WraGG
Well-known member
Vjeruj mi, nasekiram se svaki put kad vidim rjesenja ovih domacih "majstora".
Zar nije 130Nm previše.Jesu na B klasi bili iza vulkanizera i kad sam ih rukom isao skidati polomim kljuc originalni Mercedesov
Ajd kuzim, pa to ni ne moze skinuti kako ih je lik zakucao i onda probam na F11, opet nece. Zavijem moment kljucem na 130Nm, jedva nekako nakon valjda 15 sekundi udaranja odavije. Ne znam, ja nisam nesto bas odusevljen sa tim cudom bio, ali ako kazes da su zimi problematicni mozda je do toga.
Probaj ovaj "na struju" ako budes imao priliku negdje. Ubi brasno u sarafu
Zar nije 130Nm previše.
Pitam, ne znam
Vidio jednom na uputama Saxso čelični 85Nm
Svabe u slucaju udesa i to mjere i ako ti nije po knjizi stegnuto iako nisi kriv pri udesu kriv si nema isplate osiguranjaKako Nino kaže vijci na autima obično idu na 100-110 Nm. Zato ja sam mjenjam felge sa gumama. Zadnji put kad sam mjenjao kod vulkanizera zakucao ih je na jedno 200Nm. I šta ako ti se probuši guma negdje. Možeš samo zvati vučnu službu jer nema šanse da se to otegne na ruku.
Os broj vulkanizera koji ima same rijeci hvale za njih? Htio ih je objesiti na zid sa zhavalom za gov... koje je kupio...Ako nije milwauke ne vredi nis
Slažem se za pneumatiku ali na terenu i na visinama ovo je zakonprofesionalci rade s pneumatskim alatom, a za nas hobiste je taj milwaukee debelo preskup i samim time nepotreban
Sve ima svoju namjenu,proda san Mileaukee firmi koja se bavi instalacijom i održavanjem vjetroelektrana.Dečki se priporodili,isto tako du kupili aku mazalice šta im je skratilo vrime podmazivanja strašno s obzirom da bi na ručne radnik bija u pogonu cili dan i pitanje bili završija...profesionalci rade s pneumatskim alatom, a za nas hobiste je taj milwaukee debelo preskup i samim time nepotreban