Phobocaster said:nice...kak se kreću cijene (može i sa ebaya) za 50-70cc?
strasilo said:Sipe, gus ima cca 15-20% veći koeficjent trenja od nikasila.... to se u nekim slučajevima može kompenzirati "specijalnim" karikama...
Sa karikama predviđenim za nikasil u gusanom cilindru, gubici su jednostavno neizbježni ..
wand said:Sip jel stigla piksa? Jel se radilo šta?? :021:
Sip said:Nista jos :? javim sve
dok cekas mogao si poslati cilindar na nikalsiranje....i nemas brige...ovo sve ostalo je upitne kvalitete.... 8)wand said:čekamo detalje i dojmove, tražio sam za rotax 123 ali ta firma ne pravi šteta jer izgleda jako lijepo obrađeno
bmw m 5 said:dok cekas mogao si poslati cilindar na nikalsiranje....i nemas brige...ovo sve ostalo je upitne kvalitete.... 8)
bmw m 5 said:dok cekas mogao si poslati cilindar na nikalsiranje....i nemas brige...ovo sve ostalo je upitne kvalitete.... 8)
koliko je to klipova ?wand said:ako imaš info iz prve ruke pucaj
Inače, selo priča da je i to nikasiliranje "jako" upitne kvalitete :jesus: (to što je skupo i dugo se čeka nema veze)...
Ionako traje 2-3 sezone i prdne, gus nek izdura 8000km pa ćemo nagodinu opet
rudakc said:1. moj rs se dulje grije, ima termostat
2. dulje se hladi, puno dulje
Sip said:Uuuu koliko razlicitih tema
No krenimo redom. Kad se nikasil oguli, oljusti, nema druge nego piksica. Teoreticari ce reci nije istina, moze se nikasilirati ali to je radio samo neki manijak na tomosu i kostalo ga vise nego drugi cilindar ( htio imati bas taj klip uz izuzetan cilindar )
I odgovor na temu. Za par dana napravim to, sve poslikam i kazem iz prve ruke iskustva
rudakc said:ako namješta, nek se javi slobodno, imam ja jedan za nikasiliranje
moram priznati da mi nikoga tko klip ne mijenja na 12000 km ili na prvi znak, odnosno zvuk pohabanosti i tko čačka po diznama i filterima samoinicijativno tražeći neke dodatne konjiće, nije uopće žao kad strada cilindar.... One budale od inžinjera u tvornici pojma nemaju ... viđao sam cilindre koji su sahranili i po pet klipva i dvije klipnjače, a to je blizu 50000 km... i nitko mi ne može reći da ti setovi ne valjaju ako se pravilno održavajurudakc said:teško je to tak gledat, kilometri su bitni, ovisi kolko se voziš
ja sam nažalost spriječen bil na svakakve načine i u 3 godine napravil oko 12 000 km, znalo je biti da sam u tjedan dana napravil i po 900 km uglavnom, ja sam još uvijek na istom klipu
DaRRth Vader said:moram priznati da mi nikoga tko klip ne mijenja na 12000 km ili na prvi znak, odnosno zvuk pohabanosti i tko čačka po diznama i filterima samoinicijativno tražeći neke dodatne konjiće, nije uopće žao kad strada cilindar.... One budale od inžinjera u tvornici pojma nemaju ... viđao sam cilindre koji su sahranili i po pet klipva i dvije klipnjače, a to je blizu 50000 km... i nitko mi ne može reći da ti setovi ne valjaju ako se pravilno održavaju
i čekat jedno dvije godinebmw m 5 said:dok cekas mogao si poslati cilindar na nikalsiranje....i nemas brige...ovo sve ostalo je upitne kvalitete.... 8)
mjenjane su karike pred nepunih 1000 km i nema nikakvih znakova da klip treba mjenjat, nema nikakvih čačkanja i pizdarija, je da je polini al kaj bi mu ja, s poliniem sam ga i kupil i vozi još uvijek, samo tts i deriDaRRth Vader said:moram priznati da mi nikoga tko klip ne mijenja na 12000 km ili na prvi znak, odnosno zvuk pohabanosti i tko čačka po diznama i filterima samoinicijativno tražeći neke dodatne konjiće, nije uopće žao kad strada cilindar.... One budale od inžinjera u tvornici pojma nemaju ... viđao sam cilindre koji su sahranili i po pet klipva i dvije klipnjače, a to je blizu 50000 km... i nitko mi ne može reći da ti setovi ne valjaju ako se pravilno održavaju