Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

@bulin
zahvaljujem na odgovoru #2991
Ipak sam odustao od F900R, dobio sam za dobru cijenu nešto malo starije ali dobro očuvano sa provjerenom mašinom I full ooremom :)
 
Ekipa pozdrav,

Znam da vam je već pun kufer preporuka motora ali jbg.... moram pitati :ROFLMAO:.
Situacija je slijedeća:
- početnik u ozbiljnijim godinama (čitaj: nisam klinac kojeg zanima samo navijanje gasa, ležaljke i sl....)
- ciljam na nekakav touring motor (ne zanima ne offroad), nešto ''uspravno'' do 500 kubika (čisto zbog rege i nadam se manje potrošnje, ako me uvjerite drugačije; vjerovati ću vam)
- motor bi se koristio najviše za povremene vikend vožnje. Nažalost neke ozbiljnije ture nisu u planu (barem za sada), zbog vremena i obveza
- budžet je 5000 E +- koji euro

Ono što se meni sviđa:
1. Honda CB500X (eventualno F) - o motoru se sve zna, problem je jedino što su cijene otišle u nebo i skoro je nemoguće naći za tu lovu (mislim na X. U verziji F se još i da naći)
- eventualno sam mislio kao ''zamjenu'' naći nc700 (to je 10ak god star motor, pa je cijena tu negdje)
2. Kawasaki Versys x300 - nešto na foru KLE-a, malo naprednije, koliko vidim po recenzijama nema problema, mala potrošnja i mali zabavan motor
- loš sic (to se lako riješi) i jako ih je malo po oglasnicima
3. BMW G310GS - fora zgleda, i to je to. Prema svemu na internetu, ne izgleda kao kvalitetan proizvod (opoziv za kočnice, bočni nogar, problemi sa hladnim startom itd itd....)
4. CF MOTO 300nk - naked :cautious: ali.... Za te novce dobijem novi motor. Recenzije su ok (dosta je popularan u USA) ali nisam našao još nekoga tko je prošao neke ozbiljnije kilometre pa da može dati neku objektivnu recenziju. U početku je uvijek sve super i naj naj....

Ukratko, to je moja nedoumica.
Ali....
Znam da sada svi budu: dosaditi će ti, to je premalo, kaj buš s tim itd... Možda ste i u pravu, velim, početnik sam i zato se želim malo posavjetovati.
Dali onda gledati na nešto 10ak god staro tipa Strom, Versys itd.... (sa ABS-om) ? Pa onda imati nešto o čemu valjda i ptice na grani znaju sve....
Ali to onda nosi opet i malo veće troškove (mislim prvenstveno na regu).
Uzmite u obzir i moju ''visinu'', 1.76. Htio bih normalno stajati na semaforu a ne biti balerina, a opet ne da mi se spuštati motor i sl... Valjda je onaj koji ga je proizveo znao šta radi.
Budžet je gornja granica pa sam čak i razmišljao možda uzeti nešto možda i oko 4tis pa uložiti onda da znam na čemu sam. Ali to onda mijenja cijeli koncept.

Pomozite neodlučnom čovjeku (y):)
Hvala ekipa.
 
Last edited:
Ekipa pozdrav,

Znam da vam je već pun kufer preporuka motora ali jbg.... moram pitati :ROFLMAO:.
Situacija je slijedeća:
- početnik u ozbiljnijim godinama (čitaj: nisam klinac kojeg zanima samo navijanje gasa, ležaljke i sl....)
- ciljam na nekakav touring motor (ne zanima ne offroad), nešto ''uspravno'' do 500 kubika (čisto zbog rege i nadam se manje potrošnje, ako me uvjerite drugačije; vjerovati ću vam)
- motor bi se koristio najviše za povremene vikend vožnje. Nažalost neke ozbiljnije ture nisu u planu (barem za sada), zbog vremena i obveza
- budžet je 5000 E +- koji euro

Ono što se meni sviđa:
1. Honda CB500X (eventualno F) - o motoru se sve zna, problem je jedino što su cijene otišle u nebo i skoro je nemoguće naći za tu lovu (mislim na X. U verziji F se još i da naći)
- eventualno sam mislio kao ''zamjenu'' naći nc700 (to je 10ak god star motor, pa je cijena tu negdje)
2. Kawasaki Versys x300 - nešto na foru KLE-a, malo naprednije, koliko vidim po recenzijama nema problema, mala potrošnja i mali zabavan motor
- loš sic (to se lako riješi) i jako ih je malo po oglasnicima
3. BMW G310GS - fora zgleda, i to je to. Prema svemu na internetu, ne izgleda kao kvalitetan proizvod (opoziv za kočnice, bočni nogar, problemi sa hladnim startom itd itd....)
4. CF MOTO 300nk - naked :cautious: ali.... Za te novce dobijem novi motor. Recenzije su ok (dosta je popularan u USA) ali nisam našao još nekoga tko je prošao neke ozbiljnije kilometre pa da može dati neku objektivnu recenziju. U početku je uvijek sve super i naj naj....

Ukratko, to je moja nedoumica.
Ali....
Znam da sada svi budu: dosaditi će ti, to je premalo, kaj buš s tim itd... Možda ste i u pravu, velim, početnik sam i zato se želim malo posavjetovati.
Dali onda gledati na nešto 10ak god staro tipa Strom, Versys itd.... (sa ABS-om) ? Pa onda imati nešto o čemu valjda i ptice na grani znaju sve....
Ali to onda nosi opet i malo veće troškove (mislim prvenstveno na regu).
Uzmite u obzir i moju ''visinu'', 1.76. Htio bih normalno stajati na semaforu a ne biti balerina, a opet ne da mi se spuštati motor i sl... Valjda je onaj koji ga je proizveo znao šta radi.
Budžet je gornja granica pa sam čak i razmišljao možda uzeti nešto možda i oko 4tis pa uložiti onda da znam na čemu sam. Ali to onda mijenja cijeli koncept.

Pomozite neodlučnom čovjeku (y):)
Hvala ekipa.
Meni sve ovo vuče na Gen. 1 Hayabusu.... :alien: :alien:
 
Ako nije radi kategorije, baci oko i na CBF 600.
 
Razliku u cijeni rege između 500-600-750 budeš popio s prijateljima u 2 runde.
Tak da ne vidim smisao toga "skupa rega" i da se time ograničavaš.
I ako ti je plafon 5t eura, onda gledaj motor za do max 4t, jer budeš sigurno imao nekih ulaganja, barem osnovni servis.
 
Ekipa pozdrav,

Znam da vam je već pun kufer preporuka motora ali jbg.... moram pitati :ROFLMAO:.
Situacija je slijedeća:
- početnik u ozbiljnijim godinama (čitaj: nisam klinac kojeg zanima samo navijanje gasa, ležaljke i sl....)
- ciljam na nekakav touring motor (ne zanima ne offroad), nešto ''uspravno'' do 500 kubika (čisto zbog rege i nadam se manje potrošnje, ako me uvjerite drugačije; vjerovati ću vam)
- motor bi se koristio najviše za povremene vikend vožnje. Nažalost neke ozbiljnije ture nisu u planu (barem za sada), zbog vremena i obveza
- budžet je 5000 E +- koji euro

Ono što se meni sviđa:
1. Honda CB500X (eventualno F) - o motoru se sve zna, problem je jedino što su cijene otišle u nebo i skoro je nemoguće naći za tu lovu (mislim na X. U verziji F se još i da naći)
- eventualno sam mislio kao ''zamjenu'' naći nc700 (to je 10ak god star motor, pa je cijena tu negdje)
2. Kawasaki Versys x300 - nešto na foru KLE-a, malo naprednije, koliko vidim po recenzijama nema problema, mala potrošnja i mali zabavan motor
- loš sic (to se lako riješi) i jako ih je malo po oglasnicima
3. BMW G310GS - fora zgleda, i to je to. Prema svemu na internetu, ne izgleda kao kvalitetan proizvod (opoziv za kočnice, bočni nogar, problemi sa hladnim startom itd itd....)
4. CF MOTO 300nk - naked :cautious: ali.... Za te novce dobijem novi motor. Recenzije su ok (dosta je popularan u USA) ali nisam našao još nekoga tko je prošao neke ozbiljnije kilometre pa da može dati neku objektivnu recenziju. U početku je uvijek sve super i naj naj....

Ukratko, to je moja nedoumica.
Ali....
Znam da sada svi budu: dosaditi će ti, to je premalo, kaj buš s tim itd... Možda ste i u pravu, velim, početnik sam i zato se želim malo posavjetovati.
Dali onda gledati na nešto 10ak god staro tipa Strom, Versys itd.... (sa ABS-om) ? Pa onda imati nešto o čemu valjda i ptice na grani znaju sve....
Ali to onda nosi opet i malo veće troškove (mislim prvenstveno na regu).
Uzmite u obzir i moju ''visinu'', 1.76. Htio bih normalno stajati na semaforu a ne biti balerina, a opet ne da mi se spuštati motor i sl... Valjda je onaj koji ga je proizveo znao šta radi.
Budžet je gornja granica pa sam čak i razmišljao možda uzeti nešto možda i oko 4tis pa uložiti onda da znam na čemu sam. Ali to onda mijenja cijeli koncept.

Pomozite neodlučnom čovjeku (y):)
Hvala ekipa.


5000E budget?
1) Strpit se još malo, skupit 1000E za troškove uvoza.
2) Otić na mobile.de, izabrat neki Suzuki SV650, star 2-3g, s malom kilometražom cca 5000E
3) Uvest, platit ppmv i regu.

Peri-deri motor za sva vremena, za smiješno mali novac. Svakako bolji izbor za touring od tih kanti.
 
  • Like
Reactions: triumf
par razmisljanja nekog iz slicne sfere.
prije 2 sezone kupio er5 '05.... 50 kibilica, poznata pouzdana masica, karb - jos mi nije dosadio :mrgreen:
koristim ga za po gradu i izlete i meni jos uvijek baca osmijeh na lice kad sjednem.... uzivam na njemu i uopce mi ne fali jos sto konja.
vjerojatnbo da krenem za pakistan bi to osjetio al za đir do mora, il kavu u krugu parsto km i poso kuca birtija meni tama.
isto trazio 500ccm zbog rege... sljedeca kategorija se skoro dupla... sto kaze kolega popijes to, prokockas itd... podijelis na 12 mjeseci nije puno...ALI u 3 mjsesecu kad dodje rega pa trebas bubnut 500 ili 1000 kn za osiguranje, meni nije beznacajno (iako sam vece prije popio 2ookn s frendom 😄)

i definitivno racunaj parsto eurica za servis, sitnice, mozda neki dio opreme za motor.... al definitivno servis ako ne znas tocnu povijest motora... tak da racunaj u budget
 
  • Like
Reactions: diesel power
Pozdrav, kupujem prvi cestovni motor iako imam puno iskustva u offroad voznji. Zanima me kakvi su mali adv motori kao tenere 700 za agresivniju voznju po cesti i duza putovanja. Ipak mi je primarna cesta ali ne zelim motor koji je 100% cestovni. Najvise me brine da se ne sjedi previsoko na takvim motorima. Zapravo idealan motor bi mi ispao neki GS ali htio bi motor ispod 1000 kubika
 
Last edited:
Imaš i mali GS. Lako ćeš kasnije Japanca kupit.
 
  • Like
Reactions: Luke
Koliko sam proucavao mali gs je kategorija tenere 700 ili ktm adv 790 a u tom slucaju bi radije yamahu ili ktm. Zanimljiv bi mi bio ako je vise prilagođen cestovnoj voznji u usporedbi s ova dva?
 
Agresivnije i putovanje. Hmmm. Ne baš idealna kombinacija pogotovo u manjoj klasi. U 1200 OK. KTM i Multistrada, ali u manjoj klasi....
Tenere 700 po meni nije sigurno motor koji trebaš, ako ti je primarna cesta. Prvo samim gumama ti 21/18 ti pokaziva orjentaciju na off road, visoko se sjedi i sic nije najpoželniji za duga putovanja (po meni je pre tvrd i preuzak kakav i treba bit za teren).
Znaći kao prvo za ADV motor koji primarno misliš vozit po cesti je da ima 19/17 gume, a ne 21/18. Žbičane felge isto nepotrebne, samo problem više.
Možda npr mali Tiger XRX 800. Ne ovaj novi 900 (po meni prevelik za tu klasu i preskup).
I naravno Strom 650. Nije baš za jurcanje, ali zahvalan i udoban.
Sjedi i probaj. Nema druge.
 
Pozdrav svima,

Nije me dugo bilo, pa trebao bi neki savjet/misljenje.

Imao prije Hondu Hornet 600 2007, prodao ju prije 5-6 godina, sad bi ponovo nešto uzimao, pa je pitanje što?

Trenutno gledam nešto tipa Yamaha XJ6 ili Hornet kakav sam i imao, to je po cijeni tu negdje. Hornet bi bio dosta stariji od xj6 pa neznam bas koja je bolja opcija od toga?

Neke druge opcije bi bile noviji fazer(mozda 8) ili noviji hornet, to bi znacilo da je i cijena motora dosta veća.

Jos nekq potencijalna opcija bi bila neki mt07, za koji nisam ni siguran gdje bi se uklopio po cijeni, ovisi koje godiste uzeti.

motor bi se većinom koristio za neke vikend vožnje, povremeno na posao(otvorena, brza cesta) te vožnje u dvoje.

Među svim ovim navedenim, ima netko neki savjet/preporuku? Možda neki konkretan motor za preporučiti?
 
Pozdrav svima,

Nije me dugo bilo, pa trebao bi neki savjet/misljenje.

Imao prije Hondu Hornet 600 2007, prodao ju prije 5-6 godina, sad bi ponovo nešto uzimao, pa je pitanje što?

Trenutno gledam nešto tipa Yamaha XJ6 ili Hornet kakav sam i imao, to je po cijeni tu negdje. Hornet bi bio dosta stariji od xj6 pa neznam bas koja je bolja opcija od toga?

Neke druge opcije bi bile noviji fazer(mozda 8) ili noviji hornet, to bi znacilo da je i cijena motora dosta veća.

Jos nekq potencijalna opcija bi bila neki mt07, za koji nisam ni siguran gdje bi se uklopio po cijeni, ovisi koje godiste uzeti.

motor bi se većinom koristio za neke vikend vožnje, povremeno na posao(otvorena, brza cesta) te vožnje u dvoje.

Među svim ovim navedenim, ima netko neki savjet/preporuku? Možda neki konkretan motor za preporučiti?
od navedenih ces za svoju lovu najvise motora dobiti bas iz tog horneta 07-08 kojeg si i imao…

ne znam kakav ti je tad bio i sta bi volio drugacije u usporedbi s njim.
xj6 losiji, mt07 slabiji, nekvalitetniji ne moze se uopce usporedivati s hornetom, noviji hornet nije nesto napredovao od tog 07-08, fazer 8 skuplji, a nije znacajno poboljsanje, i zadnji ovjes mu je koliko znam meksi nego na hornetu…
tako da od navedenih ja bi opet isao na njega ako ti je bio dobar.
 
  • Like
Reactions: gvo and Luke
od navedenih ces za svoju lovu najvise motora dobiti bas iz tog horneta 07-08 kojeg si i imao…

ne znam kakav ti je tad bio i sta bi volio drugacije u usporedbi s njim.
xj6 losiji, mt07 slabiji, nekvalitetniji ne moze se uopce usporedivati s hornetom, noviji hornet nije nesto napredovao od tog 07-08, fazer 8 skuplji, a nije znacajno poboljsanje, i zadnji ovjes mu je koliko znam meksi nego na hornetu…
tako da od navedenih ja bi opet isao na njega ako ti je bio dobar.
bio sam zadovoljan tad s hornetom (istina, to mi je i prvi i jedini motor pravi za sad, al bio sam zadovoljan sa svime, bio je dobar za voziti)

zapravo, ono što me najviše sprečava da ga opet uzmem, je to što je to 15-ak godina star motor

a neznam kolko je to ustvari bitno, kolko su ovi noviji (npr xj6, mt 07...) napredniji(ako jesu), kolko znači abs i takve stvari
 
bio sam zadovoljan tad s hornetom (istina, to mi je i prvi i jedini motor pravi za sad, al bio sam zadovoljan sa svime, bio je dobar za voziti)

zapravo, ono što me najviše sprečava da ga opet uzmem, je to što je to 15-ak godina star motor

a neznam kolko je to ustvari bitno, kolko su ovi noviji (npr xj6, mt 07...) napredniji(ako jesu), kolko znači abs i takve stvari
da star je vec, ali je i dalje u skoro svemu bolji od dosta novijih, istina nema abs koji moze dobro doci, ali ovo ostalo tipa traction control i modovi ti nece znaciti na takvom motoru.
osjetno poboljsanje u usporedbi s njim bi po meni bilo tek nesto tipa gsxs 750 ili z900, ali tad je vec cijena duplo veca… ali za njegov cjenovni razred i za motore stare 10-15 godina mislim da neces naci bolji naked. gsr 600 nisam vozio al mislim da isto vrijedi i za njega, pa uzet onoga koji je u boljem stanju i odrzavaniji…
 
Last edited:
XJ6 je super motor, ali sa Hornetom ne stane u recenicu. Taj Hondin agregat je nepoderiv pa nema straha ukoliko je dobro očuvan i nema prevelikih ulaganja. Sto se tice Fazera 8 i FZ8, to je vec bolji izbor. Motor trazi malo vise okretaje od Hondinog i samim tim mi je zabavniji. Do 8-9tkm pitom i predvidljiv, nakon toga naglo mjenja ćud.. Malo meksi ovjes od Honde kao sto je kolega vec napisao iako nije to neka drasticna razlika..