Picnic.Špek,pivo i carsko meso "ISLE OF MAN TT 2016"

Nalazimo štand sa bratvurstom i pecenim kiselim kupusom + domaci kruh NJAM. Super klopa.
Snjeg pocinje lagano padati, nakon 5 minuta bila je prava mecava, koma. Svi smo se negdje sakrili i cekamo da prođe.
 
Nakon par minuta krecemo dalje, kad gle cuda, ljudi se skijaju, sunce a Australijanac pizdi da opet treba skinuti kišnjak, da mu je vruce. Ha..Ha.. :D
 
Vec smo se dosta spustili, negdje kod jezera ISEO u Italij POTOP, takvu kišu nisam nigdje vidio. Ništa drugo nam ne preostaje nego da stanemo u nekakvom smrdljivom tunelu. Nemamo mi samo taj problem i drugi su tu.  :D
 
Gdje ceš ljepše nego kad se ujutro probudiš a vani sunce (ali zajeb kao i puno puta), dobar dorucak pa gas dalje. gdje stignemo budemo vidjeli.??? :D
 
Kod Viecenze smo ogladnili, gas u grad na rucak. Interesantan gradic,
Zadnji put Australijanac baca pogled na kartu i gasssss.....za Zagreb, zadnje tocenje goriva pred Ljubljanom.
To bi bilo to.
Nadm se da sam vas malo zabavio.
Uživajte što više i sretan put svima.
 
Trip je za ligu šampiona, nema kaj. Jedino mi stvarno žao, potrefili ste najkišovitiji 6. mjesec u zadnjih 100 godina. Šteta da zbog kiše i magle niste mogli uživati na B500 Schwarzwaldhochstrasse kak spada. Za lijepog i vedrog vremena, vidik je fantastičan, a i cesta je lijepa široka zavojita i brza  (y)

svaka čast
 
rodorodo said:
To bi bilo to.
Nadm se da sam vas malo zabavio.
Uživajte što više i sretan put svima.

Dobro ste se navozili.
Odlično si dočarao putovanje.  (y)
Moram se sjetiti pročitati ga još jednom, prije nego se odlučim ići na TT. Tako da mi ne padne napamet ići nikako drugačije nego avionom.  :mrgreen:
 
Zapru said:
(y)

kolko je to bilo dana? km? para?

posto austrijanac po danu?  :mrgreen:

mislim 14 dana i oko 2000€. po glavi, možda malo manje. Ali zbilja nismo štedili na nicemu. Kilometraža je bila 5400.
 
joya said:
Trip je za ligu šampiona, nema kaj. Jedino mi stvarno žao, potrefili ste najkišovitiji 6. mjesec u zadnjih 100 godina. Šteta da zbog kiše i magle niste mogli uživati na B500 Schwarzwaldhochstrasse kak spada. Za lijepog i vedrog vremena, vidik je fantastičan, a i cesta je lijepa široka zavojita i brza  (y)

svaka čast

Dobro barem u Švarcvaldu nije bilo snjega  :D , moglo je biti i gore. Nisam ni spomenuo, B500 su preuredili u bauštelu, voziš B500 pa te nakon par kilometara skinu preko nekakvih vinograda i sela i tako 2 puta. Šteta da nije bilo ljepo vrijeme. Dobro, barem sam se odmorijo ispod bora na mekanoj mahovini.  :D
 
davor_77 said:
Dobro ste se navozili.
Odlično si dočarao putovanje.  (y)
Moram se sjetiti pročitati ga još jednom, prije nego se odlučim ići na TT. Tako da mi ne padne napamet ići nikako drugačije nego avionom.  :mrgreen:


:mrgreen:
Da navozali??? Kad se sjetim guzica me još uvjek boli.
Hvala da ti se svidjelo. TT je zbilja interesantan ali ostavi si više dana i sve laganini, Australijanac je malo naprvio forsu, ovo što smo mi prošli trebalo je odraditi u dva putovanja a ne sve strpati u jedno.
Podrav.
 
vidim, voziš baš zanimljiv i vrlo rijedak BMW F 650 CS.
Nije radio nikakve probleme, pošto je to (samo) jedan cilindar na tak dugi put?

Palim se na motore kojih nema baš na svakome uglu i par puta sam došao u iskušenje da kupim baš taj. Ali nekako sam uvijek baš radi tog Rotaxa odustajao... neznam... možda samo loša intuicija.
 
joya said:
vidim, voziš baš zanimljiv i vrlo rijedak BMW F 650 CS.
Nije radio nikakve probleme, pošto je to (samo) jedan cilindar na tak dugi put?

Palim se na motore kojih nema baš na svakome uglu i par puta sam došao u iskušenje da kupim baš taj. Ali nekako sam uvijek baš radi tog Rotaxa odustajao... neznam... možda samo loša intuicija.

Da motor je zbilja rijedak, vozio sam zbilja sve i svašta, ali njega sam namjerno izabrao zbog stabilnosti. Zapravo motor se vozi kao po šinjama, najgore za mene je kad na vecim brzinama 140+ u zavoju preko vijadukta ili mosta pocne lagano guzicom mješati, hmmm... momentalno izgubim povjerenje u motor. A i taj motor oprašta greške , grešku uvjek možeš ispraviti i gas dalje.
Motor mu je nisko i sjediš na rezervaru goriva nije kao kod drugih motora visoko.
Jedan cilindar, neznam šta da kažem, ima dosta snage za magistralnu cest ali za autoput definitivno nije. Navodno njima taj Rotaks motor nije baš najbolji, problemi sa razvodom, klipnjacom, cilindro, itd.. (to je i mene prije puta brinulo).
Neznam, ja nisam imao apsolutno nikakvih problema, radi kao sat, na 5400 kilometara potrošio je pola litre ulja i to je to.
Sad cu napraviti servis i nove gume pa gas dok neumre.
Juce sam sa Versys-om bio u Austriji (Bruck-Mur) (poslom), i duge neravne krivine nisu baš za taj motor, osjecaš dozu nesigurnosti (zapravo nelagoda), a sa CS-om se osjecaš se 100% siguran i nije te briga dali je u krivini graba ili hupser ili da usred krivine moraš zakociti.
A i prednost CS-a je da je toliko ružan da ga niko nece ukrasti.
Na otok ljudi dolaze zbilja sa super novim motorima: Yamahama, Multistrada, GS-ovima, nekakav novi seriski Kawasaki sa 300 konja itd..itd..ali kad skuže CS odma se rapituj, slikaju,pocne prica. Pitam ja Australijanca???Tko je sad ovdje BAJA??? A on samo klima glavom i kaže da ce CS-a staviti u muzej.Haa....Ha...  :D