Početnik

ncnc

New member
Potpuni sam početnik, motori me nikad nisu zanimali tako da ne znam apsolutno ništa o njima. Imam preko 30 godina.
Na putovanju u JI Aziji sam sjeo prvi put na motor (mislim da je 125cc, moguće manje) i odmah prošao preko 100 km prvi dan.
Iskustvo mi se jako svidjelo i sada želim položiti A kategoriju.
Ne zanima me brzina, u autu nisam nikad išao preko 150-160, a neki krajni cilj bi bio motor s kojim mogu putovati i voziti se po autocesti.
Istraživao sam malo po netu i motori oko 250cc mi se čine dobri za početnike.
Jeli to ok (više/manje cc?), koji tip motora bi bio najbolji za mene prema ovom opisu, neke konkretne preporuke?
 
  • Like
Reactions: t0malito
gas ti daje glava a ne ruka, tako da snaga, kubikaža ako imaš soli u glavi, ukrotiš...
opet nemoj nešto prejako da te ne iznenadi i ne povuče, lako se osilit i odvrnit gas. malo tu triba.
250ccm... imaš oko 30-40 god... ok je to za početak, ali brzo ćeš to prerasti, garantiram u manje od 6 mjeseci...i onda treba prodat.
tako da možda priskočiš 250 i ideš na nešto 500-750ccm...neki krenu i sa 1000ccm...sve je do čovika...
ja sam godinama recimo na 700ccm i meni je ok, i za po gradu i za putovanja sa suputnicom i natovaren ka mazga...
 
Razmisli o nečemu tipa Kawasaki ER5,ima 500 kubika i oko 50 konja,dobar za grad i bez problema može na autoput,dosta je pouzdan,a danas je jeftin,mislim da ih se nađe za oko 2-3 soma eura.Frend iz srednje je prije par godina kupio jednoga i zadovoljan je sa motorom.Ak te više zanimaju chopperi,pogledaj Kawasaki EN500 (ista mašina kao ER5) ili Yamahu Virago 535.