Peugeot Geopolis 400 za 24.500,00 kn - u čemu je kvaka?

gfest

Member
Koliko se sjećam kad se pojavio na našem tržištu Geopolis 400 je koštao nekih 40.000,00 kn (MotoPulsov test iz 2008. - http://www.motopuls.hr/images/stories/TESTOVI/T091/091TS_Peu_Geopolis400.pdf)

Sad košta 24.500,00. (Forticar - http://www.peugeot-skuteri.hr/view.asp?p=23&c=16)

Zna li netko na forumu koja je godina proizvodnje ponuđenoga modela?

Godine 2004. sam bio kupio Apriliu SR 150 za nekih 16-17 tisuća kuna, cijena je bila tako povoljna jer je skuter bio proizveden 2000.

Da li je možda riječ o Geopolisu 400 proizvedenome 2008. - zna li itko?
 
vjerojatno je rasprodaja 2008 godiste ...

(jel taj pug ima masinu kao i na beverliju,x9 itd -vidim isto deklo) ???
 
može bit da ima lagano oštećenje na plastici, takvih primjera ima dosta, mašina 400 je odlična,
u svakom slučaju za tu lovu se isplati uzeti, kad pogledaš 50-tice i sl. prometala, mada mislim da je i tvoj sportcity
aviončić pravi
 
piaggio masina i definitivno se isplati uzeti za te novce...
 
Kvaka je u tom da je to pežo,nema nikakvih oštečenja.
 
Kvaka je u tome da su bila na prodaji svega par komada a posjetom salonu par dana nakon objave na internetu geopolisa 250 ili 400 više bilo nije,ostao im je još jedan satelis 500 za 30000 kuna..skuteri su bili po prodavaču neoštečeni i novi a godina proizvodnje 2009..
 
Kvaka je u tomu da je moj kolega s posla zvao prije mjesec dana kad je objevljen taj oglas sve salone Peugeota. Javija mu se na telefon samo 1!! Mislim iz Rijeke...Svakako imali su samo jedan komad 2007.god-da su drugi prodali ??. Mislim da im je mreža u totalnom raspadu i dali su oglase koji koštaju 10.000 kn da riješe ta 2 komada i to je to.
 
I meni se čini, valjda bi se bar jedan Peugeotovac pohvalio na forumu sa povoljnom kupnjom ...
 
ekipa  koja ih je uzela može očekivati probleme u ostvarivanju jamstvenih prava, a i to nije identična piaggio mašina
 
zaoglas said:
ekipa  koja ih je uzela može očekivati probleme u ostvarivanju jamstvenih prava, a i to nije identična piaggio mašina
e upravo o garanciji sam ja neki dan razmisljao :misli:
a sto se tice masine,u cemu su razlike?
 
i mene zanima u čemu je razlika,jedino se sjećam testa u MP-u gdje su se žalili na vibracije koje Piaggio mašina
inače na stvara u toj mjeri ....
 
Ljetos sam razgovarao s "ponosnim" vlasnikom Geopolisa ili Satelisa,ne znam kojeg već,uglavnom nije ni bitno. Bitno je da ga je čovjek,godinu dana starog pokušavao prodati u pola cijene i nitko ga nije htio,a na samo pitanje vlasniku "kako ste zadovoljni" čovjek samo što se nije rasplakao. Kaže da su problemi počeli već nakon izlaska iz salona,te pregrijavanje,pa crko akumulator,pa su crkli amortizeri,pa još 100 sitnica,uglavnom,u životu još nisam bio sreo nekoga tko je bio nezadovoljniji svojim vozilom.  :(
 
johnny the boy said:
i mene zanima u čemu je razlika,jedino se sjećam testa u MP-u gdje su se žalili na vibracije koje Piaggio mašina
inače na stvara u toj mjeri ....

Ja sam na jednodnevnom testu imao iGeopolis 400 i Satelis 500, sa oba napravio izmedju 300 i 400km
i moram priznati da su na mene ostavili prilicno dobar dojam, no Geopolis mi je definitivno bolje sjeo.

Osim sto je neznatno sporiji od Satelisa 500 u pretjecanjima na brzinama iznad ~100km/h, sve ostalo
mi je vise odgovaralo. Naravno, Satelis je bio i udobniji, ali Geopolis je bio zivlji, okretniji, radio potpuno
mirno i uglađeno, nema apsolutno nikakvog govora o vibracijama.

Vibrirao je Satelis 500 kod otvaranja gasa do kraja dok stojite na semaforu.. no to isto nije bilo nista
pretjerano za relativno velikog jednocilindrasa i veci broj okretaja u tih par sekundi.

Za long-term ne mogu nista reci jer ih nisam ima dulje od jednog dana, a oba su imala relativno malo
kilometara na satu.

Uglavnom, 400tka radi tise, mirnije i ugodnije, ostavlja dojam modernijeg i kvalitetnijeg agregata,
ili ako nista drugo - primjerenijeg takvom vozilu.

Ali zato sam sa Satelisom bez problema po Krndiji drzao brzinske prosjeke identicne onima koje radim
sa ER6F. Ovjes i kocnice na oba skutera su izvrsni, u mnogim situacijama i bolji nego na ER6.

Geopolis je ostavio toliko dobar dojam da sam jedno vrijeme razmisljao o prodaji motora i nabavci
400tke ili 500tke.

p.s. Sto se tice ovoga oko toga da nisu Piaggio masine, tj. da nisu iste.. ne znam odakle informacije dolaze
ali unutra su definitivno MASTER masine, no mozda je gore druga elektronika, jer su i deklarirane vrijednosti snage nesto manje nego kod Piaggio-a (IIRC 33ks i 37ks). Sasvim dovoljno za 160 na
Geopolisu i 165 na Satelisu.
 
hahaha :mrgreen:

ti mora onda da si strašan vozač kad ti jedna lađa zvana pežo leži bolje od motora :LOL: :LOL: :mrgreen:
 
mv_agusta said:
hahaha :mrgreen:

ti mora onda da si strašan vozač kad ti jedna lađa zvana pežo leži bolje od motora :LOL: :LOL: :mrgreen:

I FJR je lađa u odnosu na ER6 pa leži bolje od njega.
Kakve to veze ima? Nisam napisao da je skuter sa 33ks brzi od motora
sa 72ks na grobniku - to nije, ali sam napisao sto sam iskusio, i ne vidim
u cemu je problem.

Naravno da ce netko tko vjerojatno nije vozio ni jedno od 3
spomenuta vozila komentirati ovo. Koliko si ti kilometara napravio
na Geopolisu 400, Satelisu 500 ili ER6?

I tvog Nexusa sam vozio, njegove kocnice i ovjes su isto bolje nego na ER6.

Kakve veze ima sto je motor a sto je skuter?

Jel ne mislis da kvaliteta ugrađenih dijelova i gomila toga igra vecu ulogu u svemu
tome nego sama vrsta vozila, tj. naziv koji je netko smislio za njih?

Geopolisa sam i sa suvozacem od 110kg (ja imam 90kg) bez problema relativno
angazirano vozio po gradu i okolnim selima/zavojima i pogotovo tada se ponasao
bolje nego ER6, ciji zadnji amortizer kosta manje u nabavi nego prosjecan amortizer
za bicikl.

Nisam balavac ili neki divljak, vozim na cesti koliko uvjeti dopustaju bez ugrozavanja
vlastitog zivota ili zivota drugih jer mi to jednostavno ne treba. Nemam nista ni za
dobiti ni za izgubiti sa ovakvim izjavama, ali ne vidim razlog zasto ne skrenuti pozornost
na neki motor i/ili skuter ako se pokazao dobrim.

Isto tako me odusevio i Nexus kad sam ga prvi put probao (2004 mislim), isto tako nisam
ocekivao takva vozna svojstva..

Isto tako su me iznenadili i neki motori koje sam probao,
da bi shvatio koliko zapravo ER6 nije nista posebno.

Da pisem hvalospjeve o Apriliji RSV4 svi bi se klanjali, ali kad netko pohvali Peugeota
i/ili nesto sto nije "kul", odmah klinci dobiju rogove.

Smijesno.

http://picasaweb.google.com/dbauernf/PeugeotGeopolis400#
http://picasaweb.google.com/dbauernf/2852008PeugeotSatelis500#

Uzivajte.
 
možeš ti pričat šta očeš ali reći da jedan skut kojem je cilj udobnost(geopolis npr je bev sa drugim plastikama a svi znaju da je bev smeće po pitanju ovjesa) ima bolje koćnice i ovjes od jednog prosječnog motora je glupost
jesi li možda se upitao da ti skuter kao vozilo bolje leži i da se na njemu osjećaš sigurnije i samim time možeš održavati veće prosjeke?

neznam kako se voziš ali ti si prvi koji je to rekao, ajde da je taj geopolis ili satelis neki vrhunski skut još nekako bi i prošlo ali to su beverly i x9 sa drugim plastikama
 
mv_agusta said:
možeš ti pričat šta očeš ali reći da jedan skut kojem je cilj udobnost(geopolis npr je bev sa drugim plastikama a svi znaju da je bev smeće po pitanju ovjesa) ima bolje koćnice i ovjes od jednog prosječnog motora je glupost
jesi li možda se upitao da ti skuter kao vozilo bolje leži i da se na njemu osjećaš sigurnije i samim time možeš održavati veće prosjeke?

neznam kako se voziš ali ti si prvi koji je to rekao, ajde da je taj geopolis ili satelis neki vrhunski skut još nekako bi i prošlo ali to su beverly i x9 sa drugim plastikama

ne vrijeđati x9 :mrgreen:
x9 je iza imao makar 14 cola, dok satelis nije


da se nadovežem
osim što su geopolis/satelis bolesno ružni, u izvedbi od 500 ccm su i malo prigušeniji od piaggia i imaju cca 3 ks manje, kažu da je to do razlike u auspuhu bla-bla

o problemima, pretežno s elektrikom na navedenim modelima sam čitao na nekim talijanskim forumima
no, onošto jš više zaprepašćuje je katarstrofalna (ne)usluga (ne)postojećih peugeot servisa, koja se najviše odražava upravo na tim, elitnijim (valjda) modelima