pomoč, neki problemi sa r1 2004 god

brko636 said:
motor ima 45tkm, mojih 12, ventilatore sam si slozio da ih sam palim kad mi pase, kad sam u defileu itd,  a simptomi su identični tps problemu, znači gasi se prilikom stajanja, stisnem kvačilo i krepa,a opet upali perfektno za 2 min.

Nije to nikakva km za taj motor. Moja ima 39.900 km. Tek se razradila. :mrgreen:

Nego, da ti nije minimum nizak? Ovi simptomi su meni bili na FZ1, digao sam malo ler gas i sve OK. To je mozda nevezano uz ovaj drugi problem.

brko636 said:
šta , el da tražim drugi senzor???

Ja osobno bih prvo probao sa drugim akumulatorom. :neznam:
 
Jebli vas defilei sa R-om...
Za to služe Zepter vozila


Sent from my Xperia Z using Tapatalk 2

 
naručen akumlator, 10A, sad čmo vidit, a ler mi je malo preko 1000 okretaj, možda 1100. mislim da nije to al proat ču mao šarafit,možda se promjeni.
 
elektricar86 said:
Ne "radi on na određenom naponu" ,neko bi to trebao biti promjenjivi otpornik,koji rusi/ili podize napon ovisno o polozaju rucice,tj. otvorenosti leptira,tj. polozaja samog senzora,i prema razini napona centralina "zna" koliko su leptiri otvoreni.

Tako ja nekako mislim.  :mrgreen:

Radi, radi. Operaciono pojačalo mora imati referentni napon da bi znalo za koliko se šta "pomaklo" ili nije. Točno je to da je TPS promjenjivi otpornik, ustvari to je potenciometar / trimer kako god ga tko zvao.. Mora imati Vref (referentni napon) inače kako bi ECU mjerio delta V (promjenu napona) na otporniku?  (y) Za taj motor neznam podatak o full open /full close naponima al u manualu ima 100%.

@brko

ma probaj prvo sa novim akumulatorom, i nek ti netko izmjeri napon punjenja usput. TPS senzor treba uštimat za tvoj motor. Nije samo odšarafi i zamjeni....detalji u manualu.  :mrgreen:

 
izmjerio, napon u leru je nekih 13.8 , pri malo večem gasu je čak 14, kad upalim ventilatore, padne na 12,3 ., tak da fila dovoljno. moram čekat kod kreše do pon, akumulator, al javim čim promjenim.
 
mogao si i danas vozit 636 i bit na miru  :mrgreen:
 
brko636 said:
izmjerio, napon u leru je nekih 13.8 , pri malo večem gasu je čak 14, kad upalim ventilatore, padne na 12,3 ., tak da fila dovoljno. moram čekat kod kreše do pon, akumulator, al javim čim promjenim.

nevalja nikako. eto ti problem. probaj sa novim punim!! akumulatorom i ako imaš i dalje isti napon pod opterećenjem vadi stator van na prematanje, negdje probio. dakle obavezno nadopuni novi akumulator prije ubacivanja i ponovi mjerenje, ako je isto, 100% je stator.  (y) 
 
karadolo46 said:
mogao si i danas vozit 636 i bit na miru  :mrgreen:

:zaljubljeni:




:mrgreen:
 
Joy Rider said:
Radi, radi. Operaciono pojačalo mora imati referentni napon da bi znalo za koliko se šta "pomaklo" ili nije. Točno je to da je TPS promjenjivi otpornik, ustvari to je potenciometar / trimer kako god ga tko zvao.. Mora imati Vref (referentni napon) inače kako bi ECU mjerio delta V (promjenu napona) na otporniku?  (y) Za taj motor neznam podatak o full open /full close naponima al u manualu ima 100%.

Ok.  (y)

Joy Rider said:
nevalja nikako. eto ti problem. probaj sa novim punim!! akumulatorom i ako imaš i dalje isti napon pod opterećenjem vadi stator van na prematanje, negdje probio. dakle obavezno nadopuni novi akumulator prije ubacivanja i ponovi mjerenje, ako je isto, 100% je stator.  (y) 

A da je regler u pitanju,kakvi bi bili simptomi? 
 
elektricar86 said:
Ok.  (y)

A da je regler u pitanju,kakvi bi bili simptomi?

Da je regler, najčešće!, imao bi prokuhan akumulator i mjerio bi od 15 pa na više volti punjenje. Uz to rikavale bi mu žarulje.  (y)
Imao sam nekoliko puta probleme sa strujom na R6 i R1. Jednostavno im žica koju koriste za stator nije dovoljno kvalitetno lakirana i sam lak je, recimo, lošiji. Problemu pridodaje i to što se ventilator pali tek na 105oC, i s vremenom se lak raspadne i otpadne sa žice. Dalje je jasno, probiju namoti. Nemora nužno otići u kratki spoj. Tako da je dobro to što je brko ugradio prekidač za ventilator, kad već ima želju proizvodit jalovu toplinu u defileima, al svkom ima svoj gušt.  (y)
 
Joy Rider said:
Da je regler, najčešće!, imao bi prokuhan akumulator i mjerio bi od 15 pa na više volti punjenje. Uz to rikavale bi mu žarulje.  (y)
Imao sam nekoliko puta probleme sa strujom na R6 i R1. Jednostavno im žica koju koriste za stator nije dovoljno kvalitetno lakirana i sam lak je, recimo, lošiji. Problemu pridodaje i to što se ventilator pali tek na 105oC, i s vremenom se lak raspadne i otpadne sa žice. Dalje je jasno, probiju namoti. Nemora nužno otići u kratki spoj. Tako da je dobro to što je brko ugradio prekidač za ventilator, kad već ima želju proizvodit jalovu toplinu u defileima, al svkom ima svoj gušt.  (y)

Znaci, kad je regler,onda divlja napon,ok.  (y)

I Honde isto nisu bas sretne sa tim namotajima.
 
elektricar86 said:
Znaci, kad je regler,onda divlja napon,ok.  (y)

I Honde isto nisu bas sretne sa tim namotajima.

znam da... zato ako dajete nekom na prematanje obavezno napomenuti da treba 3x kvalitetno lakirana žica sa lakom koji izdrži 250+ stupnjeva. skuplje je ali opet jeftinije nego novo...  (y)
 
Joy Rider said:
znam da... zato ako dajete nekom na prematanje obavezno napomenuti da treba 3x kvalitetno lakirana žica sa lakom koji izdrži 250+ stupnjeva. skuplje je ali opet jeftinije nego novo...  (y)

Ok,meni za sada ne treba (kucam u drvo)  :mrgreen:  ,di u Puli dajes na premotavanje,Elinor? 
 
brko636 said:
izmjerio, napon u leru je nekih 13.8 , pri malo večem gasu je čak 14, kad upalim ventilatore, padne na 12,3 ., tak da fila dovoljno. moram čekat kod kreše do pon, akumulator, al javim čim promjenim.
od cega su ti ventilatori...ocito je da oni uzimaju previse struje.....vrati sve original...i nemas vise problema..ovo je samo dodatno opterecenje za namotaje i za regler.... :?
 
Joy Rider, daj mi malo pojasni ovo, zar napon mora bit isti i pod opterečenjem i u praznom hodu??? nesmije varirat od 12,2 do 14???? ako sam dobro shvatio??
 
ne smije napon toliko varirati....izgleda da ti je riknula jedna faza...otkopcaj konektor sa reglera i izmjeri ohmski otpore izmedju sve tri faze..morao bi biti izmedju 0.9 - 1.2 ohma na sobnoj temperaturi...
 
elektricar86 said:
Ok,meni za sada ne treba (kucam u drvo)  :mrgreen:  ,di u Puli dajes na premotavanje,Elinor?

Srki i ja idemo skupa na faks, pa ako nešto treba... jel... će premotamo..  :mrgreen: