Popravak rezervara goriva

ropee

Member
Bok,

imam mali problemčić, rezervar mi malo slini gorivo kroz lim, pobrusio sam i vidio dvije sitne točkice, sad kako ih najbolje zakrpati?

thanks
 
ima raznih načina
tvrdo lemljenje ili plinsko zavarivanje
u oba slučaja dobro očistiti i isprati rezervar iznutra. kasnije nađeš majstora pa će on ti on znat reć dalje di šta kako
 
Možda tvrdo lemljenje, mislim da je lim jako tanak, a još je i jako star ( 1978. god)  :misli:
 
ropee said:
Možda tvrdo lemljenje, mislim da je lim jako tanak, a još je i jako star ( 1978. god)  :misli:
frend je krpao rupice na vespi iz '58, plinskim zavarivanjem. tako da ti je to doslovce skoro pa isti drek. samo treba nać majstora.
 
Ok , thanks, ma svašta su mi govorili, frend mi govori da samo nanesem poliesterskog kita na to pa da je to dosta , a sad, ja to moram riješiti pravilno , a ne "vatrogasno" . 8)
 
Imam jednu trilemu  :misli:
jolly - ili si ti dao odličan odgovor pa se drugi boje  :misli:, ili nitko ne zna pa prate i slušaju :mrgreen: , ili neće pomoći :palacdolje:

a mislim da je prvo u pitanju

thanks  (y) 8)
 
Poliesterski kit je porozan i s vremenom će ti proflisat opet  :wink: ako imaš samo dvije male rupice odi kod nekog tko ima sigmu i neka ti samo pikne dvije točkice vara, pobrusi i ko bog  (y)
 
-Tekuči metal(epoksidna smola) - provjereno
-TIG - provjereno
-MIG MAG - provjereno
-"hartletovanje" - provjereno
-tvrdo lemljenje - provjereno

preporučam tekuči metal ili tvrdo lemljenje jer ne moraš ispirati rezervoar nego samo iz vana odmastiti i na posao :wink:
 
Kameni dj said:
-Tekuči metal(epoksidna smola) - provjereno
-TIG - provjereno
-MIG MAG - provjereno
-"hartletovanje" - provjereno
-tvrdo lemljenje - provjereno

preporučam tekuči metal ili tvrdo lemljenje jer ne moraš ispirati rezervoar nego samo iz vana odmastiti i na posao :wink:
neznam za tekuci metal, al zar nebi trebao počistiti i nekakvim solventom i rezervar iznutra od hrđe - da se lem ulovi za "zdravo" a ne za površinski sloj oksidacije :misli:
 
jolly the roger said:
neznam za tekuci metal, al zar nebi trebao počistiti i nekakvim solventom i rezervar iznutra od hrđe - da se lem ulovi za "zdravo" a ne za površinski sloj oksidacije :misli:

Jedino ako si patentirao neko lemljenje iznutra :LOL:....svako lemljenje je površinsko....očisti se vanjska površina i na nju se nanosi tinol,odnodno mješavina tinola i kositra(ima je za kupiti u raznim omjerima u onim trokutastim "štangama")....za lemljenje je potrebno zagrijati i malo više površine oko mjesta lemljenja jer je to velika površina pa je velika disipacija topline koja je potrebna za pravilno prijanjanje tinola(topi se negdje oko 180°C).nakon lemljenja površina se ljepo obradi "turpijom" i na nju ide kit i sve redom do završnog sloja boje.

tekuči metal zahtjeva čiščenje kao kod bilo kojeg ljepljenja....dakle dobro odmastiti površinu i po mogučnosti je lagano zabrusiti da izgubi sjaj(izmatirati).
 
mozes sam to napravit samo ti triba ona velika lemilica napunit rezervar vodom i promuckat ga i ocistit i zalemit i onda tekucim metalom priko lema provjereno i drzi bez greske
 
Kameni dj said:
Jedino ako si patentirao neko lemljenje iznutra :LOL:....svako lemljenje je površinsko....očisti se vanjska površina i na nju se nanosi tinol,odnodno mješavina tinola i kositra(ima je za kupiti u raznim omjerima u onim trokutastim "štangama")....za lemljenje je potrebno zagrijati i malo više površine oko mjesta lemljenja jer je to velika površina pa je velika disipacija topline koja je potrebna za pravilno prijanjanje tinola(topi se negdje oko 180°C).nakon lemljenja površina se ljepo obradi "turpijom" i na nju ide kit i sve redom do završnog sloja boje.

tekuči metal zahtjeva čiščenje kao kod bilo kojeg ljepljenja....dakle dobro odmastiti površinu i po mogučnosti je lagano zabrusiti da izgubi sjaj(izmatirati).
:dobar:

lemljenje radi na principu površinske napetosti i kapilarnosti. ako je površina hrapava i ljušti se (hrđa) onda lem otpada. a kod krpanja želiš da se lem ulovi izvana koliko i iznutra, zar ne :wink:
 
jolly the roger said:
:dobar:

lemljenje radi na principu površinske napetosti i kapilarnosti. ako je površina hrapava i ljušti se (hrđa) onda lem otpada. a kod krpanja želiš da se lem ulovi izvana koliko i iznutra, zar ne :wink:

Na koji bi to način zalemio na zahrdanu površinu  :misli: :misli:
 
jolly the roger said:
nikako, zato sam rekao da treba i iznutra koliko toliko očistit od hrđe kakvim jakim solventom :wink:
(y)
 
A imas i loctite proizvod , ako je na nekom nevidljivom mjestu , da ne bode bas u oci ,
isto provjereno u dva navrata  :mrgreen:

http://www.henkel.co.uk/cps/rde/xchg/SID-4810A703-4FED9AD4/henkel_uke/hs.xsl/3185_UKE_HTML.htm?iname=Loctite+3463&countryCode=uke&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=1000000ICGH
 
jolly the roger said:
:dobar:

lemljenje radi na principu površinske napetosti i kapilarnosti. ako je površina hrapava i ljušti se (hrđa) onda lem otpada. a kod krpanja želiš da se lem ulovi izvana koliko i iznutra, zar ne :wink:


Kada sam napisao da površinu treba očistiti,valjda to logički znači da ne smije ostati niti hrđe niti bilo kakvih nečistoča....površina če ionako biti hrapava ako se očisti bilo kakvim mehaničkim alatom.

ovo drugo,ne....kod ovog lemljenja sigurno se ne može zalemiti ovako kako ti kažeš,a nema ni potrebe jer se tinol ne nanosi samo u "rupice" gdje je curilo nego se lemi puno veča površina okolo....upravo ta površinska napetost ne dopušta tinolu da prodre kroz rupice, nego je samo prekrije.

još jedan savjet-samo mjesto varenja,ljepljenja ili lemljenja treba lagano udubiti odprilike 2-3 mm tako da se nakon zahvata ta površina mehanički obradi i dovede u istu ravninu kakva je nekada bila....nakon testa na curenje lagano preko toga izravnati kitom i dobije se površina koja nije nimalo izbočena i po dimenzijama ništa ne odstupa od orginala.   
 
mario045 said:
mozes sam to napravit samo ti triba ona velika lemilica napunit rezervar vodom i promuckat ga i ocistit i zalemit i onda tekucim metalom priko lema provjereno i drzi bez greske


Nema potrebe raditi oba postupka....ako ispravno odradiš ili jedan ili drugi način biti če ok :wink:.
 
... u tekuci metal i slicne dvokomponentne materijale ne vjerujem, nakon nekog vremena ce se benzin podvuci ispod i doci se do propustanja ponovo.....
S lemljenenjm nisam imao iskustva.