bobi
New member
tomo3 said:Cijena je 1030 kn.
:shock:
i ja bih zaradio 3-4 tisuce kuna u jednom danu!
tomo3 said:Cijena je 1030 kn.
Čekam na trening 3 mjeseca, a u međuvremenu sam napravio 15000 km. Kako su odugovlačili sa terminom i ja sam mislio otići kod Keca, ali mi se činilo prežestoko rundati po stazi sa ovima koji lete 250 km/h. Za prvu školu mislim da je Mičevec OK. Napišem više u nedjelju navečer, onda odlučite jel skupo ili preskupo.Direktor said:Jesu tamo instruktori koji svoje znanje crpe iz knjige il su tipa Keca? Ak već toliko košta, soma i nešto kuna bolje odite kod Keca, složit par krugova po Grobniku, više ćete naučiti. A i rundat po Grobniku nije isto ko u nekoj pripizdini zvanoj Mićevac. Mislim, svaka škola je dobra. Onda, kakvi su ti i koji su ti instrukotri? Ajmo imena prvo.
...pa naravno, prvo treba onima koji su platili osigurat, a onda dodu oni kojima su poklonili...mogu pricekati jos koju godinu nije bed...Super Jura said:Prebukirani su, jedva su i 4 utrpali u termin
QuinnSaab said:...pa naravno, prvo treba onima koji su platili osigurat, a onda dodu oni kojima su poklonili...mogu pricekati jos koju godinu nije bed...
Sayock said:Ja sam na Mičevcu bila na cjelodnevnom osnovnom tečaju 2007. Za preporučiti je i iskusnijim vozačima. Cijena je velika jer pokriva kasko za motor za vrijeme treninga.
Beamed up from subspace.
REVersyst said:A jel ti daju njihov ducati tu ili moraš doć svojim :misli: Možda mi ako se prijavim i dođem versom daju multistradu
....izvrsni linkovi...japanac je precizan do boli....Direktor said:Pa da i ne. Pravi muži idu na nijasne, ovo je prilagođeno širokim masama. Zato imaš tečajeve početni, napredni, rejsing...Troy za DRE. Kod Keca dobiš sve u jednom.
A što se tiče škole vožnje, ne tako davno (ne znam kako je danas) dosta popularan je bio moto rally unazad par godina. Vozio sam dvije ili tri sezone, ne sjećam se više. Bio vice prvak HR tih godina. Trening na parkiralištima, oko čunjeva i klackalica...zvuči onak pizdarija, uglavnom sprdnja, no...
Evo linka kojeg sam pronašao, Križevci su bili dosta zanimljivi:
http://www.krizevci.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=1381%3Asutra-moto-rally-kalnik-2010-na-poligonu-auto-moto-kluba-krievci&Itemid=64
Slika je moja, na slici je Svijetli, tu je na forumu, al mislim da sad fura neku enduraču. Uz sve te pizdarje koje naučiš oko čunjeva, klackalica na malim brzinama i kad to preneseš na cestu, postaneš dobar vozač. Mogu iz svoga iskustva reć da sam uz te vožnje dosta naučio i nagla kočenja i kontraupravljanje i nagla ubrzanja i kaj ja znam kaj sve ne. Uglavnom nakon par sezona bavljenja tim sportom posao sam sasvim drugi vozač, bolji, brži, okretniji. Na žalost, i kriza i pogibija Darka Černugelja (http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=221888.0) koji je to uglavnom pokretao iz Karlovca, ali i šire, sve je to otišlo u zaborav.
Ali malo mi je glupo da netko dere soma i nešto kuna za dan treninga, a da nije neko ime iz moto sporta. Daleko od toga da taj instruktor koji tamo radi nije dobar. Po mom, ak već dam toliko lovu, dal bi je opet Kecu il Ducatiju.
Uglavnom, uz ovakve vožnje na malim brzinama stječe se veliko iskustvo promjenjivo na velikim brzinama i na cesti
Japanci kao primjer:
Japanese Police Motorcycle Riding Competition
tomo3 said:Jel se možeš sa Goldwingom okrenut tamo na Mičevcu?
tomo3 said:Obavio danas trening na ORYX-u. Tri polaznika sa dva odlična instruktora koji znaju jasno objasniti kako se što radi (nisu trkači i sl.). Za zagrijavanje slalom sjedeći, stojeći, bočno sjedeći,... kako je već tko mogao. Nakon toga krug, osmica, prestrojavanje, spori slalom, kočenje po mokrom, naglo izbjegavanje, naglo kočenje, vožnja kroz zavoj, izbjegavanje u zavoju i naglo kočenje u zavoju. Ekipa odlična, atmosfera opuštena i bez preseravanja. Ponavlja se dok svi ne savladaju, pa onda dalje. Po meni, bili smo polaznici podjednakih znanja i vještina, pa nikome nije bilo dosadno. U živo osjetiš razliku u izbjegavanju ili kočenju sa 30 i 60 km/h, osjećaj kad pokupiš čunj umjesto pješaka ili auta, a i kako izgleda izletiti iz zavoja zbog nepravilnog kočenja, ili da baš uvijek treba stisnuti kuplung kod naglih manevara. Na čunjevima vidiš koliko ti je tehnika dobra ili loša. U svakom slučaju tečaj za preporučiti. Ako Bog da u proljeće ću na napredni stupanj ili kod Keca.