Pakao naplatnih Lučko

Zna bit ekipe kaj se nafunji kaj se kao filtriras na “prvu crtu”, ali ja uvijek stanem između linija i u 99% slučajeva krenem prije svih, dakle ne utječem uopće na tok prometa…
Ali i dalje se ljute 🤷🏻‍♂️

Ja se u autu maknem svakom na dva kotača…
ALI ovi glovo indijci, treba te “pedesetke” zabranit na prometnicama s ograničenjem većim od 60, opasni su za sebe i svakog oko sebe… 125 zakon donijet, ili blokada svima na 25 i na biciklisticke staze selidba
 
  • Like
Reactions: prpa and t0malito
Ma vozim se svakodnevno raznim rutama, evo danas sam bio u Križu i to preko Rugvice Ježeva Posavskih Brega Ivanića, a nazad na Dugo Selo.
Nema toga tko bi me natjerao na autoput kad uživam u vožnji po lokalnim cestama, znam i Preko Samobora pa na ŽuMberak pa preko Krašića kako mi se taj dan zavrti tuda se provezem.
Nekad odem na Petrinju, Glinu pa izađem na Vojnić, uopće mi nije bitno meni je put uživanje i samo vožnja motorom, usput obavim kaj treba, no uvijek uživam u samom putovanju, stanem popijem kafu, pojedem gablec kakav.
Isto tako radimo i sa autom kad idemo svi, jednostavno ne mogu zamislit po najvećoj gužvi stajat u koloni, isto kao što ne mogu zamislit po najvećoj gužvi ići na godišnji na more, mi na more idemo u lipnju i rujnu jednostavno je užitak, eto bili na Lošinju prošli mjesec 5 dana, ajme gušta nigdje nikoga, milina.
Tako da nismo svi isti, no većina je, zato i čekate u gužvama i zato se i rade gužve. Mislim ono svi znaju da petkom popodne iz Zagreba kamo god da kreneš treba ti preko sata samo da izađeš iz grada, pa onda mostovi pa petlje itd. Sin i ja već isplanirali subota ujutro pokret u 06,30 fino polako bez stresa, Ina na kafu i kobaje, pa laganini .....ne znam tko bi me natjerao da nekamo krećem u petak popodne iza 16,00 sati na put.
Sretno i puno dobrih km želim, samo opušteno i uživajte u vožnji, tko zna možda je zadnja........
 
Daleko od toga da ja smatram sebe nekom posebnom kastom i da mi se itko treba sklanjati ili raditi ikakve ustupke..ali budimo realni vrijeme stojadina i wartburga je iza nas.

Ako ti sjediš u svom ugodno klimatiziranom automobilu i mene vidiš na +35 C kako doslovce umirem u full opremi dok mi se znoj slijeva u kacigi (ok ko me jebe što nemam full bijelu opremu :mrgreen:), i u isto vrijeme smatraš da je moje provlačenje TEBI na štetu jer ti je oduzelo 5 sekundi koliko treba mom moto-encu da se aktivira, onda ja isto imam za pravo tebi hračnut na šajbu u najmanju ruku, jer nemaš minimalnog osjećaja za empatiju. Dapače radiš meni na štetu jer riskiram toplotni udar i kolabiranje.

"Je, ko te jebe što voziš motor ili imaš full opremu, ili što si ugrožena skupina ili što ne voziš SUV od 2 tone pa ako te ja malo trknem završiš doživotni invalid ili gore..voziš motor, tvoj izbor, nemam te ja šta pazit ili uvažavat u prometu"

Bravo..super mindset.

Bez obzira kako se to tebi činilo, ali po meni nisi u pravu, i tu nema nikakve spike o ikakovoj obavezi osim empatije, koja - jasno - nije nešto obavezno. Stvar je jednostavno u tome da ljudi čekaju u redu, i da je svako preguravanje vremenski korak unazad za njih. Ako cijeniš svoje potrebe i vrijeme, trebaš cijeniti i njihove, ima ljudi kojima se žuri, djetetu u autu nije dobro, povraća, ti voziš i opako ti se prikenja a truneš u čekanju i svaka sekunda ti je duga kao gladna godina, ili i tebi nije dobro, ili si i samo umoran i razjeban pa je čekanje u redu samo kap ulja na vatru...

U biti, imao klimu ili ne taj u autu, ima i on svoje probleme i potrebe nad koje se mi nemamo pravo metati, ne trebamo znati za njih, osim ako si uzmemo to pravo, no tada nije riječ o ičijoj empatiji, ali je o jebanju majke koje možeš gotovo osjetiti kako ti tuče u leđa kada ih izgovara vozač iza tebe... i to čekanje je rijetko 5 sekundi, meni je OK ako imaš ENC jer ga imam i ja (i onda jebem mater onima koji imaju kartice a stoje u redu za ENC, dok nerijetko na manjim izlazima na autocesti ja ne mogu na izlaz za cash jer nemaju ENC, on ima izbor - ja nemam). Izuzetno rijetko sam vidio bajkere da imaju ENC, puno prije je tu kenjaža sa podizanjem kacige, pa te jebu rukavice, pa traži novce, otvara kojekakve pretince na tank-torbi ili jakni, ili traži karticu, dođe skroz nepripremljen, pa dok on izglavinja stabilnost motora, ubacivanje u neutral, ponekad i spuštanje nogara, pronalazak love, davanje love, uzimanje kusura i razvrstavanje istoga po džepovima - za to vrijeme bi vjerojatno prošlo tri automobila...

Empatija jer je tebi vruće (ako uopće je, i ako drugi vozači to uopće shvaćaju i doživljavaju) i zato jer njemu nije - jednaka je stajanju u redu u dućanu, mene boli kičma i jedva stojim od bolova, ili imam samo tri stvari, ispred mene su dvoje sa punim kolicima - no koga boli kita za to, red je red i moraš ga čekati, i budem sretan da me pusti ovaj ispred mene, no svakako me neće pustiti onaj prvi pred blagajnom i da se usput preguram i za sve one iza njega i ispred mene, pri čemu taj koji me pušta i nema mandat puštati me u ime svih... mislim, ispada filozofija, ali je vrlo jednostavan princip kojega ne možemo tumačiti samo onako kako nama paše.

Mindset kojeg spominješ je, na žalost, realnost, a gine se i stradava od realnosti, ne od umišljenih empatija. Tako da ako je išta tu pogrešno, to je tvoj mindset koji bi hračnuo na staklo nekome tko ne misli kao ti, i kriv je jer možda ima neke svoje probleme za koje tebe boli kurac, ali misliš da su tvoji najvažniji... sjetim se frenda koji je vozio dijete koje se počelo gušiti i kako mu je bilo dok je čekao mnoge tvog mindseta da probaju shvatiti nešto jer su mislili da je samo njihov problem bitan. Da se meni tako nešto dogodilo, i da mi se dijete u autu muči i bori za život, a nekakav gnoj mi uleti sa svojim mindsetom i ne jebe moje probleme - za koje ne mora znati (uvijek treba samo imati obzira i razumijevanja, ne moraš znati tuđe probleme ni oni tvoje, ali je obzir pretpostaviti ih da nije ni svima oko tebe udobno i najbolje zato jer sjede u klimatiziranom autu), uletila bi i baseball palica ispod sica po preguranoj kacigi, pa kada je bal, nek je maskenbal, nek sve odu u 3PM, meni je svaka sekunda bitna jer se dijete guši, tebe jebe nekakav tvoj umišljeni mindset...

Jer ako ti nemaš obzira prema meni, zašto bih ja imao prema tebi? Moji problemi su u tom slučaju puno veći od tvojih, ali tebe se to nekako ne tiče... tako da pusti priče, govorimo o kulturi i obziru - koje su neobavezne kategorije! Pretpostavka da je njima bolje ili ne-hitno, za razliku od tebe, je pogrešna... jer pretpostavka je, svi znamo, majka svih zajeba. Kao bajkeru i kada sam za volanom nisam nikada radio problem i imao sam razumijevanja jer poznajem oba svijeta, ja razumijem tvoj mindset, no ne valja jer ti misliš da bi ga svi trebali imati točno takav... Preguravanje je preguravanje, na to nemaš pravo, sve iznad toga što lijepo prođe nije normalno - nego lijepa, ali izvanredna gesta, i smatrati to normalnim - nije normalno.
 
Ma vozim se svakodnevno raznim rutama, evo danas sam bio u Križu i to preko Rugvice Ježeva Posavskih Brega Ivanića, a nazad na Dugo Selo.
Nema toga tko bi me natjerao na autoput kad uživam u vožnji po lokalnim cestama, znam i Preko Samobora pa na ŽuMberak pa preko Krašića kako mi se taj dan zavrti tuda se provezem.
Nekad odem na Petrinju, Glinu pa izađem na Vojnić, uopće mi nije bitno meni je put uživanje i samo vožnja motorom, usput obavim kaj treba, no uvijek uživam u samom putovanju, stanem popijem kafu, pojedem gablec kakav.

Vozimo slične rute, to je moj "kvart" pa znam o čemu govoriš... uživaj i čuvaj se.
 
  • Like
Reactions: Luke
Kako sam Vam otkrio tajnu točenja benzina uspravno a ne na nogaru i na taj način smanjite potrošnju goriva, imam potrebe i tu napisat, barem meni, bitno otkriće kod filtriranja u prometu.
Dakle, kad je gužva, skužio sam da su auti nadrkani kad se ja filtriram i onda se daju bliže crti, da me blokiraju i onda sam mislio kako ih iznenadit da me ne vide. U biti oni me ne vide, najprije me čuju jer imam akrapa na bajku, najbolji ausupuh ikad napravljen samo da se zna.
I onda se ja lijepo zaletim u drugoj do jedno 75-85km/h bacim u ler i ugasim motor, i onda nečujno prolazim uz aute, koji me shvate tek kad im već prođem haubu i onda me ne mogu zatvoriti.
Da bi te i vi to mogli radit, bitno je da je cesta naravno ravna ili nizbrdo, i obavezno LANAC podmazivati svakih 150 do max 200km da se samnji trenje i time tzv. glajdanje (jedrenje) motorom učini što duljim.
Da ne govorim i o uštedi goriva koji nije zanemariva ovakvom vožnjom.
 
ali za takvo što je obavezan 520 lanac da doživljaj smanjenja trenja bude potpun!
jako bitna stavka koju si nehotice zaboravio navesti
 
  • Like
Reactions: Igor28
uletila bi i baseball palica ispod sica
Ove s palicama obožavam.
Imao susret s takvim paličarom uživo. Vratio se u auto prije nego je izašao.
Treba vas sve u zatvor ili barem jeb... opalit po džepu.
Da vam nikad više ne padne na pamet "igrat baseball".
Idioti!
 
To su "mudonje" koji misle da cu se uplasiti njihove palice. Ali treba imati muda i zamahnuti sa tom palicom, a to ih 99% nema. Ista stvar i sa ovim revolverasima i ostalima koji se iza kojekakvog oruzja sakrivaju, pa kad im ga oduzmes cvile ko vrata na podrumu.
 
[QUOTE.ne znam tko bi me natjerao da nekamo krećem u petak popodne iza 16,00 sati na put.
[/QUOTE]

Možda zavisi od kud putuješ kamo petkom popodne..meni je to najbolje vrijeme za put kojim će dva vikenda bas krećem u 4:30 :)
 
Baseball palice su OUT. Nezgrapne, velike i lako pucaju.
Teleskopske palice su IN.
Kao djeca pola metra debeloga strujnoga kabela izvrsno je lužio svrsi, a taman je upadao ispod sica u Tomosa.
 
Ove s palicama obožavam.
Imao susret s takvim paličarom uživo. Vratio se u auto prije nego je izašao.
Treba vas sve u zatvor ili barem jeb... opalit po džepu.
Da vam nikad više ne padne na pamet "igrat baseball".
Idioti!

Da je riječ o tvojem djetetu i tvojim postavkama, ti bi prvi bio paličar... kako je lijepo ograničeni misliti da je samo tvoja potreba i tvoja istina jedina bitna. Takovo shvaćanje ponajprije govori o nečijoj prometnoj i općoj kulturi.