Piaggio Beverly SportTuring 350

ivicaivica25 said:
Je li istina da je Bev 350,  zbog boljeg kvačila ,  lišen neugodnih trzaja i zvukova koji se mogu javiti kod kretanja ?
Nema nikakvih trzaja kod 350

Poslano sa SM-G950F

 
350 ima moto-kvačilo, sa klasičnim lamelama, ali na žalost, samo 3, tako da nakon nekog vremena zna zatrzati prilikom kretanja. Suprotno tome, neznam da je kod centrifugalnog kvačila(300) bilo zatrzavanja, osim ako kvačilo nije pri kraju, ili zapaljeno
 
joke said:
350 ima moto-kvačilo, sa klasičnim lamelama, ali na žalost, samo 3, tako da nakon nekog vremena zna zatrzati prilikom kretanja. Suprotno tome, neznam da je kod centrifugalnog kvačila(300) bilo zatrzavanja, osim ako kvačilo nije pri kraju, ili zapaljeno

Imao sam oba i dosta ih se navozao (po skoro 10.000 km svaki).
300 je maaaaaaalo, ali baš maaaalo uglađenije spajao od 350. Svakako, i jedan i drugi to super odrađuju.

350 je inače po pitanju kvačila mnogo ugodniji za vožnju jer kod usporavanja drži uključeno kvačilo do cca 5 km/h, a 300 odvoji već negdje ispod 20 km/h
 
ivicaivica25 said:
Pozdrav svima, planiram kupovinu novog skutera.
Do sada sam vozio skuter 200 ccm, star 9 god. Uglavnom gradska vožnja ali sa nekim jačim skuterom bi rado otišao i van grada.
Za oko su mi zapeli Beverly 350 i XMAX 300.

Može li mi netko ukratko navesti neke glavne prednosti i nedostatke oba modela (znam da je XMAX 300 novorođenče pa nema baš informacija ali eto)

Zahvalan

Ja sam uzeo Beverly 350 prije misec ipo dana. 2014. god, 6000 km, itd. s kuferom.
Prije ovoga vozio sam Nexus 300, 2008. god.

Između Beverly-a i Xmax-a, sve to igradju sitnice.
Xmax nisam vozio, ali ajmo reć da Nexus 300 jest malo sličan njemu.
Što se tiče Beverly-a 350 ja ću ga usporedit s Nexusom.
Dobre strane Beverly: izgled, prtljažni prostor, elegantnost, upada u oči, ubrzanje kreće odma kad daš gas (Nexus je maaalo kasnije startao, možda 1-1,5 sekundice, itekako osjetno ubrzava), jedan ključ za kufer i skuter, otvaranje sjedišta na tipku, iskoristivost i prostora za stvari u volanu)

Loše strane Beverly-a:
1. neudobna pozicija vozača (skuter traži da sidiš "pod 90" , i nažulja trticu, po meni mala sjedna površina što malo više opterećuje trticu i aj dio tijela na kojem sjediš), i to pogotovo ako ćeš se vozit duže od 1h.
2. udobnost općenito (veći kotači nego kod Nexusa, ali svaku rupicu osjetim, točno se pitam jesu li podešeni amortizeri na mekano i jesu li gume dobro napumpane, ali sve je ok)
3. potrošnja 5L na 100, Nexus je imao 3,3L doslovno.
4. Pri većim brzinama (>120 km/h) počinje lagano lelujanje volana (Nexus nije to radio ni na teško navučenih 140 km/h
5. Taj ABS ESP, baš i ne osjetim pretjerano taj učinak (pogotovo u gradu na klizavoj cesti) - kod Beverly-a pri stiskanju zadnje kočnice, koči i prednja kočica (ne znam u kojem omjeru), što Nexus nije imao. Ali Beverly ima već tradiciju takvog kočionog sistema, pa onda treba biti s prednjom kočnicom oprezan, jer vata na zub i razbiješ se u gradu za čas ak malo življe voziš pa naleti situacija za kočenje)

Plastike na Beverly-ju izgledaju jako jako kvalitetno izrađeno, i dobro odolijevaju vrućinama i suncu, po mom mišljenju. Ali oper bolje je paziti ih (hlad, cerada itd...)

Beverly je više penzijski đir, poslovnjak, laganini, dok je Xmax malo sportskiji, bar izgledom (performanse su na papiru na strani Beverly-a, a vozio nisam Xmax da mogu reći kako izgleda u praksi). Sad je samo pitanje šta želiš od skutera.

 
remus0 said:
Ja sam uzeo Beverly 350 prije misec ipo dana. 2014. god, 6000 km,
Čestitam na novom stroju!

1. neudobna pozicija vozača (skuter traži da sidiš "pod 90" , i nažulja trticu, po meni mala sjedna površina što malo više opterećuje trticu i aj dio tijela na kojem sjediš), i to pogotovo ako ćeš se vozit duže od 1h.
Ista stvar je i mene mučila na ranijim modelima, ali to je sad riješeno novim sjedalom bez pregrade. Udobnije sjedalo, a mjesta za noge i više nego dovoljno.

2. udobnost općenito (veći kotači nego kod Nexusa, ali svaku rupicu osjetim, točno se pitam jesu li podešeni amortizeri na mekano i jesu li gume dobro napumpane, ali sve je ok)
I meni je nešto manje udoban od cruisera, ali sav je nekako čvršći i utegnut pa sam se brzo naviknuo. Amortizere sam podesio na 3-cu radi suvozačice, ali nisam primijetio neku razliku.

3. potrošnja 5L na 100, Nexus je imao 3,3L doslovno.
Hmm, meni je oko 4 na 100 km/h, ugl po gradu.

4. Pri većim brzinama (>120 km/h) počinje lagano lelujanje volana (Nexus nije to radio ni na teško navučenih 140 km/h
Ja sam navukao do 150 km/h po satu na autocesti i nije lelujao, ali nije bilo baš ni ugodno. Fascinira me kako lijepo povuče i na većim brzinama, ali radi kofera i vjetrobrana nakon 120 nije mi to više isti gušt.

Beverly je više penzijski đir, poslovnjak, laganini, dok je Xmax malo sportskiji, bar izgledom (performanse su na papiru na strani Beverly-a, a vozio nisam Xmax da mogu reći kako izgleda u praksi). Sad je samo pitanje šta želiš od skutera.
Ja sam vozio xmaxa i mene podsjeća baš na nexusa, a po gradu def zaostaje za bevom. Ostalo je stvar ukusa, no oba su odlični skuteri.
 
O.T. znam da nije skuter ali me zanima. Jedan prodaje apriliu rs 125 sa 35000km. Da li je to puno kilometara za taj motor ili nema veze ako je dobro odrzavan?
Hvala unaprijed.
 
remus0 said:
Ja sam uzeo Beverly 350 prije misec ipo dana. 2014. god, 6000 km, itd. s kuferom.
Prije ovoga vozio sam Nexus 300, 2008. god.

Između Beverly-a i Xmax-a, sve to igradju sitnice.
Xmax nisam vozio, ali ajmo reć da Nexus 300 jest malo sličan njemu.
Što se tiče Beverly-a 350 ja ću ga usporedit s Nexusom.
Dobre strane Beverly: izgled, prtljažni prostor, elegantnost, upada u oči, ubrzanje kreće odma kad daš gas (Nexus je maaalo kasnije startao, možda 1-1,5 sekundice, itekako osjetno ubrzava), jedan ključ za kufer i skuter, otvaranje sjedišta na tipku, iskoristivost i prostora za stvari u volanu)

Loše strane Beverly-a:
1. neudobna pozicija vozača (skuter traži da sidiš "pod 90" , i nažulja trticu, po meni mala sjedna površina što malo više opterećuje trticu i aj dio tijela na kojem sjediš), i to pogotovo ako ćeš se vozit duže od 1h.
2. udobnost općenito (veći kotači nego kod Nexusa, ali svaku rupicu osjetim, točno se pitam jesu li podešeni amortizeri na mekano i jesu li gume dobro napumpane, ali sve je ok)
3. potrošnja 5L na 100, Nexus je imao 3,3L doslovno.
4. Pri većim brzinama (>120 km/h) počinje lagano lelujanje volana (Nexus nije to radio ni na teško navučenih 140 km/h
5. Taj ABS ESP, baš i ne osjetim pretjerano taj učinak (pogotovo u gradu na klizavoj cesti) - kod Beverly-a pri stiskanju zadnje kočnice, koči i prednja kočica (ne znam u kojem omjeru), što Nexus nije imao. Ali Beverly ima već tradiciju takvog kočionog sistema, pa onda treba biti s prednjom kočnicom oprezan, jer vata na zub i razbiješ se u gradu za čas ak malo življe voziš pa naleti situacija za kočenje)

Plastike na Beverly-ju izgledaju jako jako kvalitetno izrađeno, i dobro odolijevaju vrućinama i suncu, po mom mišljenju. Ali oper bolje je paziti ih (hlad, cerada itd...)

Beverly je više penzijski đir, poslovnjak, laganini, dok je Xmax malo sportskiji, bar izgledom (performanse su na papiru na strani Beverly-a, a vozio nisam Xmax da mogu reći kako izgleda u praksi). Sad je samo pitanje šta želiš od skutera.

Hvala
Nekako sam za sada odbacio XMAX iz kombinacija. Razlog je prilično banalan - navikao sam na "klasične" skutere, XMAX ima položaj sjedenja i upravljanja koji mi ne odgovara budući da sam većinu vremena na skuteru u vožnji po gradu

Ima li tko kakva iskustva sa SH300 (MY 2016) i sa  Bevom 350 pa da ih ukratko usporedi?
 
Wittmann said:
Čestitam na novom stroju!

Hvala i tebi! :)

Wittmann said:
Ista stvar je i mene mučila na ranijim modelima, ali to je sad riješeno novim sjedalom bez pregrade. Udobnije sjedalo, a mjesta za noge i više nego dovoljno.

Di si nabavio taj sic? I koja je cijena?

Wittmann said:
I meni je nešto manje udoban od cruisera, ali sav je nekako čvršći i utegnut pa sam se brzo naviknuo. Amortizere sam podesio na 3-cu radi suvozačice, ali nisam primijetio neku razliku.

A meni na 1 i to kao najmekanije, morat ću majstoru na servisu reć da mi on pomakne na 2-3. Imam neki ključ ali od drugih amortizera ne da se vrtit baš...

Wittmann said:
Hmm, meni je oko 4 na 100 km/h, ugl po gradu.
A čudno, ovo šta kažem je sve odoka, ali cca 10 litara 200-230 km ovisi o vožnji, a baš ću narednih 3-4- punjenja voit računa pa ću viditi.

Wittmann said:
Ja sam navukao do 150 km/h po satu na autocesti i nije lelujao, ali nije bilo baš ni ugodno. Fascinira me kako lijepo povuče i na većim brzinama, ali radi kofera i vjetrobrana nakon 120 nije mi to više isti gušt.
Ja sam vozio xmaxa i mene podsjeća baš na nexusa, a po gradu def zaostaje za bevom. Ostalo je stvar ukusa, no oba su odlični skuteri.
A ja sam većinom s kuferom... a nexus si moga na 110 pustit volan, jer ona je ima vjetrobran ukoso pa da je stiskalno prema dole, a beverly je skoro pod 90 pa ga vitar malo ljulja. A i Beverly je extra lagan za svoje performanse, okreneš ga ko biciklu, i upravljiv je lijepo, i za zavoje definitivno bolji od nexusa. Veća kola, lakše siće zavoj.

Uglavnom, dobar ali sic me satare! :D
 
Sic je orginal, samo poboljšan kod modela od 2015 i novijih. Nema pregrade, dublji je i nešto mekaniji. Ugl, meni ogromna razlika nabolje.
 
Imaš na ovoj temi na 49. stranici baš slike od mog scoota.

Nemam pojma koliko košta, ali se može pretapecirati.
 
Wittmann said:
Imaš na ovoj temi na 49. stranici baš slike od mog scoota.

Nemam pojma koliko košta, ali se može pretapecirati.

A znaš sta sam napravia, skinia sam onu pregradu na sicu, i preporodio se. Malo je tvrdnji taj dio, ali puno bolje, a i potrazicu di ima kad mene tapeciranje pa vidit koliko bi kostalo da se stavi spužva i omekša, ali ovo je super!
 
A neki ih stavljaju i na osovinu kola. :neznam: