Lipi moji tići
Nema toga što je jeftino a da valja
Dakle kao što je prije već pisano , to je motor za početnike ... i ne treba ga kao takvog ozbiljno shvačati
Sam izgled motora je dobar , malo prešikoko sjedalo , ponekad smeta i bilo bi mi draže da je bar dva cm uže , visina je odlična (izvuku se štapovi do ruba mostova) pa se porolaze bez problema svakojake prepreke . Ovjes je vrlo vrlo važna stavka kod ovakvih motora a on je ovdje nepodesiv (naravno) i premekan pogotovo za nekog malo jače građe pa se vrlo često zna desiti da se kod prelaska udubina vilica dođe do graničnika .Zadnji je podesiv po tvrdoči , dosta sinhrono radi sa vilicama . Ali ukupan dojam dosta loš pogotovo kod vecih brzina po livadama naprimjer gdje ovjes treba puno toga „progutati“ u maloj jedinici vremena . Tada se ponaša ko divlji bik i traži da se smanji brzina .
Mašina je čini se jako dobra , vrlo vrlo uglađeno radi , rekli bi prede (navodno neka Hondina kopija), sigurno najsvijetlija tocka u cijelini . Mala kubikaža i snaga agregata dozvoljava odvrtanje gasa bez neželjenih (često i željnih) produkata . Pali za zub kad je ugrijan , ali i hladan sa čokom . (po preporuci dilera , ja sam odma izvadio termostat u preventivi njegovog zaštekavanja , pa samim time i pregrijavanja ... pa sad postoji mali problem kod gašenja čoka gdje se motor gasi na leru dok se ne ugrije ...)
Ja sam uzeo model cross ali sa svjetilma i sa satom , znači nema homologaciju ali ima svjetla kao enduro model , a ispuh i lancanike ko cross . Sat živo čudo , kopija sxv-a , ima količinu goriva , napon baterije , pokazivač stupnja prijenosa (brzine) , turnić .
Sam dojam osim onog vizalnog je loš , kad se ide malo šarafiti po njemu onda se vidi kako je šlampavo to sve napravljeno , npr. gdje ide vijak M8 , rupa je za M10 ako ne i za M12
Zračnosti ima na puno mjesta oko zadnje vilice i amortizera i boktepitaj čega pa se često na krutoj podlozi doživljava osječaj uvijanja motora . Kao da kod određenog nagiba još sam malo skrene kad prođe taj „zub“ gdje se javlja ta zracnost spojeva .
Plastike . Plastike su tako-tako , jedno handguardsi pucaju na pogled , nije potrebno ni pasti .
Lanac živa katastrofa , razvlači se ko žvakača .
Gorvenal dosta slab i sklon je uvijanju .
Prednja kočnica zadovoljavajva , zadnja ne koči skoro ništa , ustvari ništa mogu reći . Sad do čega je još nisam skužio . To mislim ovih dana riješiti ...
Šta još napisati nemam pojma , možda dati zaključak nekakav ali nisam siguran šta napisati pošto ga vozim tek 160 km , a nisam ni neki enduro stručnjak tako da mislim da ću to preskočiti . Svako neka sam procjeni šta bi sa ovakvim motorom ...
Ja samo mogu reći da sam uživao do sada na njemu , možda jednostavno treba znati uživati
A da bi uživao na exc-u više , bi , daleko daleko više ali krizna su vremena ...