E pa kad ti prvi put se pojavi kapljica ulja na šerafu, onda ćeš:
- Zaustaviti kompletnu vožnju (ili nećeš niti krenuti), nedao bog da si negdje daleko od doma ili prvog ovlaštenog servisa.
- Kupiti barem 10 komada OEM šerafa i posebno još OEM podloške. Jer kaj ako ti neki šeraf pukne ili negdje padne u šaht ili sl.
- Odšerafiti šeraf i ispustiti kompletno ulje. Prije toga naravno ćeš kupiti neki "flush" da ispereš kompletan sistem, jer nedao bog da je negdje upala špena od ove "neispravne" podloške.
- Skužiti da zapravo moraš i novo ulje nasipati, jer inače sve ovo skupa nije imalo smisla.
- Otići u ovlašteni dućan kupiti ORIGINAL ulje (a to će biti isključivo Motul 300V).
- Ako ti je potrebno 3.2L ulja kupiti ćeš obavezno 4L.
- Kupiti i novi filter ulja, jer naravno to se mijenja u setu s uljem.
- Zamijeniti filter ulja.
- Staviti novi OEM šeraf ulja, ili barem OEM brtvu.
- Stegnuti OBAVEZNO na propisan moment. Naravno, podrazumijeva se da imaš neki extra skupi moment ključ, koji je naravno kalibriran unutar "propisanih" godinu dana.
- Nasipati točno 3.2L ulja. Onda ćeš vjerojatno skužiti da si mogao i bez tih 0.2L jer će biti nešto viška na šipki (ili prozorčeku, ovisi kakav je sistem).
- Otići na ćevape i pivu jer si uspješno riješio problem.
- Doći do motora i skužiti da je i dalje kapljica ulja ispod šerafa, jer si nešto krivo napravio.
- Ponoviti korak 3-12.