ne želim te ni ja uvlačit al primjećujem pljuvanje u zadnje x vremena..Cortez said:Nis' se ja ne pravim.
Kifoza/skolioza su mi dijagnosticirani prije vise od 10 godina.
U kraljevske spike se necu uvlaciti, to je ispod mog nivoa.
di uopće ima Pežo servis u ŠI?AUXILIUM said:Mene isto zanimaju pežo skuteri samo nikako da vidim kojega,sječam se prije par godina mislim da je bio satelis 500 pa to je izgledalo vrhunski.Razmišljam o kupovini takvog nečeg ali me ipak malo strah zbog servisa a i nisam još siguran da li treba više od 250 kubika.
Cortez said:Prvi bold: Ocito nisi nikad vozio Piaggio.
Drugi bold: Ne zelis znati.
Lovro_ said:Ne bi htio ispasti bahat, ali garancija? Kolika je šansa da se na novom motoru nešto kardinalno pokvari? Ja sam moga uzeo kad je stari zastupnik propadao. Cijena koju sam platio je bila smiješna. 22 500 kn. Plus transport do Rijeke 500 kn. Dvije godine je ležao na zalihi. Premda je prva registracija 11.mj. 2009., skuter je 2007.g. proizvodnje. Dobio sam uredno napismeno garanciju na 2 g. ali mislim da je stari zastupnik prije propao. Nisam odlazio u ovlaštene servise. Tj. nisam odlazio uopće. Nisam ni vičan mehanici. Do sada sam promjenio ulje po servisnom intervalu (sam). Nadolio tekućinu u akumulator. Skuter je pali i vozi. 17 000 km, još originalni remen, rolice, sve.... Čak i svijećica. Piše lijepo u manualu svijećica se mjenja na 20 000 km. Promjenio gume na nekih 7 500 bile su Pirelli gts sada su Michelin city grip. Točim 98 na Tifonu. Znači troškovi minimalni. Potrošnja između 3,5 i 3 l na 100 s tendencijom više prema 3 nego 3,5.
Što se tiče bahatosti, da sam ga platio i punu cijenu. To je skuter a ne bmw od 400 000 kn da bi se trebao opterećivati garancijom. Koliko je najskuplji kvar na skuteru? Ne mislim u ovlaštenom servisu, već kod majstora koji je možda i bolji od ovlaštenog.
BaDly said:Evo moje priče...
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,137513.0.html
Znam da peugeot ima neke mashine od piaggio grupe, pa je moguće da tvoj ima upravo mashinu sa kojom sam ja imao problema... 8)
Lovro_ said:Upravo taj stroj je i u mom skuteru. Nadalje stoji pitanje koje si boldao. Kolika je šansa da se tvoja priča ponovi? Postoji ali je mala. No pričali smo koliko smisla ima ići četiri godine u ovlašteni servis. Moje skromno mišljenje je da je u tvom slučaju riječ o tvorničkoj grešci koja se vrlo brzo javila, ne nakon 3,5 godine i 25 000 km. Ok je za takve stvari napraviti prvi servis u ovlaštenom, do idućeg koji je uglavnom na 10 000 km takva stvar će se pokazati i jamstvo pokriva. No rizik uvijek postoji, meni osobno je prihvatljiv. Što u slučaju kad nemamo povjerenje u ovlašteni servis? Ja nekim mehaničarima vjerujem više nego nekim ovlaštenim servisima. Meni npr. u ovlaštenom servisu nisu na automobilu znali softverski podesiti neke funkcije (banalne poput modulacije dnevnih svjetala, moda centralnog zaključavanja i sl.), objašnjenje je bilo da se to nemože, pojašnjenja su bila nebulozna. "Fušer" je nakon spajanja na računalo funkcije podesio po mojoj želji u roku doslovno dvije minute i pritom nije htio naplatiti ništa.