gordon22
New member
Iako je kolega #liberty pisao detaljno o Medley-ju, nakon sad već 6 godina od teme, neke su se stvari promjenile. Pa idemo redom:
Kupljen u 12. mjesecu 2023. kod ovlaštenog prodavača u Šibeniku. Sve pohvale osoblju za ljubaznost, profesionalnost i odnos prema kupcu. Preporuka!
Skuter je namjenjen za grad, manje izlete magistralom, kupovinu, odlazak na plažu,... Nije za autocestu. U odnosu na prošli model, snaga je povećana na 12.4kW (16.6 KS) i 15Nm okretnog momenta. To omogućava vrlo ugodnu vožnju čak i sa suvozačem na uzbrdicama. Treba voditi računa o maksimalnom opterećenju koje je kod Medley-ja 190kg (vozač+suvozač+prtljaga). Oni koji prelaze gabarite, neka gledaju skutere >=300ccm.
Vrlo linearno ubrzava 0-90km/h. Maksimalna brzina je oko 120km/h, ovisno o opterećenju. Moj je još u razradi prvih 1000km pa ovo govorim iz tuđih iskustava. Veliki kotači od 16" prednji, 14" zadnji, uska silueta i nisko težište mu omogućavaju lako manevriranje među kolonama automobila.
Jedan od najvećih aduta ovog skutera je svakako veliki prostor ispod sjedala od 36l. Staju 2 integralne kacige, ali ne baš sve. Provjeriti prije kupnje.
Dizajn je ostao isti. Piaggio očito ne želi puno eksperimetirati pa nakon redizajna 2020. evenutalno mijenja dostupne boje ili kod S verzije crvene detalje.
Velike promjene su napravljene na instrument ploči koja je sada digitalna. Vrlo pregledna, sve potrebne informacije su tu: brojač okretaja, vanjska temperatura, indikator bočne nogare, povezanost mobitela (o tome detaljno kasnije), 10-segmentni indikator količine goriva i temperature motora, napon baterije, sat 24-formata, .....
Novo je i prednje LED svjetlo. Svijetli dobro. Šteta što su žmigavci, stop svjetlo i osvjetljenje registracije i dalje prastare žarulje sa žarnom niti.
Uz novi i-Get agregat, poboljšan je i ovjes, iako je hod zadržan: prednji 88mm, zadnji 76mm. Inženjeri su uočili i problem ključa kojim se podešavao zadnji amortizer pa je sad to vrlo lako napravit sa strane auspuha budući ključ ima 2 kraka.
Ovjes je definitivno malo tvrđi, čak i na najmekšoj postavci. Ali stvar navike. Zasad nije bilo potrebe zatezanja zadnjih amortizera. Testirano sa 82+60kg tereta.
Kupljen u 12. mjesecu 2023. kod ovlaštenog prodavača u Šibeniku. Sve pohvale osoblju za ljubaznost, profesionalnost i odnos prema kupcu. Preporuka!
Skuter je namjenjen za grad, manje izlete magistralom, kupovinu, odlazak na plažu,... Nije za autocestu. U odnosu na prošli model, snaga je povećana na 12.4kW (16.6 KS) i 15Nm okretnog momenta. To omogućava vrlo ugodnu vožnju čak i sa suvozačem na uzbrdicama. Treba voditi računa o maksimalnom opterećenju koje je kod Medley-ja 190kg (vozač+suvozač+prtljaga). Oni koji prelaze gabarite, neka gledaju skutere >=300ccm.
Vrlo linearno ubrzava 0-90km/h. Maksimalna brzina je oko 120km/h, ovisno o opterećenju. Moj je još u razradi prvih 1000km pa ovo govorim iz tuđih iskustava. Veliki kotači od 16" prednji, 14" zadnji, uska silueta i nisko težište mu omogućavaju lako manevriranje među kolonama automobila.
Jedan od najvećih aduta ovog skutera je svakako veliki prostor ispod sjedala od 36l. Staju 2 integralne kacige, ali ne baš sve. Provjeriti prije kupnje.
Dizajn je ostao isti. Piaggio očito ne želi puno eksperimetirati pa nakon redizajna 2020. evenutalno mijenja dostupne boje ili kod S verzije crvene detalje.
Velike promjene su napravljene na instrument ploči koja je sada digitalna. Vrlo pregledna, sve potrebne informacije su tu: brojač okretaja, vanjska temperatura, indikator bočne nogare, povezanost mobitela (o tome detaljno kasnije), 10-segmentni indikator količine goriva i temperature motora, napon baterije, sat 24-formata, .....
Novo je i prednje LED svjetlo. Svijetli dobro. Šteta što su žmigavci, stop svjetlo i osvjetljenje registracije i dalje prastare žarulje sa žarnom niti.
Uz novi i-Get agregat, poboljšan je i ovjes, iako je hod zadržan: prednji 88mm, zadnji 76mm. Inženjeri su uočili i problem ključa kojim se podešavao zadnji amortizer pa je sad to vrlo lako napravit sa strane auspuha budući ključ ima 2 kraka.
Ovjes je definitivno malo tvrđi, čak i na najmekšoj postavci. Ali stvar navike. Zasad nije bilo potrebe zatezanja zadnjih amortizera. Testirano sa 82+60kg tereta.
Last edited: