ponuda : klasa 250 -->banana

mene ubiti zanima zasto ima tako puno razlicitih setica , a nista petica ????

ocito su vani zakoni drugaciji :!:
 
rega_st said:
jučer sam se provoza(i vozija)na RS-u 250.eeee ljudi moji....ovo je priča za sebe. neću ga hvalit nit išta, jer sam j***** bez teksta.inače zadnjih par dana sam cruising na FZR-u1000, al ovo ga jede(valjda nisam nikoga naljutio ni povrijedio, a i još sam debelo pod dojmom). da ima novi znam što bi mi bio cilj...tek toliko.

e nakon ovog živo me zanima probat taj RS 250...a možda je problem u tome što si ti radio samo cruising na FZR-u? znam da taj rs ima 70-ak ks i da je omjer snaga-težina debelo u njegovu korist, ali razlika između 250ccm i jedne litre je ipak velika...:neznam:
 
pa cruising koliki može bit s tolikom pilom :D .
ako proba ko na mistu suvozača na RS-u ne da će ga nažuljat guzica, nego ajme meni. al uostalom, nije replica za ništa replica.
ovakve kočnice nikad nisam ni mislio da postoje, a kamoli ih probao.
do 4000 "điri" je mrtav ko i 125, al razlika je u tome što 125 posustaje na 150, al ovo tek tada je u svom području.
vožnja po zavojima(ne mislim po stazi), mislim da jedan R može samo sanjat o tome. ukratko R-ova se ne bojim, al sam se od ovoga usra u gaće :wc:.
koliko može ić neznam, al znam da može motor više no čovik. granica gdje je pitaj boga. stabilnost i sigurnost nenormalni. ako si uletija prebrzo i malo promašija, samo je spusti pod sebe i po gasu. ajme ajme. koliko troši neznam.isprid kuće ostali bez goriva. koliko je bilo unutra isto nemam pojma. drugovi koji mrze 2T kad su ovo vidili rekli su samo da je ovo dio povijesti i svidila im se nenormalno. potrošnja navodno po vlasniku od 6-15l. kad vidim da u uputstvima piše zamjena klipa i cilindra na 16t km pada mi mrak na oči. pa nije valjda ovo istina? ako se mazi i pazi, jel može napravit bar 30t km?pod ovim podrazumjevam vožnju van grada i prethodno stečeno iskustvo.
tolko sam poludija da sam iša vidit novi RS al 125. jesan bolestan...jadan ja...
 
i još nešto. gdje mu počinje crveno, nemam pojma. vuče dok god ne prišaltaš. dobih nakon đira čašu cukra i vode, jer sam bio blijed ko krpa.
RS250=još jedno svjetsko čudo
 
Eladio said:
mene ubiti zanima zasto ima tako puno razlicitih setica , a nista petica ????

ocito su vani zakoni drugaciji :!:

petice izumiru iz marketinskih razloga, klasa 600 je zanimljivija zbog supersport natjecanja. I onda cemu razvijet paralelno dvije klase koje su vrlo blizu?
 
niksa said:
mkt said:
niksa said:
evo , ako koga zanima.. iman samo malu primjedbu. Nije za visoke ljude. Ja iman 191 i motor mi je mali :-(

Mali?!?

još se sičan onoga koji je bia u suzukijevom centru u Splitu visok je 930mm (viši je od KLE-a transalp-a...) baš je do njega bia
GSXR750 izgledao je ko moped naspram njega(bez uvrede vlasnicima :mrgreen: )
meni je baš izgleda ogroman... :wink:


cijena: 53.100,00 kn (2005g.) / 52.000,00 kn (2004g.)
SUZUKI DR Z400S
1 cilindar, 4 takta, vodeno hlađenje, 398 cm3, 29.4 kW (40 KS) pri 7.600 o/min, 39.2 Nm pri 6.600 o/min, DOHC, katalizator i SUZUKI PAIR sistem, maksimana brzina 140 km/h, 5 brzina, elektro-pokretač, visina sjedala 935 mm, suha masa 132 kg, sadržaj rezevoara s rezervom 10 l, boje: plava / bijela, žuta

onaj na slici je DRZ400SM a ne DRZ400S. i sjedalo je nize bar 5 cm.

uostalom, napisa san da je MENI taj motor malen, doduse, tu postoji i faktor kad presjednes s nekog drugog motora. Da sam nakon Tori-ja sia na drz-a vjerojatno bi mi bia ogroman.

u biti samo si trebao napisati:

"sve je to relativno moj Alberte"
 
sto se tice RSa

moj komentar da znam neke slucajeve iz crne kronike, iskljucivo suzuki gama 250 i RS 250 i tako 8)