Tako nije ni kod auto vec jako dugo...a pogotovo nije kod motora...
Vani je ista situacija...bar motora koje ja pratim...
Ne razumin... Šta se sekiraš... Kle 3 kEur, skupo.... Golf 3...skupo... Pa imaš Punto... Hyusong... Keeway... Ja riči nisan reka za svoga. Tip mi je lipo reka, može doli 50 eur i kraj priče... Moj je problem što imam 3 kEura za motor, vozačku, kacigu, odjeću...
Hyusong su ok makinje dapače, nego paralela sa Golf 3.
Ja mislim da je problem u tome sto se ljudi jako vežu za svoje motocikle. Motore, za razliku od auta, rijetko tko vozi zato što mora nego zbog gušta i zato što to voli. I samim time, kada dode vrijeme za prodaju, motor stave 1000-3000€ iznad trzisne vrijednosti (ovisno o motoru) zato sto taj motor njim osobno puno vise vrijedi nego li je njegova prava vrijednost.
Ja se jednostavno ne mogu pomirit s cinjenicom da netko misli da npr. R6 iz 2006 vrijedi 6000€
Pa u biti da. Sto valja ima vrlo slicnu cijenu. Ali ne bi ljudi isli gore da se ne isplati jbg
Pa kolko bi para trebo imat? Kao sto sam napiso imam 5000€ u kešu, nije previse trazit da se motor koji nov dode 6100€ moze kupit za cca 4000€ nakon 4 godinaProblem je sta ti kupujes prvi motor i nemas novaca za nesto sto ti se svidja i sad ti krive cijene polovnih motora.
Provrti oglase vani,sve sta vridi drzi cijenu jedino sta vani imas veceg izbora.
Pa kolko bi para trebo imat? Kao sto sam napiso imam 5000€ u kešu, nije previse trazit da se motor koji nov dode 6100€ moze kupit za cca 4000€ nakon 4 godina
Frende to je cijela poanta foruma. Ja sam iznio misljenje i pitao druge da li se slazu ili ne. Uostalom izgleda da ce tako i bit, dat malo više za novo ali barem znam na cemu samNe mjauci po forumu vec u utorak trk kod Viktora po motor.
KTM 390 Duke, ***AKCIJA 41.900kn*** zamjene, krediti..., 2020 god.
KTM 390 Duke, ***AKCIJA 41.900kn*** zamjene, krediti..., novi motor, Godište: 2020www.njuskalo.hr
Cijene polovnih motora i auta su i ovamo u Njemackoj otisle u nebo. Ja prodao prije godinu dana svog VN900 iz 2009te sa 20k na satu jedva za 4300€ i to se vrtio 3 mjeseca na oglasu. Sada ga nema ispod 6000€. BMW F11 kupio prije godinu i pol po realnoj trzisnoj cijeni tada (znaci nije bila neka superpovoljna prilika) i sad da ga prodajem bih bez problema zaraditi 2-3000€ na njemu.
Gledam sad da kupim nesto smisleno i svemu su cijene otisle gore. Versysi 650 koji su prosle godine po 3000€ bili, sad ih nema ispod 4000€ recimo. Z1000SX nemas ispod 7500€, prosle godine ih bilo 10 ispod 6000.
Raspitivao sam se malo kod ljudi koji rade sa autima i motorima i izgleda da je radi ove korone proizvedeno manje novih auta i motora, pa je polovnima skocila cijena zbog povecane potraznje.
Nije to vec godinama vec evo ovu godinu tek i itekako ima veze sa koronom. Vec godinama pratim cijene auta i motora i ovaj enormni skok cijena se desio ove godine.