joya said:
vidim, voziš baš zanimljiv i vrlo rijedak BMW F 650 CS.
Nije radio nikakve probleme, pošto je to (samo) jedan cilindar na tak dugi put?
Palim se na motore kojih nema baš na svakome uglu i par puta sam došao u iskušenje da kupim baš taj. Ali nekako sam uvijek baš radi tog Rotaxa odustajao... neznam... možda samo loša intuicija.
Da motor je zbilja rijedak, vozio sam zbilja sve i svašta, ali njega sam namjerno izabrao zbog stabilnosti. Zapravo motor se vozi kao po šinjama, najgore za mene je kad na vecim brzinama 140+ u zavoju preko vijadukta ili mosta pocne lagano guzicom mješati, hmmm... momentalno izgubim povjerenje u motor. A i taj motor oprašta greške , grešku uvjek možeš ispraviti i gas dalje.
Motor mu je nisko i sjediš na rezervaru goriva nije kao kod drugih motora visoko.
Jedan cilindar, neznam šta da kažem, ima dosta snage za magistralnu cest ali za autoput definitivno nije. Navodno njima taj Rotaks motor nije baš najbolji, problemi sa razvodom, klipnjacom, cilindro, itd.. (to je i mene prije puta brinulo).
Neznam, ja nisam imao apsolutno nikakvih problema, radi kao sat, na 5400 kilometara potrošio je pola litre ulja i to je to.
Sad cu napraviti servis i nove gume pa gas dok neumre.
Juce sam sa Versys-om bio u Austriji (Bruck-Mur) (poslom), i duge neravne krivine nisu baš za taj motor, osjecaš dozu nesigurnosti (zapravo nelagoda), a sa CS-om se osjecaš se 100% siguran i nije te briga dali je u krivini graba ili hupser ili da usred krivine moraš zakociti.
A i prednost CS-a je da je toliko ružan da ga niko nece ukrasti.
Na otok ljudi dolaze zbilja sa super novim motorima: Yamahama, Multistrada, GS-ovima, nekakav novi seriski Kawasaki sa 300 konja itd..itd..ali kad skuže CS odma se rapituj, slikaju,pocne prica. Pitam ja Australijanca???Tko je sad ovdje BAJA??? A on samo klima glavom i kaže da ce CS-a staviti u muzej.Haa....Ha...