Pooooooooooooooooooomoc!!!!!!!!

black blue

New member
Pao sam,udubio tank i skrivio hladnjak pa vas molim za savjet.Radi se o sv 650n k3 i hitno mi treba dobar majstor.
hladnjak hvala bogu ne pusta  :D
Tank bi trebalo izuci mozda ipak prekitati i opiturati.
pomozite (y)
 
znam preko nekoliko ljudi u zg :misli:
nemam slike jos cim stignem cu ih staviti,steta na oko nije strasna ali boli iznutra :D
 
oooooooooo Sasa Kranjec,KAPA DOLE!
AKO MOZETE NAPISATI BR. MOBA ILI E-MAIL BIO BI JAKO ZAHVALAN (y) (y)
 
tank se ispravlja na zrak, tj kompresor ,a hladnjak ako ne pušta ne diraj  :mrgreen:
 
paky said:
tank se ispravlja na zrak, tj kompresor ,a hladnjak ako ne pušta ne diraj  :mrgreen:
Najbolje riješenje za ispravak takovih udubljenja je ispravljanje tzv. japancem kojega bi svaki iole kvalitetniji autolimar morao imati.
 
Imaš u Rijeci jednog starog ,lik sve živo ravna bez da reže rezervar,samo čekićem  :misli:! Jaaaaaaaaaako dobar, i jaaaaaaaaaaaaaako jeftin,za razliku od nekih  (y) (y)
 
hehe ma čekići su odavno izašli iz mode  :LOL: ... hm..gledao sam jednom kako se izravnava tank ako je udubljen..stavi se neko posebno ljepilo, na njega neke 2 spojene šipke i onda ti to ljepilo "izvuče" nazad tu udubinu..jedino je problem ako su na pregibima udubine.. na kraju sve izgleda savršeno...
pazi s tm majstorima..znaju zafušarit da to nije normalno... :mrgreen:
 
primo said:
hehe ma čekići su odavno izašli iz mode  :LOL: ... hm..gledao sam jednom kako se izravnava tank ako je udubljen..stavi se neko posebno ljepilo, na njega neke 2 spojene šipke i onda ti to ljepilo "izvuče" nazad tu udubinu..jedino je problem ako su na pregibima udubine.. na kraju sve izgleda savršeno...
pazi s tm majstorima..znaju zafušarit da to nije normalno... :mrgreen:
Ali stari to naplaćuje 100 kuna,a ako nije oguljen postoji mogućnost da ga ne treba farbat  :LOL:
 
imas covjeka u RI koji ti popravlja hladnjake,reklamira se u moto pulsu.meni ga je napravio za 200 eura ,a bio je totalno savijen
 
silvije said:
Najbolje riješenje za ispravak takovih udubljenja je ispravljanje tzv. japancem kojega bi svaki iole kvalitetniji autolimar morao imati.

izbije ga nazad kroz onu rupu di ide plovak ( bar je meni tako radjeno ) i nista mi se ne vidi  a nema ni kita.
 
brainlessmaniac said:
Imaš u Rijeci jednog starog ,lik sve živo ravna bez da reže rezervar,samo čekićem  :misli:! Jaaaaaaaaaako dobar, i jaaaaaaaaaaaaaako jeftin,za razliku od nekih  (y) (y)
(y) (y) (y) (y)
 
krco said:
izbije ga nazad kroz onu rupu di ide plovak ( bar je meni tako radjeno ) i nista mi se ne vidi  a nema ni kita.
Ma jok.Japanac(bar ga tako zove moj kum autolimar) je sprava koja točkasto zavari šipku(na kojoj je protuuteg) na ulupljeno mjesto te ga na taj način izvlači sa vanjske strane a ne sa unutarnje u ovom slučaju iz rezervara jer postoji mogučnost da se iskrivi,probije ili ošteti neoštećeni dio_Ova sprava ja najbolja za takve slućajeve. :mrgreen:
 
silvije said:
Ma jok.Japanac(bar ga tako zove moj kum autolimar) je sprava koja točkasto zavari šipku(na kojoj je protuuteg) na ulupljeno mjesto te ga na taj način izvlači sa vanjske strane a ne sa unutarnje u ovom slučaju iz rezervara jer postoji mogučnost da se iskrivi,probije ili ošteti neoštećeni dio_Ova sprava ja najbolja za takve slućajeve. :mrgreen:
zove se spoter,i postoji veeeeelika mogućnost da napravi rupu kad povuče uteg :palacdolje:
 
Rupicu :mrgreen:.Koju moš zavarit bez problema.Ovaj moj sa tim izravnava gotovo nemoguće.Npr ulupljena automobilska vrata izravna bez skidanja tapicerije,krajeve blatobrana bez rastavljanja itd.jednostavno mislim da je puuuno bolje riješenje od ravnanja limarskim žlicama kroz otvor za ulijevanje goriva jer postoji mogučnost da se isti iskrivi. :misli: