Popravak rezervara goriva

bole said:
... u tekuci metal i slicne dvokomponentne materijale ne vjerujem, nakon nekog vremena ce se benzin podvuci ispod i doci se do propustanja ponovo.....
S lemljenenjm nisam imao iskustva.


meni nikad ništa nije procurilo,površina treba biti dobro odmaščena,očiščena i nema brige....koristim isključivo Loctite dvokomponentni.
 
obavezno dvokoponetni i drzi iz iskustva kiler vode sam zakrpio rupa 5-5milimetara ,nisam ni sam virova ali drzalo 3 godine i proda motor i dalje nije bilo problema.
 
Ja stvarno kemijam svega i svačega (na svom motoru, da ne bude zabune, dušebrižnika i advokata) .... i na svom motoru sam stavrno u stanju svašta napraviti, pa ako nevalja, a ja idem ispočetka....

Ali za neke stvari mi je ipak puno jeftinije, bolje, brže i zahvalnije dati nekome da napravi tko se inače bavi takvim ili sličnim stvarima...  (y)

Pa bi ti moj savjet bio da i ti to napraviš ovaj puta... bilo bi žalosno da sve lijepo ofarbaš ponovno i onda da ti procuri ...  :palacdolje:
 
e tu je problem, kome dat, ja se drzim onog ako zas.... onda sam sam to napravia jer s tim stvarima je bitno dobro ocistit i kad stvrdne uliti gorivo i ako tad ne pusti onda i nece, a jos ako ima veliku lemilicu malo udubi i letuje i onda tekuci metal nema straja da pusti.
 
strasilo said:
Ali za neke stvari mi je ipak puno jeftinije, bolje, brže i zahvalnije dati nekome da napravi tko se inače bavi takvim ili sličnim stvarima...  (y)

Naravno ako imalo sumnja u ishod ili baš nije vičan ovim zahvatima treba odnijeti meštru koji zna znanje (y)

treba biti oprezan kod pronalaženja rupica gdje curi....kada pronađeš dvije od šupa,velika je vjerovatnoča da ih u blizini ima još popriličan broj....to se najlakše otkrije skidanjem boje do lima malo više oko tog mjesta i onda brenerom (acetilen+ kisik ili propan-butan) kružno dobro zagrijati(ne na jednom mjestu)....ako ih ima još ubrzo če se pokazati....obično bude ko sito ako je tanja stjenka....prije ovoga rezervoar mora biti dobro opran iznutra od benze....nakon pranja ga jedno pola sata-sat ispuhivati stlačenim zrakom iz kompresora da izađe sav kondenzat i pare.