piksiranje cilindara na dvotaktnim motorima

I evo celicne piksice 8) ( taka nekakva bi trebala doci )


$(KGrHqN,!isE3QvmLk8bBOH4uGu2W!~~0_12.JPG
 
nice...kak se kreću cijene (može i sa ebaya) za 50-70cc?
 
Sipe, gus ima cca 15-20% veći koeficjent trenja od nikasila.... to se u nekim slučajevima može kompenzirati "specijalnim" karikama...


Sa karikama predviđenim za nikasil u gusanom cilindru, gubici su jednostavno neizbježni ..
 
Phobocaster said:
nice...kak se kreću cijene (može i sa ebaya) za 50-70cc?


Ovaj zadnji bi trebao biti cak nikasiliran i dodje 100 dolara plus 30 dolara postarina. Po mom neka ok cijena, ako bude trajalo. Vidjeti cu (y)


strasilo said:
Sipe, gus ima cca 15-20% veći koeficjent trenja od nikasila.... to se u nekim slučajevima može kompenzirati "specijalnim" karikama...


Sa karikama predviđenim za nikasil u gusanom cilindru, gubici su jednostavno neizbježni ..


Eto sad problem, nemoj komplicirati, ne mogu ja toliko u naprijed razmisljati ( a imam i poslovicu; ko se unaprijed sekira, dvaput se sekira ) :mrgreen: ja radim po sistemu, slozim, vidim dobro je, GAS, nije dobro, nesto mjenjam ( a prije toga zovem servisera sa pocetka grada, s onu stranu ) :LOL:
 
Sip said:
Nista jos :? javim sve ;)

(y) čekamo detalje i dojmove, tražio sam za rotax 123 ali ta firma ne pravi  :( šteta jer izgleda jako lijepo obrađeno
 
wand said:
(y) čekamo detalje i dojmove, tražio sam za rotax 123 ali ta firma ne pravi  :( šteta jer izgleda jako lijepo obrađeno
dok cekas mogao si poslati cilindar na nikalsiranje....i nemas brige...ovo sve ostalo je upitne kvalitete.... 8)
 
bmw m 5 said:
dok cekas mogao si poslati cilindar na nikalsiranje....i nemas brige...ovo sve ostalo je upitne kvalitete.... 8)

jel ti to sebi namještaš gažu  :misli:  :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
dok cekas mogao si poslati cilindar na nikalsiranje....i nemas brige...ovo sve ostalo je upitne kvalitete.... 8)

ako imaš info iz prve ruke pucaj  (y)
Inače, selo priča da je i to nikasiliranje "jako" upitne kvalitete  :jesus: (to što je skupo i dugo se čeka nema veze)...
Ionako traje 2-3 sezone i prdne, gus nek izdura 8000km pa ćemo nagodinu opet  (y)
 
wand said:
ako imaš info iz prve ruke pucaj  (y)
Inače, selo priča da je i to nikasiliranje "jako" upitne kvalitete  :jesus: (to što je skupo i dugo se čeka nema veze)...
Ionako traje 2-3 sezone i prdne, gus nek izdura 8000km pa ćemo nagodinu opet  (y)
koliko je to klipova ?
 
teško je to tak gledat, kilometri su bitni, ovisi kolko se voziš  :)
ja sam nažalost spriječen bil na svakakve načine i u 3 godine napravil oko 12 000 km, znalo je biti da sam u tjedan dana napravil i po 900 km  :LOL: uglavnom, ja sam još uvijek na istom klipu  (y)
 
rudakc said:
1. moj rs se dulje grije, ima termostat :)
2. dulje se hladi, puno dulje

Ako se ne varam sine,mislim da ne ali ako se varam nek me netko ispravi,gus puno teže otpušta toplinu pa treba čekat dok se digne temp rashladnog sistema.

Sip said:
Uuuu koliko razlicitih tema :mrgreen:


No krenimo redom. Kad se nikasil oguli, oljusti, nema druge nego piksica. Teoreticari ce reci nije istina, moze se nikasilirati ali to je radio samo neki manijak na tomosu i kostalo ga vise nego drugi cilindar ( htio imati bas taj klip uz izuzetan cilindar )
I odgovor na temu. Za par dana napravim to, sve poslikam i kazem iz prve ruke iskustva ;)

Sipe,cilindri se šalju u motostar trst ili po volji,a dalje oni valjda šalju u gilardoni,gdje se cilindri nikasiliraju,puno ljudi je već slalo,i nikakvih problema sa ljuštenjem nikasila itd ;)

Čeka se cca mj dana.

Ako ti to ne odgovara na eBayu pak imaš opciju pošalji svoj i oni ti šalju novo nikasilirani,čeka se oko 20ak dana.
Naravno netko će sad reči "bog te pita tko je dirao taj cilindar",no tražio sam isključivo ne dirani 220H cilindar(kakvog sam i poslao,na to su odg da nema problema.

rudakc said:
ako namješta, nek se javi slobodno, imam ja jedan za nikasiliranje  (y)

Također se i meni možeš javiti,osim ako nosiš u motostar,za to već imam vezu.
 
rudakc said:
teško je to tak gledat, kilometri su bitni, ovisi kolko se voziš  :)
ja sam nažalost spriječen bil na svakakve načine i u 3 godine napravil oko 12 000 km, znalo je biti da sam u tjedan dana napravil i po 900 km  :LOL: uglavnom, ja sam još uvijek na istom klipu  (y)
moram priznati da mi nikoga tko klip ne mijenja na 12000 km ili na prvi znak, odnosno zvuk pohabanosti i tko čačka po diznama i filterima samoinicijativno tražeći neke dodatne konjiće, nije uopće žao kad strada cilindar.... One budale od inžinjera u tvornici pojma nemaju ... viđao sam cilindre koji su sahranili i po pet klipva i dvije klipnjače, a to je blizu 50000 km... i nitko mi ne može reći da ti setovi ne valjaju ako se pravilno održavaju ;)
 
DaRRth Vader said:
moram priznati da mi nikoga tko klip ne mijenja na 12000 km ili na prvi znak, odnosno zvuk pohabanosti i tko čačka po diznama i filterima samoinicijativno tražeći neke dodatne konjiće, nije uopće žao kad strada cilindar.... One budale od inžinjera u tvornici pojma nemaju ... viđao sam cilindre koji su sahranili i po pet klipva i dvije klipnjače, a to je blizu 50000 km... i nitko mi ne može reći da ti setovi ne valjaju ako se pravilno održavaju ;)

Potpisujem, točno je to sve, meni je prvi put zveknila kad sam štelao smjesu na "buttdyno" a ne po boji svjećice  :mrgreen:
Gus se radi dosta "ofrlje", kanali ne budu pogodjeni, tolerancija klip-cilindar premala, karike nisu za gus itd...
Zato me zanima kakvo će biti Sip-ovo iskustvo, jer vjerujem ako se pazi na sve navedeno i gus mora biti dobar, trajnost će možda biti manja ali "isplati" se  (y)
 
bmw m 5 said:
dok cekas mogao si poslati cilindar na nikalsiranje....i nemas brige...ovo sve ostalo je upitne kvalitete.... 8)
i čekat jedno dvije godine :mrgreen:
 
DaRRth Vader said:
moram priznati da mi nikoga tko klip ne mijenja na 12000 km ili na prvi znak, odnosno zvuk pohabanosti i tko čačka po diznama i filterima samoinicijativno tražeći neke dodatne konjiće, nije uopće žao kad strada cilindar.... One budale od inžinjera u tvornici pojma nemaju ... viđao sam cilindre koji su sahranili i po pet klipva i dvije klipnjače, a to je blizu 50000 km... i nitko mi ne može reći da ti setovi ne valjaju ako se pravilno održavaju ;)
mjenjane su karike pred nepunih 1000 km i nema nikakvih znakova da klip treba mjenjat, nema nikakvih čačkanja i pizdarija, je da je polini al kaj bi mu ja, s poliniem sam ga i kupil i vozi još uvijek, samo tts i deri  (y)