Poboljšavanje farova za noćnu vožnju

Tauren

Well-known member
Pozdrav, budući da ću jednom u noći poginuti na svojoj CBF jer u zavojima kurca ne vidim, odlučio sam poboljšati situaciju sa rasvjetom.

Opcije su:

1) performance H4 halogena žarulja
2) retrofit xenon projektora u far
3) neki aftermarket far

E sad, ima li netko savjet/iskustvo vezano za ovu problematiku?
 
Naravno,racunas da si u smiraj dana na par kilometara od kuce 😝🖖.....
Ja bi stavio aftermarket led far,za regu stavis original i gas...
 
  • Like
  • Haha
Reactions: ODST and Tauren
E, problem je što se volim vozit po mraku :mrgreen:
A doslovno ne vidim kud vozim, pogotovo u zavojima, to idem više manje na slijepo.

Ja bi stavio aftermarket led far
Imaš preporuku nečega što izgleda što bliže halogenom, da motor izgleda što originalnije?
 
Onako brzinski iskopao,imas na ovoj stranici brdo farova
 
  • Like
Reactions: Tauren
Joj nemoj to na cbf...ti farovi uzasno izgledaju, bio jedan stari monster u oglasu sa slicnim farom...probaj sa drugom zaruljom ili se nemoj vozit po mraku
 
A mislim i meni je to ružno. Ružno mi je sve što nije originalni far sa toplo bijelim svjetlom, ali ovo je doslovno opasno po noći.
Zato bih htio 4300K xenon staviti u projektor. Jbg, vidjelo bi se da nije origigi, ali opet bi izgledalo koliko toliko ok.

 
ma dobar je orginal na cbf-u.....
ja sam sa trvorničkom žeruljom vozio 5 godina i dosta po noći.... nikih problema.....
u 55000km nijednu žarulju nisam na tom motoru zaminija.....
 
Pozdrav, budući da ću jednom u noći poginuti na svojoj CBF jer u zavojima kurca ne vidim, odlučio sam poboljšati situaciju sa rasvjetom.

Opcije su:

1) performance H4 halogena žarulja
2) retrofit xenon projektora u far
3) neki aftermarket far

E sad, ima li netko savjet/iskustvo vezano za ovu
Projektor sa xenon žaruljom nije dobro riješenje nažalost.

Dok ideš ravno sa kratkim i snop je podnešen da relativno daleko tuče biti će ti super...ali
Sranja nastaju u svim drugim situacijama:
1. Sjedne suvozač snop ode u nebo i svi blicaju(morao bi imati nešto za brzo podešavanje)
2. Prvi zavoj u mrklom mraku sa kratkim ćeš poželjeti da ih nisi ni ugradio .
Leća reže snop oštro tako da u zavoju imaš dan na 2m ispred sebe i sve nakon toga mrkli mrak. Cijelo vrijeme gledaš u poprilicno osvjetljenu cestu pa se zjenica podosta smanjila tako da ništa ne vidiš poslije onog bljestavog snopa i samim time smanjuješ brzinu maksimalno jer ne vidiš u daljinu.
Najgore je na novom crnom asfaltu, doslovce imaš dan i noć nema onog laganog prelaza iz svijetla u tamu!

Još se donekle da voziti po otvorenoj cesti bez rasvjete uz nešto mjesecine ali u zavojitoj sumskoj cesti nula bodova.
U nekim slučajevima ni ne vidiš zavoj dok nisi tik pred njim a onda koči ko lud...

Sve ovo rješava dugo svijetlo ali se nemozes voziti sa dugim previše uvijek ide netko iz suprotnog smjera, a nema gore nego kad pred sami zavoj spustas dugo da ga ne zasljepiš.

Najbolje je xenon žarulja u far sa sjenilom bez leća jer raspršuje snop na sve strane i onda si car po noći :)

H4 performance moraš paziti da nije prejaka da ti ne izgori sjenilo u faru,a ako je standard wattaza onda se neces ništa usrećiti s njom

Možda one nove osram led žarulje što su legalne u nekim autima(nažalost ne može se napraviti legalnom na motorima jer ih osram ne stavlja na listu)

Bmw već duže ima riješenje za sve gore nabrojano 😀
 
Ja sam stavio LED 36W 4000k u klasičan far, žarulja prije je bila Bilux BA20D 35W.
Sada je puno bolje.
Na tehničkom zbunjeni, ne znaju Hard Enduro.

Zanimaju me 100W Rally žarulje.😈
 
Ja imam na tuonu led kratko i led dugo nekih 5000k i jebe mater po noci, i ne jebu na tehnickom zbog njih
 
Vozim CBF SA već godinama napravio 90+kkm i isto me mučilo na početku pa sam podesio kratko da ide malo dalje, a dugo da ide malo kraće i doslovno se vozim sa oba fara upaljena cijelo vrijeme. Sa oba fara upaljena po danju si vidljiviiji, a po noći ti bolje vidiš, a ne tuče visoko i ne smeta drugima.
Nije neki problem to napraviš rukom ispod maske imaš kotačiće za podešavanje, jedino ako voziš naked varijantu sa ranglom napred to ne znam kako se podešava jer to nisam imao.
Nisam imao potrebe za dodatnim farovima nakon ovoga s tim da imam kacigu HJC carbon rhpa i nanjom tamni vizir koji vozim i po noći i sve dobro vidim.
 
To je izgleda boljka na CBF-u i Hornetu...na mom Hornetu svjetla su isto u k totalnom, po mraku se čak i s dugim svjetlom jedva vidi kuda ideš, pa isto pola zavoja na pamet prolazim 😅

Kolegi sam za njegovog Horneta naručio LED žarulje i kaže da se preporodio, ali opet znam da ako to stavim vjerojatno će biti zajebavanja na tehničkom...
 
Računaj da buš to na tehničkom morao skidati.


Lolo
Nebitno, i tako ne bih radio preinake na original faru.

ma dobar je orginal na cbf-u.....
ja sam sa trvorničkom žeruljom vozio 5 godina i dosta po noći.... nikih problema.....
u 55000km nijednu žarulju nisam na tom motoru zaminija.....
Ajde, meni je žarulja iz 2007., to stoji, ali ja po noći ne vidim ništa.
Pogotovo kad upalim dugo pa se kratko ugasi...

Leća reže snop oštro tako da u zavoju imaš dan na 2m ispred sebe i sve nakon toga mrkli mrak. Cijelo vrijeme gledaš u poprilicno osvjetljenu cestu pa se zjenica podosta smanjila tako da ništa ne vidiš poslije onog bljestavog snopa i samim time smanjuješ brzinu maksimalno jer ne vidiš u daljinu.
Najgore je na novom crnom asfaltu, doslovce imaš dan i noć nema onog laganog prelaza iz svijetla u tamu!
I sada mi je tako, samo što je sada svjetlo slabo, a snop uzak.

Najbolje je xenon žarulja u far sa sjenilom bez leća jer raspršuje snop na sve strane i onda si car po noći
A ne, to smeta ovima iz suprotnog smjera stalno onda.
Xenon žarulje od 35W su prejake za far koji nije za njih dizajniran.

H4 performance moraš paziti da nije prejaka da ti ne izgori sjenilo u faru,a ako je standard wattaza onda se neces ništa usrećiti s njom
Naručio sam neke MTech halogene i LED u Tokiću za malo para da probam.

U jednom autu imam Philips Xtreme Vision H7 i dosta se vidi razlika u odnosu na vulgaris.

Sada je puno bolje.
Jel smeta drugima?

Ja imam na tuonu led kratko i led dugo nekih 5000k i jebe mater po noci, i ne jebu na tehnickom zbog njih
Isto pitanje :mrgreen: , jel smeta drugima?

jedino ako voziš naked varijantu sa ranglom napred to ne znam kako se podešava jer to nisam imao.
Naked se isto lako podesi, ali ima jednu žarulju kombiniranu. Imaš kratko, a kad upališ dugo, kratko se ugasi, 55/60W. Tako da niš ne vidiš. Plus je snop dosta uzak i na rubovima ne ide u zrak, pa kad si u zavoju doslovno osvjetljavaš kontra onoga gdje gledaš.

po mraku se čak i s dugim svjetlom jedva vidi kuda ideš, pa isto pola zavoja na pamet prolazim 😅

Kolegi sam za njegovog Horneta naručio LED žarulje i kaže da se preporodio, ali opet znam da ako to stavim vjerojatno će biti zajebavanja na tehničkom...
:mrgreen:

Iskreno, jebe mi se za tehnički. Inače sam protiv modificiranja farova jer u pravilu ispadne loše/nedovoljno dobro, ali u ovom slučaju sam za jer je ovo pogubno.
 
Problem je visina motora, 95-98 cm je sjedalo, nekima smeta.
Smetalo je i prije sa 35W BA20D.

Na par motora do sada mi je namješteno da kratko i dugo zajedno gore, bez izmjene i gašenja.

Izmjena stare prljave žarulje, izmjena izblijedjelog fara, poliranje stakla.
 
Isprike ako sam neprimjereno upao u post.
Poceo sam razmisljat o nekim dodatnim svjetlima za mog horneta, tipa kako neki tureri imaju one bocne, dal su maglenake ili koji k..
S obzirom da se vozim po zimi, magli i noci, a kreteni u autima me naravno ne vide pa uletavaju, poceo sam razmisljat da stavim nesto sa strane, barem kroz zimu da imam. Nije za mene da bolje vidim nego da me pacijenti bolje vide. Evo jucer sam se vozio cijelo vrijeme sa dugim svjetlom i bilo ok, al opet nije mi ugodno nekog prcat ispred sebe.
Ima netko da je dodatno stavljao nesto takvo?
 
Isprike ako sam neprimjereno upao u post.
Poceo sam razmisljat o nekim dodatnim svjetlima za mog horneta, tipa kako neki tureri imaju one bocne, dal su maglenake ili koji k..
S obzirom da se vozim po zimi, magli i noci, a kreteni u autima me naravno ne vide pa uletavaju, poceo sam razmisljat da stavim nesto sa strane, barem kroz zimu da imam. Nije za mene da bolje vidim nego da me pacijenti bolje vide. Evo jucer sam se vozio cijelo vrijeme sa dugim svjetlom i bilo ok, al opet nije mi ugodno nekog prcat ispred sebe.
Ima netko da je dodatno stavljao nesto takvo?
Ja se non stop vozim sa oba svjetla upaljena i kratko i dugo i po danu i ponoći, upravo zbog gore navedenih razloga, i svejedno opet izljeću i oduzimaju prednost na dnevnoj bazi, nije do svjetala već do percepcije vozača, kad vidi šleper stane, a kad vidi malu siluetu jednostavno da gas.
 
Ja se non stop vozim sa oba svjetla upaljena i kratko i dugo i po danu i ponoći, upravo zbog gore navedenih razloga, i svejedno opet izljeću i oduzimaju prednost na dnevnoj bazi, nije do svjetala već do percepcije vozača, kad vidi šleper stane, a kad vidi malu siluetu jednostavno da gas.
A dobro al evo bas se jucer jedan lik ispred mene iskljucio pa odma ukljucio kad sam proso, znaci da nije bas ugodno se vozit ispred dugog svjetla. A kad vidim te neke adventure motore sa rasvjetom ko na stadionu bas si mislim dal imaju tih problema.
Meni neko jutro kreten sa hitnom uletio ispred nosa, a nije bio ni pod rotacijom ni sirenom i bas cesce uletavaju kad je sumrak.
 
A dobro al evo bas se jucer jedan lik ispred mene iskljucio pa odma ukljucio kad sam proso, znaci da nije bas ugodno se vozit ispred dugog svjetla. A kad vidim te neke adventure motore sa rasvjetom ko na stadionu bas si mislim dal imaju tih problema.
Meni neko jutro kreten sa hitnom uletio ispred nosa, a nije bio ni pod rotacijom ni sirenom i bas cesce uletavaju kad je sumrak.
Ma nakon 31 godine u prosjeku 15kkm godišnje na motoru, popalim sva svjetla koja imam i uopće me nije briga, bolje da mu smetam i da me skuži nego da daje izjavu kako me nije vidio na uviđaju.
 
A dobro al evo bas se jucer jedan lik ispred mene iskljucio pa odma ukljucio kad sam proso, znaci da nije bas ugodno se vozit ispred dugog svjetla. A kad vidim te neke adventure motore sa rasvjetom ko na stadionu bas si mislim dal imaju tih problema.
Meni neko jutro kreten sa hitnom uletio ispred nosa, a nije bio ni pod rotacijom ni sirenom i bas cesce uletavaju kad je sumrak.
Problem je kad si jako natovaren, plus suvozac. Onda i kratka svijetla svijetle dosta visoko i auti iz suprotnog smjera znaju upaliti duga svijetla, ali brzo ih iskljuce kad upalim i ja svoja duga :ROFLMAO:
2 dodatna LED svijetla po 30w (spojena na duga svijetla), plus night braker u farovima. Vozis skoro ko s matrix svijetlima na autu...
Kad ne rade duga, onda svijetli samo "angel eye" na tim dodatnim svijetlima.

Mogu ti poslati link. Meni su na motoru 30k+ km i prezadovoljan sam.

Problema s izlijetanjem autiju bas i nemam, mozda jedno ili dva ove sezone, ali mislim da je to vise do velicine motora, nego do osvijetljenosti...
 
  • Like
Reactions: Luke