Potpuno Nova Honda Gold Wing

Motor promjenjen, provrt i hod klipa sada 73 mm.

Hossack vilica naprijed

Ride by Wire sa cetri promjene, Tour, Sport, Econ i Rain, promjene rada motora uticu direktno i na ovjes, traction kontrolu i kocnice.

Komplet ovjes je elektronski podesiv.

Elektricki podesiv vjetrobran, pomoc kod kretanja u brdu, ako sam dobro razumio, moze se mjenjat i tlak u gumama u toku voznje.

Pro Link Single Arm pozadi sa 200 gumom.




 
48 kg lakši od predhodnika sa manuelnim mjenjačem
8 KS jači od predhodnika (127 KS)
3 Nm više
1L manja potrošnja na 100 km (5.6 litres/100km)
Manuelni 6-brzinski mjenjač / 7-brzinski DCT
 
Gledajući fotografije i uspoređujući sa dosadašnjim modelom nekoliko detalja upada u oko :

1. Sjedalo suvozača definitivno neće biti ugodno kao na starom modelu, gdje je doslovno široko kao fotelja
2. Upravljač se čini za nijansu prezatvoren, pitanje je da li će ruke prirodno sjedati na njega kao na starom modelu
3. Pozicija zadnjih zvučnika bi mogla biti dobrano zaklonjena sa nogama suvozača
4. Nema crash barova za namontirati higway pegs (barem tako izgleda), osim ako nešto specijalno ne osmisle naknadno
5. Može li u zadnji kufer primiti dvije inegralke ? Valjda može....?!?

Tehnika i unapređenje u odnosu na stari model za svaku pohvalu, pogotovo što se ovjesa tiče...



 
RideHard said:
34 kg lakši od predhodnika sa manuelnim mjenjačem
8 KS jači od predhodnika (127 KS)
3 Nm više
1L manja potrošnja na 100 km (5.6 litres/100km)
Manuelni 6-brzinski mjenjač / 7-brzinski DCT

Sve super ali sa 5.5-6 litara na 100 km bez problema prolazi i stari model u umjerenoj vožnji
 
Za sva ova električna super sranja me boli kiki. Ono što mene zanima je kapacitet bočnih kofera, a i top kofera i stanu li u top kofer 2 integralne kacige?????
Nadam se da su na to mislili, a ne da ko na BMWima nemaš kud sa stvarima ako si na ozbiljnijem putu i usput negdje staneš pogledati muzej, dvorac ili prošetati oko jezera, odnosno baciti se u isto ili u more da se osvježiš putem. Mrzim kacige osatavljati i vješati po motoru pogotovo ako su izgledi za kišu veliki, a hoću si nekaj pogledati. Popizdim kad na putnim motorima isporučuju minimalne kofere. Na XXu imam bočne od 50 litara i top od 52 litre, a tank torba je zapremine 40 litara, a kad se krene u Englesku, Skandinaviju ili tako neke krajeve di često i nije baš toplo, a nose se i stvari za kampiranje onda su neke od potrebitih stvarčica vezane i na koferima u vrećama. Di tu pospremit i zvezat sve to :misli: Aj za top kofer budu valjda imali i grill u dodatnoj opremi. Hmmmm tank torba mi zgleda za uklopiti kao nemoguće misija osim ak nekaj nisu izmislili. E onda se barem nadam, da su ako ništa drugo, barem koferi istog kapaciteta ko na prošlom modelu.

Dakle ako netko ima informaciju o kapacitetu kofera bio bih zahvalan.

Stari model imao je kapacitet od 150 litara u koferima, a u gornji idu 2 šljema.

Da nebi bilo ko na priloženoj slici:
 

Attachments

  • image-0-02-05-4a5948e1ae84ffd82be7c95c437197a61be3a9b47537db2218ba44fbe2fb7b61-V.jpg
    image-0-02-05-4a5948e1ae84ffd82be7c95c437197a61be3a9b47537db2218ba44fbe2fb7b61-V.jpg
    53.5 KB · Views: 172
Easy rider said:
Gledajući fotografije i uspoređujući sa dosadašnjim modelom nekoliko detalja upada u oko :

1. Sjedalo suvozača definitivno neće biti ugodno kao na starom modelu, gdje je doslovno široko kao fotelja
2. Upravljač se čini za nijansu prezatvoren, pitanje je da li će ruke prirodno sjedati na njega kao na starom modelu
3. Pozicija zadnjih zvučnika bi mogla biti dobrano zaklonjena sa nogama suvozača
4. Nema crash barova za namontirati higway pegs (barem tako izgleda), osim ako nešto specijalno ne osmisle naknadno
5. Može li u zadnji kufer primiti dvije inegralke ? Valjda može....?!?

Tehnika i unapređenje u odnosu na stari model za svaku pohvalu, pogotovo što se ovjesa tiče...

Pogledao sam video sa predstavljanja u USA i vele da su suvozači rekli da im je ova nova udobnija i da je još bolja zaštita od vjetra. Je li istina ili propaganda :neznam:

Ako si primjetio ispod cilindara i na auspusima ispod fusića suvozača postoji nešto crno za što mislim da bi trebala biti nekakva zaštita, ali da i ja bih dodatno ugradio crash barove. Valjda bu nekaj u ponudi po tom pitanju.
 
Sredju said:
110 litara sve skupa.
Nije ni blizu tvoje XX.

Pas mater!!!!!!!

Morat ću ju onda još pogledati uživo. Ovo sa kapacitetom kofera me jako j... i čini nesretnim. Mooooožda onda ipak ubodem polovnu i provjerenu.
 
Na osnovi novog prednjeg ovjesu su gurnuli motor malo naprijed i skratili li ga malo.

Sad nece biti ni bezveze sjedit na njoj.
 
Pinta 001 JA said:
Pas mater!!!!!!!

Morat ću ju onda još pogledati uživo. Ovo sa kapacitetom kofera me jako j... i čini nesretnim. Mooooožda onda ipak ubodem polovnu i provjerenu.

da zemeš koNbi? :mrgreen:    (y)      :LOL:
 
Easy rider said:
Gledajući fotografije i uspoređujući sa dosadašnjim modelom nekoliko detalja upada u oko :

1. Sjedalo suvozača definitivno neće biti ugodno kao na starom modelu, gdje je doslovno široko kao fotelja Vjerujem da udobnost vozača i suvozaćice nije upitna ni kod novog GW-a
2. Upravljač se čini za nijansu prezatvoren, pitanje je da li će ruke prirodno sjedati na njega kao na starom modelu Vidjet ćemo uživo na slikama sve može da izgleda drugačije
3. Pozicija zadnjih zvučnika bi mogla biti dobrano zaklonjena sa nogama suvozača Na slikama sa suvozaćicom ne djeluje tako
4. Nema crash barova za namontirati higway pegs (barem tako izgleda), osim ako nešto specijalno ne osmisle naknadno To nije problem ili će OE Honda biti ili će se neko sjetiti od proizvođača dodatne opreme.
5. Može li u zadnji kufer primiti dvije inegralke ? Valjda može....?!? Odgovor dolje

Tehnika i unapređenje u odnosu na stari model za svaku pohvalu, pogotovo što se ovjesa tiče...

Pinta 001 JA said:
Pas mater!!!!!!!

Morat ću ju onda još pogledati uživo. Ovo sa kapacitetom kofera me jako j... i čini nesretnim. Mooooožda onda ipak ubodem polovnu i provjerenu.

Ample luggage capacity for touring, and top box still takes 2 full-face helmets
Before designing the luggage Honda took out research to see just how owners were using their Gold Wings. And that intelligence led to the decision to reduce the total luggage volume as most were ridden for shorter, 2-3 day tours, with no need to carry larger amounts.

The rear top box of the ‘Tour’ versions will hold 2 full-face helmets; combined with the panniers 110L storage capacity is available. Opening is via a button or smart key. Available as options are a luggage rack for the top box and exclusively designed inner bags.
 
Pinta 001 JA said:
Za sva ova električna super sranja me boli kiki. Ono što mene zanima je kapacitet bočnih kofera, a i top kofera i stanu li u top kofer 2 integralne kacige?????
Nadam se da su na to mislili, a ne da ko na BMWima nemaš kud sa stvarima ako si na ozbiljnijem putu i usput negdje staneš pogledati muzej, dvorac ili prošetati oko jezera, odnosno baciti se u isto ili u more da se osvježiš putem. Mrzim kacige osatavljati i vješati po motoru pogotovo ako su izgledi za kišu veliki, a hoću si nekaj pogledati. Popizdim kad na putnim motorima isporučuju minimalne kofere. Na XXu imam bočne od 50 litara i top od 52 litre, a tank torba je zapremine 40 litara, a kad se krene u Englesku, Skandinaviju ili tako neke krajeve di često i nije baš toplo, a nose se i stvari za kampiranje onda su neke od potrebitih stvarčica vezane i na koferima u vrećama. Di tu pospremit i zvezat sve to :misli: Aj za top kofer budu valjda imali i grill u dodatnoj opremi. Hmmmm tank torba mi zgleda za uklopiti kao nemoguće misija osim ak nekaj nisu izmislili. E onda se barem nadam, da su ako ništa drugo, barem koferi istog kapaciteta ko na prošlom modelu.

Dakle ako netko ima informaciju o kapacitetu kofera bio bih zahvalan.

Stari model imao je kapacitet od 150 litara u koferima, a u gornji idu 2 šljema.

Da nebi bilo ko na priloženoj slici:

Zbog svega što si logično naveo se bolje prodaju maksi enduro motori, čitaj GSA jer u njegove četvrtaste kofere koji se otvaraju sa gornje strane stane više stvari. Dvije kacige bez problema stanu u topcase npr. Givi ili sl. Inače, mislim da će novi Goldwing biti bez prave konkurencije, kao i do sada.
 
Pinta 001 JA said:
Pas mater!!!!!!!

Morat ću ju onda još pogledati uživo. Ovo sa kapacitetom kofera me jako j... i čini nesretnim. Mooooožda onda ipak ubodem polovnu i provjerenu.

Mislim da će možda biti opcija kao sa Deauville da možeš dokupiti dodatne veće poklopce bočnih kofera pa da se tako poveča volumen
 
Standard verzija tolazi bez serijskog top case-a.
Pa sad, moze se grunut skrinja kao i na GSA.
 
Ja bih jednog sivog baggera, sa DCT-om, molim.  :0648:

Kolika će biti cijena kod nas, 250 t kn ili..? :misli: :mrgreen:
 
Sredju said:
Standard verzija tolazi bez serijskog top case-a.
Pa sad, moze se grunut skrinja kao i na GSA.

To je Bagger verzija bez zadnjeg kofera, kračeg vizira i još nekih sitnica naspram standardnog GoldWinga Tour. Standardni dolazi sa zadnjim koferom
 
Easy rider said:
Sve super ali sa 5.5-6 litara na 100 km bez problema prolazi i stari model u umjerenoj vožnji

skidaš li kada zadnji kofer ?  - btw, tvoja je jako lijepa ,koliko km prešao??

on topic : siva bagger  (y)
 
Easy rider said:
Sve super ali sa 5.5-6 litara na 100 km bez problema prolazi i stari model u umjerenoj vožnji

nova bi onda trebala ići i niže
 
RideHard said:
nova bi onda trebala ići i niže
To pretpostavljam po americkim ravnim cestama na cruise control.  :mrgreen: