Pločica čepa kartera

E pa kad ti prvi put se pojavi kapljica ulja na šerafu, onda ćeš:
  1. Zaustaviti kompletnu vožnju (ili nećeš niti krenuti), nedao bog da si negdje daleko od doma ili prvog ovlaštenog servisa.
  2. Kupiti barem 10 komada OEM šerafa i posebno još OEM podloške. Jer kaj ako ti neki šeraf pukne ili negdje padne u šaht ili sl.
  3. Odšerafiti šeraf i ispustiti kompletno ulje. Prije toga naravno ćeš kupiti neki "flush" da ispereš kompletan sistem, jer nedao bog da je negdje upala špena od ove "neispravne" podloške.
  4. Skužiti da zapravo moraš i novo ulje nasipati, jer inače sve ovo skupa nije imalo smisla.
  5. Otići u ovlašteni dućan kupiti ORIGINAL ulje (a to će biti isključivo Motul 300V).
  6. Ako ti je potrebno 3.2L ulja kupiti ćeš obavezno 4L.
  7. Kupiti i novi filter ulja, jer naravno to se mijenja u setu s uljem.
  8. Zamijeniti filter ulja.
  9. Staviti novi OEM šeraf ulja, ili barem OEM brtvu.
  10. Stegnuti OBAVEZNO na propisan moment. Naravno, podrazumijeva se da imaš neki extra skupi moment ključ, koji je naravno kalibriran unutar "propisanih" godinu dana.
  11. Nasipati točno 3.2L ulja. Onda ćeš vjerojatno skužiti da si mogao i bez tih 0.2L jer će biti nešto viška na šipki (ili prozorčeku, ovisi kakav je sistem).
  12. Otići na ćevape i pivu jer si uspješno riješio problem.
  13. Doći do motora i skužiti da je i dalje kapljica ulja ispod šerafa, jer si nešto krivo napravio.
  14. Ponoviti korak 3-12.
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Nino777 and 3alfa3
E pa kad ti prvi put se pojavi kapljica ulja na šerafu, onda ćeš:
  1. Zaustaviti kompletnu vožnju (ili nećeš niti krenuti), nedao bog da si negdje daleko od doma ili prvog ovlaštenog servisa.
  2. Kupiti barem 10 komada OEM šerafa i posebno još OEM podloške. Jer kaj ako ti neki šeraf pukne ili negdje padne u šaht ili sl.
  3. Odšerafiti šeraf i ispustiti kompletno ulje. Prije toga naravno ćeš kupiti neki "flush" da ispereš kompletan sistem, jer nedao bog da je negdje upala špena od ove "neispravne" podloške.
  4. Skužiti da zapravo moraš i novo ulje nasipati, jer inače sve ovo skupa nije imalo smisla.
  5. Otići u ovlašteni dućan kupiti ORIGINAL ulje (a to će biti isključivo Motul 300V).
  6. Ako ti je potrebno 3.2L ulja kupiti ćeš obavezno 4L.
  7. Kupiti i novi filter ulja, jer naravno to se mijenja u setu s uljem.
  8. Zamijeniti filter ulja.
  9. Staviti novi OEM šeraf ulja, ili barem OEM brtvu.
  10. Stegnuti OBAVEZNO na propisan moment. Naravno, podrazumijeva se da imaš neki extra skupi moment ključ, koji je naravno kalibriran unutar "propisanih" godinu dana.
  11. Nasipati točno 3.2L ulja. Onda ćeš vjerojatno skužiti da si mogao i bez tih 0.2L jer će biti nešto viška na šipki (ili prozorčeku, ovisi kakav je sistem).
  12. Otići na ćevape i pivu jer si uspješno riješio problem.
  13. Doći do motora i skužiti da je i dalje kapljica ulja ispod šerafa, jer si nešto krivo napravio.
  14. Ponoviti korak 3-12.

Znaci, par epizoda cevapa i pive, na to se svodi :D
 
Pa to je jedino bitno.

E da... zaboravio sam da bi bilo zgodno da imaš frenda "majstora" koji je baš s tobom bio u vožnji pa to sve skupa "stručno" napravite.
 
  • Haha
Reactions: 3alfa3