Poboljšani kočni sustavi

sid said:
a za koji curac imate motore na barkama kad moze i na vesla

U pravu si, kad se "tuče ostima" ide se na vesla, a ne na motor.
htjedoh reči da je ovisno o prilici, btw  :mrgreen:
 
Mille said:
http://www.youtube.com/watch?v=X6kO6ltk3a0
Drago mi je sto na forumu ima tako mnogo profesionalaca koji u svakom trenutku mogu kociti maksimalno snazno (y)

Prilog koji si stavio govori o revolucionarnom Hondinom SuperSport ABS-u, koji nije nigdje u raspravi spomenut.
 
joke said:
U pravu si, kad se "tuče ostima" ide se na vesla, a ne na motor.
htjedoh reči da je ovisno o prilici, btw  :mrgreen:

a i ja naso dalmatincu pricat o barkama

                            :skriven:
 
Pomoć računala je uvijek dobro došla baš zato jer je neizmjerno brže od nas.(istina da je glupo, al je brže) Zrakoplovi koji su danas stari oko 40 godina, već tada su koristili ogromna računala koji su stabilizirali istog, jer u protivnom nitko živ ih nebi mogo pilotirati. Stoga puna potpora sustavima za pomoć u kočenju. Ovi koji tvrde da su bolji bez ABSa i sličnih izigravaju frajere.
 
joke said:
Ja mogu reči da je na određenoj(klizavoj) dionici, sa dva identična vozila sa različitim sustavima kočenja puno krači put onog koji nema ABS, unatoč neospornom proklizavanju kotača, bar kad ja vozim.



Prava namjena ABS-a je da se osigura upravljivost vozila pri jakom/panicnom/reflexnom kocenju,a ne da skrati zaustavni put