Peugeot GeoStyle 300

ne pravi se grbav, ko želi dodatnih 2 godine nadoplati i bok, ako mu se neisplati/ne sviđa ta ideja ne nastavi kako je i radio ovih godina,
još počni kimke zvat kraljevima i sve 5  :mrgreen:
 
Nis' se ja ne pravim.
Kifoza/skolioza su mi dijagnosticirani prije vise od 10 godina.

U kraljevske spike se necu uvlaciti, to je ispod mog nivoa.
 
Cortez said:
Nis' se ja ne pravim.
Kifoza/skolioza su mi dijagnosticirani prije vise od 10 godina.

U kraljevske spike se necu uvlaciti, to je ispod mog nivoa.
ne želim te ni ja uvlačit al primjećujem pljuvanje u zadnje x vremena..
nije vrag da je posao opao, pa neće ti to pomoć,
u offu sam previše  :mrgreen:
 
Moj posao nema direktno veze sa skuterima, pljuvanje je, kada ga i bude, iz vlastitog iskustva i preferencija.
Ocito me nisi citao na newsgrupama (usenet) prije 10-15 godina ako mislis da sad po necemu previse pljujem.
:mrgreen:
 
nisam te čitao, ali nema veze,
generaliziraš, pusti piskaranja po forumu, neće se ni pežoi ni kimka lakše prodat  :wink:
 
Mene isto zanimaju pežo skuteri samo nikako da vidim kojega,sječam se prije par godina mislim da je bio satelis 500 pa to je izgledalo vrhunski.Razmišljam o kupovini takvog nečeg ali me ipak malo strah zbog servisa a i nisam još siguran da li treba više od 250 kubika.   
 
AUXILIUM said:
Mene isto zanimaju pežo skuteri samo nikako da vidim kojega,sječam se prije par godina mislim da je bio satelis 500 pa to je izgledalo vrhunski.Razmišljam o kupovini takvog nečeg ali me ipak malo strah zbog servisa a i nisam još siguran da li treba više od 250 kubika. 
di uopće ima Pežo servis u ŠI?
 
Cortez said:
Prvi bold: Ocito nisi nikad vozio Piaggio.
Drugi bold: Ne zelis znati.
:mrgreen:

Pvi bold: Impliciraš nešto? Pa budi konkretan. Vozim ako si pažljivo isčitao Geopolis od 11.mj.2009. već 17 000 km, sa Piaggio mehanikom. Na ulje potrošio 250-300 km, filtri ulja cca 200 kn, dvije gume Michelin City grip u Sloveniji 100 eur. Nadolio cca 1 dcl destilirane vode u akumulator ;-) koliko je to kuna? Ruke 0 kn. E da kupio originalne Nissin prednje pločice pred 2 500 km, htio sam da budu kvalitetne pa sam ih platio 300 kn, nudili su mi razno razne varijante čak i za 80 kn. Moje iskustvo je skromno ali za sada pozitivno.
Drugi bold: Opet budi konkretan. Imaginarni primjer: ne idem u ovlašteni servis, jer nemam volje, ne želim, što god. Preuzimam rizik na sebe, pukne karika ošteti cilindar, klip. Postoje pretpostavljam zamjenski dijelovi. S rukama koliko? 2 000, 3 000 kn, ne vjerujem ni da je toliko. Znači kardinalni kvar. Meni prihvatljiv rizik. Komparacija: Kasko za automobil plaćam sa svim mogućim popustima 3 500 kn, a nikad ga do sada još nisam koristio. Koliko mi je sa skuterom praktičnije, jednostavnije. Treću sezonu ga koristim s minimalnim troškom, ne opterećujem se garancijom. Sve funkcionira kao i prvog dana. Automobil mi svake godine izgubi na vrijednosti otprilike vrijednost Geopolisa koliko sam ga ja platio 22 500 kn, da ponovim. Onako kad napišeš "ne želiš znati" ispadne da kvar dođe više od skutera. Hoću reći: sve je relativno. Apsurdno mi se čini plaćati servis skutera desetinu njegove vrijednosti jednom ili dva puta godišnje samo s opravdanjem da mi ostane garancija. Naravno, podrazumijeva se da se ne ide na uštrb sigurnosti, pouzdanosti i sl.
 
Lovro_ said:
Ne bi htio ispasti bahat, ali garancija? Kolika je šansa da se na novom motoru nešto kardinalno pokvari? Ja sam moga uzeo kad je stari zastupnik propadao. Cijena koju sam platio je bila smiješna. 22 500 kn. Plus transport do Rijeke 500 kn. Dvije godine je ležao na zalihi. Premda je prva registracija 11.mj. 2009., skuter je 2007.g. proizvodnje. Dobio sam uredno napismeno garanciju na 2 g. ali mislim da je stari zastupnik prije propao. Nisam odlazio u ovlaštene servise. Tj. nisam odlazio uopće. Nisam ni vičan mehanici. Do sada sam promjenio ulje po servisnom intervalu (sam). Nadolio tekućinu u akumulator. Skuter je pali i vozi. 17 000 km, još originalni remen, rolice, sve.... Čak i svijećica. Piše lijepo u manualu svijećica se mjenja na 20 000 km. Promjenio gume na nekih 7 500 bile su Pirelli gts sada su Michelin city grip. Točim 98 na Tifonu. Znači troškovi minimalni. Potrošnja između 3,5 i 3 l na 100 s tendencijom više prema 3 nego 3,5.
Što se tiče bahatosti, da sam ga platio i punu cijenu. To je skuter a ne bmw od 400 000  kn da bi se trebao opterećivati garancijom. Koliko je najskuplji kvar na skuteru? Ne mislim u ovlaštenom servisu, već kod majstora koji je možda i bolji od ovlaštenog.

Evo moje priče...

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,137513.0.html

Znam da peugeot ima neke mashine od piaggio grupe, pa je moguće da tvoj ima upravo mashinu sa kojom sam ja imao problema... 8)
 
BaDly said:
Evo moje priče...

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,137513.0.html

Znam da peugeot ima neke mashine od piaggio grupe, pa je moguće da tvoj ima upravo mashinu sa kojom sam ja imao problema... 8)

Upravo taj stroj je i u mom skuteru. Nadalje stoji pitanje koje si boldao. Kolika je šansa da se tvoja priča ponovi? Postoji ali je mala. No pričali smo koliko smisla ima ići četiri godine u ovlašteni servis. Moje skromno mišljenje je da je u tvom slučaju riječ o tvorničkoj grešci koja se vrlo brzo javila, ne nakon 3,5 godine i 25 000 km. Ok je za takve stvari napraviti prvi servis u ovlaštenom, do idućeg koji je uglavnom na  10 000 km takva stvar će se pokazati i jamstvo pokriva. No rizik uvijek postoji, meni osobno je prihvatljiv. Što u slučaju kad nemamo povjerenje u ovlašteni servis? Ja nekim mehaničarima vjerujem više nego nekim ovlaštenim servisima. Meni npr. u ovlaštenom servisu nisu na automobilu znali softverski podesiti neke funkcije (banalne poput modulacije dnevnih svjetala, moda centralnog zaključavanja i sl.), objašnjenje je bilo da se to nemože, pojašnjenja su bila nebulozna. "Fušer" je nakon spajanja na računalo funkcije podesio po mojoj želji u roku doslovno dvije minute i pritom nije htio naplatiti ništa.
 
Lovro_ said:
Upravo taj stroj je i u mom skuteru. Nadalje stoji pitanje koje si boldao. Kolika je šansa da se tvoja priča ponovi? Postoji ali je mala. No pričali smo koliko smisla ima ići četiri godine u ovlašteni servis. Moje skromno mišljenje je da je u tvom slučaju riječ o tvorničkoj grešci koja se vrlo brzo javila, ne nakon 3,5 godine i 25 000 km. Ok je za takve stvari napraviti prvi servis u ovlaštenom, do idućeg koji je uglavnom na  10 000 km takva stvar će se pokazati i jamstvo pokriva. No rizik uvijek postoji, meni osobno je prihvatljiv. Što u slučaju kad nemamo povjerenje u ovlašteni servis? Ja nekim mehaničarima vjerujem više nego nekim ovlaštenim servisima. Meni npr. u ovlaštenom servisu nisu na automobilu znali softverski podesiti neke funkcije (banalne poput modulacije dnevnih svjetala, moda centralnog zaključavanja i sl.), objašnjenje je bilo da se to nemože, pojašnjenja su bila nebulozna. "Fušer" je nakon spajanja na računalo funkcije podesio po mojoj želji u roku doslovno dvije minute i pritom nije htio naplatiti ništa.

Meni osobno nije bitno kolika je šansa da se tako nešto ponovi....ali u mom slučaju je garancija bila jako bitna jer ni sam ne znam koliko bi me cijela priča koštala da garancije nije bilo....

Poanta priče je da ako kupiš novo vozilo po meni, garancija je jako bitna jer smo danas svi svjesni masovne proizvodnje i potencijalnih grešaka koje se događaju.

U svakom slučaju ja nikad u životu nisam kupio novo vozilo, niti nikad neću.....a bome neću niti samo godinu dana staro kao što je bio slučaj sa predmetnim bevom.... (y)
 
Zadnjih 15 godina vozim samo skutere od 125-300 ccm i najmanje sam problema imao sa Piaggio grupom,skoro pa nikakvih.
Peugeot mi je bio najveće razočarenje a najbolji dojam po pitanju svega  mi je ostavila Yamaha X-Max 250.
Trenutno vozim Scarabeo 300 star 13 mj i jučer sam okreneuo 20000 km s time da sam morao promijeniti usrani kineski akumulator tako da do daljnjega ostajem na Piaggio grupi.
Isprika na offu.