Peugeot GeoStyle 300

brijač

New member
jel u njemu Piaggiov  agregat?kakvi su servisni intervali na njemu,jel ima netko iskustva s njim?nemogu nigdje naći neki test...
 
izgleda mi puno ljepše od piaggia u toj klasi...
2vxgj1d.jpg
 
Već treću sezonu vozim Geopolis, praktički isti skuter. Osobno sam zadovoljan ciklistikom, servisni intervali 10000 km. Moj ima Piaggio agregat 250. Do sada 17000 km.
 
Bemti, jedan te isti agregat a u piaggiu servisni interval 5000-6000 km ako se ne varam...(meni na 300tki samo 5000).  :misli:
 
Šteki said:
Bemti, jedan te isti agregat a u piaggiu servisni interval 5000-6000 km ako se ne varam...(meni na 300tki samo 5000).  :misli:

...i 4 godine garancije na kojoj ti broje svaku izmjenu.
Ma ne, nije nista smisljeno.
 
Ne bi htio ispasti bahat, ali garancija? Kolika je šansa da se na novom motoru nešto kardinalno pokvari? Ja sam moga uzeo kad je stari zastupnik propadao. Cijena koju sam platio je bila smiješna. 22 500 kn. Plus transport do Rijeke 500 kn. Dvije godine je ležao na zalihi. Premda je prva registracija 11.mj. 2009., skuter je 2007.g. proizvodnje. Dobio sam uredno napismeno garanciju na 2 g. ali mislim da je stari zastupnik prije propao. Nisam odlazio u ovlaštene servise. Tj. nisam odlazio uopće. Nisam ni vičan mehanici. Do sada sam promjenio ulje po servisnom intervalu (sam). Nadolio tekućinu u akumulator. Skuter je pali i vozi. 17 000 km, još originalni remen, rolice, sve.... Čak i svijećica. Piše lijepo u manualu svijećica se mjenja na 20 000 km. Promjenio gume na nekih 7 500 bile su Pirelli gts sada su Michelin city grip. Točim 98 na Tifonu. Znači troškovi minimalni. Potrošnja između 3,5 i 3 l na 100 s tendencijom više prema 3 nego 3,5.
Što se tiče bahatosti, da sam ga platio i punu cijenu. To je skuter a ne bmw od 400 000  kn da bi se trebao opterećivati garancijom. Koliko je najskuplji kvar na skuteru? Ne mislim u ovlaštenom servisu, već kod majstora koji je možda i bolji od ovlaštenog.
 
Lovro_ said:
Ne bi htio ispasti bahat, ali garancija? Kolika je šansa da se na novom motoru nešto kardinalno pokvari? Ja sam moga uzeo kad je stari zastupnik propadao. Cijena koju sam platio je bila smiješna. 22 500 kn. Plus transport do Rijeke 500 kn. Dvije godine je ležao na zalihi. Premda je prva registracija 11.mj. 2009., skuter je 2007.g. proizvodnje. Dobio sam uredno napismeno garanciju na 2 g. ali mislim da je stari zastupnik prije propao. Nisam odlazio u ovlaštene servise. Tj. nisam odlazio uopće. Nisam ni vičan mehanici. Do sada sam promjenio ulje po servisnom intervalu (sam). Nadolio tekućinu u akumulator. Skuter je pali i vozi. 17 000 km, još originalni remen, rolice, sve.... Čak i svijećica. Piše lijepo u manualu svijećica se mjenja na 20 000 km. Promjenio gume na nekih 7 500 bile su Pirelli gts sada su Michelin city grip. Točim 98 na Tifonu. Znači troškovi minimalni. Potrošnja između 3,5 i 3 l na 100 s tendencijom više prema 3 nego 3,5.
Što se tiče bahatosti, da sam ga platio i punu cijenu. To je skuter a ne bmw od 400 000  kn da bi se trebao opterećivati garancijom. Koliko je najskuplji kvar na skuteru? Ne mislim u ovlaštenom servisu, već kod majstora koji je možda i bolji od ovlaštenog.

Prvi bold: Ocito nisi nikad vozio Piaggio.
Drugi bold: Ne zelis znati.
:mrgreen:
 
Ne znam zakaj se veliki Pezoti tak malo voze kod nas ... npr. Satelis 500 je mrak vozilo, prema vecini GT piaggia, primjerice za razliku od talijana ima izvrsne nissinove kocnice.
 
Pogledaj im cijene.

Neki se sjecaju cijena koje je imao Forticar i koje su bile relativno realne.
Genero je to napucao u nebo, i koliko god dobri bili - toliko ne vrijede.

Mene je odusevio i Geopolis (400) i Satelis (500), i to bas sa kocnicama, a nakon toga
i ciklistikom (vise Geopolis), pogotovo kad se usporedi sa Beverly-om.

 
A kaj pjadzo vrijedi vise od pezota? Jbt xciting sam raskopao cijeli da ni jedan saraf nisam ostetio... na bevu kaj god krenem sarafit moram prvo apaurin popiti...ko da je od pekmeza napravljen.
 
Denisxxx said:
A kaj pjadzo vrijedi vise od pezota?

Ne vrijedi, ali to nema nikakve veze sa tim sto se kupuje i vozi, a sto ne.
 
Da, u pravu si. Vidi mene, znao sam da je poluproizvod i opet sam ga uzeo :) Nego i meni se nudi jedan satelís 500 iz 2009 te i ozbiljno se lomim...
 
Denisxxx said:
Da, u pravu si. Vidi mene, znao sam da je poluproizvod i opet sam ga uzeo :) Nego i meni se nudi jedan satelís 500 iz 2009 te i ozbiljno se lomim...

Provozaj ga.
Prestat ces se lomit.
 
Ne, naprotiv, nakon BV250 mislit ces da si na prekooceanskom brodu.
 
Cortez said:
Prvi bold: Ocito nisi nikad vozio Piaggio.
Drugi bold: Ne zelis znati.
:mrgreen:
vozio 50+ tisuća kilometara, najveći "kvar" izmjena akumulatora??
slažem se, samo Piaggio u moju garažu  :wink:
 
Sretno sa 4 godine garancije i 6-7x dignutim cijenama u zadnjih par mjeseci kako bi im ta garancija bila od koristi.
(y)