Pitanje ...auspuh

Vedran

Active member
oni koj znaj nek odgovore...


dal se auspuh otvoreni (ne orginalni) za recimo sportske motore od 1000 ccm smije staviti na GSX-a 1400, nije mi bitno dal bum kaj zgubil na krajnjoj ili na ubrzanju ng me samo zanima dal je to štetno za njega...


fala na odgovoru :wink:
 
Znam, zato i velim sam stavljaj!! :mrgreen: :cool:
Eventualno ćeš morat preštelat motor, al to je sitnica. :wink:
 
to i mene zanima. kaj je s ventilima? jel se mogu, zbog lakšeg i bržeg protoka, pregrijati pa i izgoriti? navodno, je to (teoretski) moguće...
 
Nisam zaboravio onaj Supertrapp,ali sam slabo bio u Novari. Ali mislim na taj auspuh. A trebalo bi ga bit i u Padovi u koju idem sigurno.
 
Top koji je meni gore je isti kao i za neke R-ove od 1000 ccm, tak da je izgleda to sve isti drek



srki
 
kruns said:
to i mene zanima. kaj je s ventilima? jel se mogu, zbog lakšeg i bržeg protoka, pregrijati pa i izgoriti? navodno, je to (teoretski) moguće...

"teoretski" što je otvoreno za 1000 ccm, za 1400 ccm baš i nije full otvoreno. :?
Tako da brijem da je to neki optimum. :roll:
 
toldi said:
kruns said:
to i mene zanima. kaj je s ventilima? jel se mogu, zbog lakšeg i bržeg protoka, pregrijati pa i izgoriti? navodno, je to (teoretski) moguće...

"teoretski" što je otvoreno za 1000 ccm, za 1400 ccm baš i nije full otvoreno. :?
Tako da brijem da je to neki optimum. :roll:

da ako se uzme u obzir samo kubici, ali kaj je s konjima onda :misli:
 
Taubi kad ćeš stavit malo novog sadržaja na svoju stranicu?? Trebao bi je češće osvježavat ako ti se da :) Sorry na offtopic
 
aurellie said:
Taubi kad ćeš stavit malo novog sadržaja na svoju stranicu?? Trebao bi je češće osvježavat ako ti se da :) Sorry na offtopic

malo posjetiti optičara... :wink:
 
Ah sad sam skontao. nema taubija :(((
To ti se zove power reading :DDDDDDDDD
 
ja gledam ovak recimo serijski auspuh na mom motoru ima rupu 48mm (recimo).... a otvoreni bi trebal imati recimo 52mm...
neki motor koj serijski ima 43mm rupu na auspuhu za njega treba otvoreni sa 48mm rupom... stavim taj sa 48 mm rupom na svog gsx-a i to mi je kao orginal eventualno s malo bolje čuje


to speed> netreba da se čuje, treba da se makne onaj kornet :mrgreen:
 
stavis top koj oces, nema nikakve veze, ionako je vecina topova za klasu 600/1000 potpuno ista..... nades kaj ti pase i priserafis
 
Vedran said:
ja gledam ovak recimo serijski auspuh na mom motoru ima rupu 48mm (recimo).... a otvoreni bi trebal imati recimo 52mm...
neki motor koj serijski ima 43mm rupu na auspuhu za njega treba otvoreni sa 48mm rupom... stavim taj sa 48 mm rupom na svog gsx-a i to mi je kao orginal eventualno s malo bolje čuje


to speed> netreba da se čuje, treba da se makne onaj kornet :mrgreen:

Nije to usko vezano za "rupu". :wink:
Naime, radi se o pregradama u samom topu, katalizatoru i svim čudima protiv buke i onečišćenja. Zbog tih čimbenika imaš kornet težak dvadesetak kg. Stoga niš se nezabrinjavaj i nađi si top kaj ti se sviđa i metni gore. Jedino ti preporučam da obratiš pažnju na to da ima odvojivi Db-killer. Tako kad ideš na duži put, da ti živce ne pojede!! :mrgreen:
 
Vedran said:
ja gledam ovak recimo serijski auspuh na mom motoru ima rupu 48mm (recimo).... a otvoreni bi trebal imati recimo 52mm...
neki motor koj serijski ima 43mm rupu na auspuhu za njega treba otvoreni sa 48mm rupom... stavim taj sa 48 mm rupom na svog gsx-a i to mi je kao orginal eventualno s malo bolje čuje


to speed> netreba da se čuje, treba da se makne onaj kornet :mrgreen:



Vedran , fakat su uporan

jebate kupil buš top koji košta 4 soma kuna, tam buš rezal i varil po granama, sve bu to zgledalo ko napižđeno a cijeli orginalni Akrapovič košta MALO više :?: :?: :?: :?:


srki
 
kruns said:
to i mene zanima. kaj je s ventilima? jel se mogu, zbog lakšeg i bržeg protoka, pregrijati pa i izgoriti? navodno, je to (teoretski) moguće...

Tko ti je prodal takvu bedastoću ??? Ovo ti ulazi pod 'najjače izjave' !!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
marcrnko said:
kruns said:
to i mene zanima. kaj je s ventilima? jel se mogu, zbog lakšeg i bržeg protoka, pregrijati pa i izgoriti? navodno, je to (teoretski) moguće...

Tko ti je prodal takvu bedastoću ??? Ovo ti ulazi pod 'najjače izjave' !!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

ja sam također cuo da se može sa ventilima imati problema tj da mogu izgoriti ako je drasticna razlika sad koliko je to tocno nisam kompetentan
Ako je netocno za mene bolje jer imam preotvorene auspuhe
 
Ventili mogu izoriti ako je smjesa presiromašna jer se tada motor pregrijava. A sa otvorenijim ispuhom se smjesa osiromašuje no ne tolko drastično da bi došlo do izgaranja ventila.