orion sm 250

Lovro Vz said:
u potpunosti se slažem, tih 20 KS može bit zabavno jedino u šumi, na asvaltu preeslabo...ko zna kakve gume k tome...
jako loše  :LOL:
 
markookram said:
ne kenjaj , pazil sam ga maksimalno ... išel sam kroz najmekše terene   :LOL: :LOL:
:LOL: u jetnom trenu bilo tolko mekano da si ga do ručki zakopal šteta kaj nisam slikal :jesus:
 
dugikle said:
:LOL: u jetnom trenu bilo tolko mekano da si ga do ručki zakopal šteta kaj nisam slikal :jesus:
i ide ...  :shock:
kinez ga je sprojektiral koda ga je projektiral u kakvom šaht kanalu   :LOL: :LOL:




#3888
 
markookram said:
i ide ...  :shock:
kinez ga je sprojektiral koda ga je projektiral u kakvom šaht kanalu   :LOL: :LOL              da ima bolju zadnju gumu :misli: di bi ti bil kraj :misli:


#3888
 
markookram said:
i ide ...  :shock:
kinez ga je sprojektiral koda ga je projektiral u kakvom šaht kanalu   :LOL: :LOL:




#3888
                da ima bolju zadnju gumu Misli di bi ti bil kraj Misli
 
kaj se nudiš da mi demonstriraš ? 
nije ti lako sa konja na magarca , hoce magarac ritnuti  :mrgreen:
 
markookram said:
kaj se nudiš da mi demonstriraš ?   
nije ti lako sa konja na magarca , hoce magarac ritnuti   :mrgreen:
na onom brdu di smo mi sa mitasicama peglali ti si stal na pol :misli:
 
pa kad ste mi lišće pomeli sa zemlje   :palacdolje: :mrgreen:

nije to do motora ni guma   :mrgreen:
 
e aj mi recite k ćemu je taj motor??
mislim si već duže vremena uzeti kao drugi motor nekaj takvoga pošto nemam para za "pravi" enduro
a pošto nemam nikakvog iskustva, bzvze mi je i uzimati nešto jače..
naravno rabljeno za par tisuća kuna, 5-6, što mogu očekivati?? :LOL:
 
Lipi moji tići
Nema toga što je jeftino a da valja

Dakle kao što je prije već pisano , to je motor za početnike ... i ne treba ga kao takvog ozbiljno shvačati
Sam izgled motora je dobar , malo prešikoko sjedalo , ponekad smeta i bilo bi mi draže da je bar dva cm uže , visina je odlična (izvuku se štapovi do ruba mostova) pa se porolaze bez problema svakojake prepreke . Ovjes je vrlo vrlo važna stavka kod ovakvih motora a on je ovdje nepodesiv (naravno) i premekan pogotovo za nekog malo jače građe pa se vrlo često zna desiti da se kod prelaska udubina vilica dođe do graničnika .Zadnji je podesiv po tvrdoči , dosta sinhrono radi sa vilicama . Ali ukupan dojam dosta loš pogotovo kod vecih brzina po livadama naprimjer gdje ovjes treba puno toga „progutati“ u maloj jedinici vremena . Tada se ponaša ko divlji bik i traži da se smanji brzina  .
Mašina je čini se jako dobra , vrlo vrlo uglađeno radi , rekli bi prede (navodno neka Hondina kopija), sigurno najsvijetlija tocka u cijelini . Mala kubikaža i snaga agregata dozvoljava odvrtanje gasa bez neželjenih (često i željnih) produkata . Pali za zub kad je ugrijan , ali i hladan sa čokom . (po preporuci dilera , ja sam odma izvadio termostat u preventivi njegovog zaštekavanja , pa samim time i pregrijavanja ... pa sad postoji mali problem kod gašenja čoka gdje se motor gasi na leru dok se ne ugrije ...)
Ja sam uzeo model cross ali sa svjetilma i sa satom , znači nema homologaciju ali ima svjetla kao enduro model , a ispuh i lancanike ko cross . Sat živo čudo , kopija sxv-a , ima količinu goriva , napon baterije , pokazivač stupnja prijenosa (brzine) , turnić .
Sam dojam osim onog vizalnog je loš , kad se ide malo šarafiti po njemu onda se vidi kako je šlampavo to sve napravljeno , npr. gdje ide vijak M8 , rupa je za M10 ako ne i za M12  :LOL:  Zračnosti ima na puno mjesta oko zadnje vilice i amortizera i boktepitaj čega pa se često na krutoj podlozi doživljava osječaj uvijanja motora . Kao da kod određenog nagiba još sam malo skrene kad prođe taj „zub“ gdje se javlja ta zracnost spojeva .
Plastike . Plastike su tako-tako , jedno handguardsi pucaju na pogled , nije potrebno ni pasti .
Lanac živa katastrofa , razvlači se ko žvakača .
Gorvenal dosta slab i sklon je uvijanju .  :mrgreen:
Prednja kočnica zadovoljavajva , zadnja ne koči skoro ništa , ustvari ništa mogu reći . Sad do čega je još nisam skužio . To mislim ovih dana riješiti ...
Šta još napisati nemam pojma , možda dati zaključak nekakav ali nisam siguran šta napisati pošto ga vozim tek 160 km , a nisam ni neki enduro stručnjak tako da mislim da ću to preskočiti . Svako neka sam procjeni šta bi sa ovakvim motorom ...
Ja samo mogu reći da sam uživao do sada na njemu , možda jednostavno treba znati uživati
A da bi uživao na exc-u više , bi , daleko daleko više ali krizna su vremena ...  :mrgreen: