120,00€ bez doručka. Iz opako crnog neba kišica jedva da paducka. Taman nakon parkiranja motora i smještanja stvari u sobe se i sunce pojavilo.

IMG_2641.JPG


Ništ od kiše a kamoli nevremena ali nema veze, smještaj rješen, na repertoaru obavezna grupna večernja terapija u pripadajućem restoranu. Djeca odustaju od terapije relativno rano (s prvim znacima mraka). Odrasli su ipak svjesni svojih potreba, i uz dozu preporučenih supstanci zove taxi jer se trenutna medicinska ustanova zatvara. Ide se u grad... :mrgreen:
Razgovaramo s taxi-drajverom, da je veri gud prson, Dača veri gud kar, ali da ne ide baš, gume ne škripe… Eeeee, bogami počele su… Taxi 3 je postao šetnja kroz park prema našoj vožnji. Bilo kako bilo, mogu iz prve ruke potvrditi da Dača ima čvrsta stražnja vrata. U nekoliko navrata i na svakom kružnom toku nas je četvoro bilo spljošteno na prozoru a nismo ispali van (y) :LOL:
Prvi objekat (po preporuci taksiste) zatvoren, drugi pun pogodak. Mi istovar, taksista nastavlja u noć. U lokalu normalna muzika trešti, pada jumbo pizza, još malo lijekova i trenutak spoznaje… :shock: ne znamo kak se zove hotel di spavamo :eek:hne: :no:
Srećom, u hotelu su imali wifi istog imena pa ga pronalazimo na mobitelima. Uz plaćanje zovemo taxi, tovarimo se unutra, vozač plaće “tu meni pipl, tu meni pipl” (a bilo nas je samo petoro… :neznam: ). Tješimo ga da je on veri gud prson, Dača veri gud kar. Za Daču se nije baš složil s nama ali se ipak udobrovoljil. Dostava na parkiralište hotela u sitnim satima, foto-sešn na haubi (dokaznog materijala kao da nema jer su slike očajne) i spavanac.

IMG_2644_opt.jpg


Keptns log: Ujutro motori oprani ala Bogdan, mentalni sklop vožnje modificiran u skladu s Jubitu-om, odvozili Transalpinu koja isporučuje očekivano, grudali se u 6. mjesecu, blatni do koljena od surfanja na cestovnim gumama, zahvala Fiesti na lijepim trenucima, u strahu od kiše pronađen zgodan i povoljan smještaj kolektivno za 120,00€, odvozili suhih 330km, grupna terapija s taxi izletom u grad :bananarace:
 
dan tRReći

Sibiu - Brasov - Dracula (160km)

Ustajanje ranom zorom, nešto prije 07:00h. Djeca još spavaju. U glavi je malo čudna situacija. Izlazim ispred recepcije, tamo jedino dobro lovi wifi i gledam vrijeme. Prognoza kiša i u Brasovu i Branu. Sibiu nema kiše još kojih dva sata.

IMG_1056.JPG


Banem u restoran, konobar je još uvijek u civilki. Ni njemu nisu još svi na broju pa se razumijemo  :blink:
Kavica, doručak, ekipa se počela skupljati. Brišemo motore od noćašnje kiše, pakiramo se i krećemo kroz centar prema Brasovu. Razgovarali smo o ruti, nekima je mrsko vraćati se po istim cestama pa bi iz Brana samo produljili prema Bukureštu. Ima nas koji ni pod cijenu bubrega ne odustajemo od Transfagarasana i usuglašavamo se. Konačni plan je pogledati dvorac Vlada Tepeša, vratiti se 100-njak km, proći Transfaragasan te noćiti negdje u podnožju ceste. Ceste su OK za brzu vožnju, možemo mi to  :chick:

Kiša počinje ozbiljnije padati pa stajemo pored ceste, navlačimo kišnjake na napuštenoj benzinskoj pumpi s povećim krovom.

11026802_831766820273582_4279921576723234461_n.jpg



Prolazimo gradić Fagaras, kavica i nastavljamo.

11659481_831766830273581_7639022639332347260_n.jpg


IMG_2649.JPG


IMG_1059.JPG


IMG_1060.JPG