pomoč, neki problemi sa r1 2004 god

uglavnom u pravu ste, provjerio na dva kolegina motora, svima je 14, i nevarira ništa pod opterečenje, svjetlima dugim kratkim, ventilatorom itd. št mjenjat, regler ili namotaje???
 
brko636 said:
Joy Rider, daj mi malo pojasni ovo, zar napon mora bit isti i pod opterečenjem i u praznom hodu??? nesmije varirat od 12,2 do 14???? ako sam dobro shvatio??

tako je. primarna funkcija reglera je da ispravlja, regulira ulazni AC napon u DC da u svakom trenutku on iznosi od 13,3 do 14,4V. Pošto priključena snaga trošila (svjetla, žmigavac, truba, ventilator itd..) varira, regler to kompenzira u primarnom krugu poslije mostnog diodnog ispravljača mijenjajuči kut paljenja tiristora (nema veze s kutem paljenja motora  :LOL:  :mrgreen:).

@ bmw-ejac
to je baš najlošija metoda ispitivanja jer je greška tipičnih multimetara, onih po radionama, veća od mjerenog područja. Bolji pristup bi bio sljedeći: mjerenje AC napona između faza. Omjer je 10V za 1000 okretaja ugrubo. Napredniji test je spajanje 25 W 220v, žarulje galvanski odvojenom (trafo 220v 1:1), u seriju sa svitkom/namotom, a drugim krajem prema masi-šasiji uz uvijet da je regler odspojen. Ako zasvijetli namotaj je probijen... (y)
 
brko636 said:
uglavnom u pravu ste, provjerio na dva kolegina motora, svima je 14, i nevarira ništa pod opterečenje, svjetlima dugim kratkim, ventilatorom itd. št mjenjat, regler ili namotaje???

prvo probat sa drugom baterijom! tebi fali preko 2Ah kapaciteta. onda namotaje provjeravat... (y)
 
...pa ne pricamo o Unimeru iz doba Yu :LOL: :LOL:
uglavnom...mene ta metoda nije nikad iznevjerila dosad...samo mora biti motor hladan (y)
 
bmw m 5 said:
...pa ne pricamo o Unimeru iz doba Yu :LOL: :LOL:
uglavnom...mene ta metoda nije nikad iznevjerila dosad...samo mora biti motor hladan (y)

znam da ne, ali može omski i biti dobar, a i dalje da probija.  :wink:
 
bmw m 5 said:
...probiti moze jedino na masu...a to se lako izmjeri isto :wink:

i između namotaja i to ne možeš skužiti ohmmetrom svaki put..... :wink:
 
bmw m 5 said:
....onda sam ja ocito dosada imao srece...pa ja sam sretan covjek :mrgreen:

(y) još sa pivom i proričinom... jel već znaš šta i jesi..(hint: tema plominka)

ma vrtimo se u krug, jer čim posumnjaš u namotaje skidaš dekl i sve je jasno. to tebi i meni sa iskustvom i alatom nije problem jel, ja govorim za sveopću upoterbu i sveopći pristup problemu.  :mrgreen:
 
Joy Rider said:
Srki i ja idemo skupa na faks, pa ako nešto treba... jel... će premotamo..  :mrgreen:

Tamo saljemo sve motore koji nam pregore, tu u tvornici  (y)  ,ali neznam bas ekipu koja radi tamo.  :)
 
brko636 said:
nemam svoj ohmmetar, pa ču skinit dekl, el če se to na oko vidit neko oštečenje ili???
ako je r1 2004 onda ima alternator...dakle nije direktno na radilici...te nema nikakvog dekla.. :mrgreen:
 
danas bi mi trebo doč akumul. pa cu vidit kad izmjerim. ako ostane isto, onda, cu pregledat namotaje i regler..
 
Na tim yamahama 04-05 god su u garancijskom roku mijenjali neki senzor, e sad jel to bio TPS ili neki drugi nisam siguran
 
ovako, namotaji provjereni, nema vidljivih oštečenja. akumulator novi, 8 Apera, nisam mogo nač drugi tih dimenzija. t drugi regler, i motor se ponaša bolje al ne dobro opet
 
upalim ga, on fila 13,9 malo gas dam on digne na 14, upalim ventilatore padne na 13,2 al se lagano kroz par sekunda vrati na 13,9, a ako upalim i dugo svjetlo onda pada na 12,8 i neprelazi 13 v