Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

@tegla - javi naravno, ako do tada ne rješim nešto.
@bulin - hvala na savjetu. Što se tiče opreme tu sam pokriven... Kaciga, čizme, tenisice, odijelo, rukavice, bubrežnjak, sve je tu :)

Fali motor i oprema (na motoru).

Versysa sam gledao i dalo bi se ubosti ali moram priznati da mi je jako gadan.... Ali tko zna, možda mi se svidi (lova igra ulogu), iako bih radije nešto do 500 kubika zbog rege i sl.
 
@bulin - hvala na savjetu. Što se tiče opreme tu sam pokriven... Kaciga, čizme, tenisice, odijelo, rukavice, bubrežnjak, sve je tu :)

Fali motor i oprema (na motoru).
ma ako imaš to sve i ne triba ti motor :)

šalim se, neka opreme...
ja prvi nekad zbog lijenosti ne navlačim opremu, ali srića godine su tu, pa više zbog kostiju i bubrega se navučem hahaha

sritno u potrazi, i da nađeš nešto prije sezone u tvojim novčanim gabaritima i guštaj.
 
Cao svima. Navi sam tu, ne zamjerite ako sam pogrijesio mjesto za objavu pitanja. Ovako, mogu reci da sam pocetnik (do sad sam vozio skutere 200-300 ccm, jednu sezonu choppera), znaci nista jace. Sad, planiram uskoro kupiti motor, ali bih presao na nesto bolje. Znacio bi mi po neki savjet ako neko ima vremena. Vozio bih ga tu i tamo po gradu, ali takodje i na neke izlete tu po Hrvatskoj. Gledao sam hondu nc 750 x 2014, pa me interesuje da li je glupo preci odmah na njega. Ako imate neki predlog za bolju opciju bicu zahvalan. Uglavnom, da mu je cijena oko 5000e. Jos jednom veliki pozdrav za sve i hvala na odgovorima 😀
 
Taj NC koliko je s jedne strane dobar što se tiče pouzdanosti i potrošnje, s druge strane vidiš koliko je to ustvari slabašan motor.
To se posebno očituje u vožnji u dvoje i kad voziš u grupi s drugim motorima.
Za neki prelazni rok sa skutera na motor bi mogao biti ok.
 
  • Like
Reactions: Luke
ne razumijem ovo "slab motor u dvoje"...
godinama vozim Transalp 700, natovaren sa prtljagom i sup(a)utnicom...
naravno za neke stvari je slabašan, al ima nas kojima je to dovoljno.
uostalom sa 3 djece sa pičio na putovanja sa autom od 60 konja, natovaren po evropama prije 25-30 godina...e sad mi motor od 60 konja nije dovoljan...
bez problema održava putnu brzinu 130kmh po AC, može i brže, al meni je to ok, a i inače AC izbjegavam.
po normalnim cestama, da ponekad ne možeš prestići u "zum", al ja nemam problema, znam mogućnosti svog motora.
putovanje u skupini... u skupini se ne putuje ako se ne prati "najslabijeg", znači on diktira tempo skupini motora, a ne najbrži. i nema tebi u skupini biti što naporno voziti ako ti ne paše tempo. to zna biti i vrlo opasno.
ja ako vidim da mi tempo ne odgovara, samo kažem "ajte vi i nađemo se na cilju"...
često dođem i prije tih bržih, jer voze, pa stanu, pa voze, pa stanu...

NC750 ne mogu komentirat, nisam posjedovao, vozio...al to je slično ako ne i nešto jače od Transalpa, snaga je ista ako se ne varam oko 60 konja, možda momenta više ima i to je to.
 
Ako probaš neki jači motor, onda vidiš koja je to "muka" kad imaš slabiji motor na kojem sjediš.
Nije sigurno isto pretjecati na tom NC-u i nekom motoru od stotinjak konja.
Općenito vožnja na jačem motru je po meni puno komotnija i opuštenija jer znaš da uvijek imaš neku zalihu snage za razno razne situacije.

Makar, vidjeli smo da se može proputivati svijet i na Himalayanu koji ima ni 25 konja...tak da će nekome taj NC biti vrhunski.
 
  • Like
Reactions: MarK5
u skupini se ne putuje ako se ne prati "najslabijeg", znači on diktira tempo skupini motora, a ne najbrži. i nema tebi u skupini biti što naporno voziti ako ti ne paše tempo. to zna biti i vrlo opasno.
Eto zato ja ne volim voziti u grupi. Niti zelim da mi onaj najsporiji diktira tempo niti onaj najbrzi.
Zadnji put smo vozili dnevnu turu, nekih 600km i bio je jedan sa nama koji se kleo da je odlican vozac iako je nedavno polozio i da je odvezao 5-6 grupnih voznji vec. Hajd ok, ja i frend organizatori, on ce prvi, ja zadnji da pazim odpozadi na sve. Ovaj pocetnik ce ispred mene. Ok, sto je lik vozio 20 ispod ogranicenja i svima usrao dan, ali kad ti netko u sred okuke bubne punu kocnicu jer se usrao i tako svako drugu okuku, e onda je stvarno vicu kraj. Na kraju smo mu rekli da upali navigaciju i vrati se doma jer nam se ne gine radi njega.
 
naravno da jači motor daje puno više komoditeta, ali sam tija reć da se i sa ovim midl motorima može putovati... sve ovisi o vozaču.
naravno da prestizanje nije isto, ali ja stižem kamione i sa 60 konja, natovaren, malo "temeljitija priprema" i ide to...
pripremamo turu sa motorima na jesen po italiji, gledamo se itnit i na siciliju... nemam je nikakav problem sa svojim ići.
a to u skupini, kako kaže Wrag, zna bit baš gnjavaža ako nije ekipa homogena... moji su ovi ok, čak i od ovih par voze i žene motore, pazi se...ima kod nas svega, od čoperina od 1800 kubika do motora od 500 kubika...imamo i godina pa nam jurcanje nije prioritet, ono lagano... mile voli disko...
 
  • Like
Reactions: +marek+
Ma moze se i sa slabijim motorom, naravno. Sve je u glavi. Ja vozio Versys 650, pa me face sa Versysom 1000 i GSXR 750 nisu uspjeli pratiti po krivinama kad su se "nasalili" da mi je motor spor :D
 
500-750 ccm je sasvim ok za odraditi bilo kakav put, uz to su obično i lakši motori pa je lakše s njima savladati neke iznenadne situacije koje se mogu dogoditi na nepoznatim cestama. Onima koji vole juriti je ionako nebo granica, nikad dosta snage na kotaču.
 
  • Like
Reactions: JosipS
ok, teži motor je udobniji za putovanje i stabilniji...al ja dosta motor vozim i po gradu (od pizde do guzice), priko cile godine...i sa ovim trenutno sam za sada pokrio sve potrebe, lagan za po gradu, dobar za putovanja... a svakako nešto od Honde najviše na što bi eventualno išao u dogledno vrime je Africa ili VFR800 cross...
 
500-750 ccm je sasvim ok za odraditi bilo kakav put, uz to su obično i lakši motori pa je lakše s njima savladati neke iznenadne situacije koje se mogu dogoditi na nepoznatim cestama. Onima koji vole juriti je ionako nebo granica, nikad dosta snage na kotaču.
I kad uračunaš koliko puta manje moraš na benzinsku skupi se i tu nešto vrimena. Meni se pari da san itprilike isto vrime, na dalje, iša i sa endurom i sad sa R-om. Jbg sad ako nemajubar 1250 ne može većina ni na Stelvio. A išlo se u dvoje i sa 500. I guštalo.
 
a e, ne govorim ja da su ti motori priko litre glupost ili tako nešto... nego jednostavno da se uživati i putovati i sa slabijim i jeftinijim motorima, i da ne bi trebala bit prepreka nekom putovanju motor ispod litre... samo polako, uživat, pivaj u sebi i vozit se i čuvaj se...
ono šta meni fali nisu litre ni konji, ni lanci ni kardani, nego vrime... da mi je vrimena malo više za to, eeeeeeee....lako bi ja za to sve ostalo...
 
Unbenannt.jpg

:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: diesel power