PITANJE U VEZI ROKOVA ODRADE SERVISA

Status
Not open for further replies.

luka737

Active member
Evo ljudi ovo nikako nisam htjeo pisati ali mi je sad vec stvarno puknuo film. Stvar je ovakva,imam problema sa uvoznikom.vozim megellia 125 kojem je uvoznik PLR(petrol lavori rijeka) to vam je uvoznik ujedno za megelli i zongshen motore.prosle godine sam imao problema u 8.mj kada mi je lagao 2 tjenda da je poslao jedan dio kojeg nije poslao..znate i sami kako je 8.mjesec par tjedana mi je do pocetka skole,top sezona ja iz dana u dan cekam motor i taj dio da bi ga na kraju nazvao i on kaze da ga on uopce nije poslao da stoji tu pred njim.dobro,potrosenih bezveze 21 dan zbog gluposti,a djelove je imao. sad je stvar ovakva motor je na servisu na danasnji dan vec 38 dana i sada on navodno nema taj dio na lageru iako se stalno hvali kako sve ima puno skladiste..to ce se sad morat cekat.poanta ove price je jer ima neko univerzalno pravilo koliko je maks.dana da ja onda dobim drugi motor ili nesto. neki pricaju da nakon 45 dana ako nebude motor da ja imam pravo na drugi(novi) motor? dali se isplati zvati udrugu za zastitu potrosaca?naravno to sve nema smisla sada..ja se ovo malo raspitujem da znam sto da radim kada tih 45 dana prode.taj dan bi bio sljedeci tjedan (8.7.10.). hvala ... i nadam se da je tema na dobrom mjestu :mrgreen:
 
imaš li otvoren radni nalog sa datumom preuzimanja vozila ?
 
da imam...to mislis na onaj papir na koji je napisao kvarove,sto sve treba napravit i na koji sam se potpisao.sa datumom kad sam motor ostavio.ako je to da...samo sto to nisu meni  dali,to je u servisu to sam ostavio sa servisnom knjizicom jer mi nije bilo ni na kraju pameti da toliko necu imati motor.
 
Ma pa kaj se čudiš tome, više od polovice servisera je nažalost takva...Prvo ti sve lijepo obećaju, kao ima dijelova, a onda skužiš da im servise i vitalne popravke obavljaju praktikanti...Potpuno te kužim jer znam kaj je to kada ti sezona prolazi a ti samo gledaš za njom...
 
russ said:
Ma pa kaj se čudiš tome, više od polovice servisera je nažalost takva...Prvo ti sve lijepo obećaju, kao ima dijelova, a onda skužiš da im servise i vitalne popravke obavljaju praktikanti...Potpuno te kužim jer znam kaj je to kada ti sezona prolazi a ti samo gledaš za njom...
ma gledaj zalosno je to da je to uobicajeno!! samo nije ovdje problem u serviseriu nego u uvozniku,on sve stopa.on salje djelove. mene zanima(jer ja sam potpisao ugovor kad sam kupio motor,da on ima 2 godine tvornicke garancije) sto ja njemu mogu na temelju toga kada prode 45 dana ili kolko ih vec mora proc.naravno da ne spominjem da je servisna uredno popunjavana u ovlastenim servisima. samo kazem ovaj radni nalog je u servisu tamo.
 
Probaj sa onom glupom, ali skoro uvijek prolaznom---TUŽIT ĆU TE POTRŠAĆKOM KODU--- na HRT-U...
Ja probao jedanput i prošlo, frajer (ovlašteni serviser i uvoznik nabavio dio za tri dana)...
 
hahaha to mi i stari u sali rekao..zavrsit ces u potrosackom kodu:) hahahah..ma ovo su samo vece stvari sa tim uvoznikom,vjeruj mi da svi imaju problema sa njim!!! samo to sad necu ni nabrajat. a sto mislite slati inspekciju,drzavni inspektorat? i opet to moje pitanje,imam li pravo traziti novi motor nakon sto prode 45 dana( ili koliko ih vec mora proci). hvala
 
luka737 said:
hahaha to mi i stari u sali rekao..zavrsit ces u potrosackom kodu:) hahahah..ma ovo su samo vece stvari sa tim uvoznikom,vjeruj mi da svi imaju problema sa njim!!! samo to sad necu ni nabrajat. a sto mislite slati inspekciju,drzavni inspektorat? i opet to moje pitanje,imam li pravo traziti novi motor nakon sto prode 45 dana( ili koliko ih vec mora proci). hvala

i onda ceš se povlačiti po sudovima i taj proces ce trajati jakooo duuggooo...
 
Svaki sud će te slati na pokušaj dogovora... tek nakon što ni to ne upali, krenut će se u nešto konkretno ... a to će, istina, potrajati ...

tako da sve eventualne pritužbe šalješ u pisanom obliku na adresu uvoznika i preporučeno ... da na sudu imaš dokaz da si pokušao sve riješiti mirnim putem ...  (y)
 
Gle prijatelju novi motor sigurno nećeš dobiti...za tako nešto moraš biti jako, jako, jako uporan...što se tiče čekanja od 45 dana svakako si zaslužio nadoknadu u obliku novog motora...po meni ti je najbolje da se posavjetuješ sa dečkima iz državnog inspektorata...a što se inspekcije tiče, pa oni ti izlaze na teren i za 4 kune razlike na računu u običnoj trgovini prehrane...pravo na nadoknadu štete koju ti je prouzročio ovako nesavjestan i da kažem bezobrazan uvoznik svakako imaš, samo na koji ćeš ju način ostvariti, mislim da je državni inspektorat prvo mjesto od kojega možež započeti...želim ti puno sreće u ovoj borbi i volio bih saznati kako si riješio svoj problem...
 
Samo lipo mirno čekaj da prođe 45 dana...46. odeš na državni inspektorijat i oni ti srede sve. Ili povrat novca ili nov proizvod. Na radnom listu u servisu stoji tvoj potpis i vidljiv je datum. Na taj način sam dobio novu mašinu za rublje i novo kučno kino. Riješavaju slučaj za 2-3 dana, bar u Splitu. Svaka im čast (y)...
 
Bob Rock said:
Samo lipo mirno čekaj da prođe 45 dana...46. odeš na državni inspektorijat i oni ti srede sve. Ili povrat novca ili nov proizvod. Na radnom listu u servisu stoji tvoj potpis i vidljiv je datum. Na taj način sam dobio novu mašinu za rublje i novo kučno kino. Riješavaju slučaj za 2-3 dana, bar u Splitu. Svaka im čast (y)...
aha ok..hvala. jedino sto ja nemogu dobit povrat novaca jer ja to ovako i onako ne trebam platit jer mora ic pod garanciju.eventualno novi proizvod. samo da pitam sad kad si spomenuo tih 45 dana.to si napisao zato sto si vidio da ja tako smatram ili ti pouzdano znas da je maksimum 45 dana. jer to je ujedno bilo i moje drugo pitanje. postoji li neko univerzalno pravilo  koliko dana ili ovisi od uvoznika do uvoznika,odnosno marke motora.
 
russ said:
Gle prijatelju novi motor sigurno nećeš dobiti...za tako nešto moraš biti jako, jako, jako uporan...što se tiče čekanja od 45 dana svakako si zaslužio nadoknadu u obliku novog motora...po meni ti je najbolje da se posavjetuješ sa dečkima iz državnog inspektorata...a što se inspekcije tiče, pa oni ti izlaze na teren i za 4 kune razlike na računu u običnoj trgovini prehrane...pravo na nadoknadu štete koju ti je prouzročio ovako nesavjestan i da kažem bezobrazan uvoznik svakako imaš, samo na koji ćeš ju način ostvariti, mislim da je državni inspektorat prvo mjesto od kojega možež započeti...želim ti puno sreće u ovoj borbi i volio bih saznati kako si riješio svoj problem...
da napisati cu u svakom slucaju kako je sve zavrsilo...ali se nadam da ce to doc ipak unutar ovih tjedan dana. u slucaju da je 45 dana. iskreno se nadam da nije vise..npr 50 ili 60????? :misli:
Jelky said:
i onda ceš se povlačiti po sudovima i taj proces ce trajati jakooo duuggooo...
da to stvarno ne zelim..znam da onda cijelu ovu sezonu mogu prekrziti a i ako dobijem na kraju motoru ce tako past vrijednost do sljedece sezone da to nije normalno..vec sad pada ko luda :palacdolje:
 
po meni je najbolje da odes u taj servis i kazes majstoru da ces ga stvarno dat na inspekciju ukoliko se to ne rijesi u sto kracem roku,,,jer da si vise lud,a za ovo cekanje nek izadje maksimalno moguce u susret,,,probas ljudski pa sta bude..ako ne nek se slika,insp....
 
limit said:
...iz zakona o zaštiti potrošača

Obveza trgovca

Članak 5.

(1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava.
(2) Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.
(3) Trgovac je u slučaju nedostatka kod obavljene usluge dužan, na zahtjev potrošača, vratiti iznos plaćen za tu uslugu, sniziti cijenu usluge ili otkloniti nedostatak obavljene usluge.
(4) Potrošač može u slučaju iz stavka 2. i 3. ovoga članka zahtijevati povrat plaćenog iznosa samo ako je prethodno dao trgovcu primjereni rok za ispunjenje ugovora.
(5) Nedostatak na proizvodu, odnosno obavljenoj usluzi, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka, a troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja.
(6) Trgovac je dužan, u tijeku jamstvenog roka, popraviti u primjerenom roku neispravan proizvod potrošaču koji je predao jamstveni (garancijski) list, ili, ako to nije moguće, umjesto istoga predati mu proizvod koji je ispravan.
Pravna narav zakonskih odredbi kojima se uređuju potrošački ugovori


Tu se spominje samo primjereni ili razumni rok, nisam nigdje u zakonu naišao na rok od 45 dana. Mislim, ali nisam siguran, da razumni rok definiraju dobavljači, distributeri u svojim jamstvenim uvjetima koji su
napisani na jamstvenom listu. Razumni rok u domeni potrošačke elektronike je uglavnom 45 dana jer sam to osobno vidio da je navedeno na većini jamstvenih listova. Za tvoj motor neznam. Da li imaš
nekakvo pisano jamstvo koje si dobio sa motorom? Pa vidi što ti piše u njemu. Ako ne piše, nazovi dobavljača/distributera i upitaj ih koliki je zakonski rok u kojem ti moraju otkloniti kvar. Nemoj zvati servis
jer će te oni najvjerojatnije prepoznati i nešto ti smuljati  :wink:

Pogledaj na slici, stavka br.3 kako to izgleda u ozbiljnim firmama.
e da tocno to na mene se odnosi ova zadnja stavka...ma nije ovdje stvarno serviser kriv..ovdje je uvoznik..zvali smo ga vise puta a i kazem prosle godine je vec bilo problema...inace ja imam sve te uvijete o garanciji a to sve pise u servisnoj knjizici koju nemam jer sam ju ostavio u servisu..ali citao sam to i koliko se sjecam mislim da nije bilo navedeno tocno koliko dana..budem probao dobiti nekog ko ima isti motor pa da mi pogleda u knjizici. puno hvala na ovome (y)
 
evo sad sam zamolio jednog decka da mi procita..i kaze da tamo nema navedeno u roku od koliko dana motor treba bit popravljen.da ima sve stavke koje se odnose na zadrzavanje ili ponistenje garancije,potrosne materijale  itd..ali nigdje se ne spominje u roku od koliko motor mora biti gotov kao na primjeru iznad :palacdolje:  hmm..kaj onda bez toga nemogu nista,ili?
 
da da...puno hvala stvarno..naravno da isto ne spominjem kako za razliku od ovog gore garancijskog lista kod mene nema ovog da u slucaju da popravak traje vise od 10 dana  da se garancija produzuje. jer meni je u godinu i 2 tjedna sto sam kupio motor zbog garancisjkih popravaka ODUZETO 2 mjeseca voznje ili tocnije 59 dana voznje ali ne to u 2. ili 3. mjesecu kad se nebi ni vozio nego u 8.mj prosle godine i sada od 24.5 pa nadalje!!!!
 
Hebo vas Potrošački kod...To je samo dobra reklama firmama koje znaju šta rade...Kad dođe "mačak" i izvrne priču u svoju korist, ogadi kupca da je bio svakakav, pozove se na obučenost i stručnost svojih servisera, još ako padne snimka izloga ili loga firme...Kažu pametni da je i loša reklama reklama, samo šta je ovdje upitno kako bi to bilo prikazano na tv-u...Ja bi ipak čekao razuman rok, koji je vjerujem i za moto servise 45 dana , a tek onda reagirao preko državnog inspektorijata....Ionako ima još par dana do tada...
 
Bob Rock said:
Hebo vas Potrošački kod...To je samo dobra reklama firmama koje znaju šta rade...Kad dođe "mačak" i izvrne priču u svoju korist, ogadi kupca da je bio svakakav, pozove se na obučenost i stručnost svojih servisera, još ako padne snimka izloga ili loga firme...Kažu pametni da je i loša reklama reklama, samo šta je ovdje upitno kako bi to bilo prikazano na tv-u...Ja bi ipak čekao razuman rok, koji je vjerujem i za moto servise 45 dana , a tek onda reagirao preko državnog inspektorijata....Ionako ima još par dana do tada...
da da naravno pa to sam i rekao u prvom postu...ovo sam pitao samo da znam poprilici sto da radim ako prode rok od 45 dana...prvo cu pricekati jos tih 7 dana a onda cemo vidjet.
 
limit said:
Ma ne mora on prijetit potrošačkim kodom, to mi je prvo palo na pamet   :misli:  Postoje razne inspekcije, društva za zaštitu potrošača, novine, odvjetnici...kojih se muljatori boje
U većini slučajeva samo njihovo verbalno spominjanje uz povišeni ton i mahanje rukama daje dobre rezultate  :mrgreen:
hh ma znam... ugl cekat cemo sad tjedan dana pa cemo vidjet dalje ali cu pitat u vezi tog roka.
 
Status
Not open for further replies.