Power Commander

bakreni said:
Tko ima nekih iskustava sa tom elektronskom kutijicom :?:



Šta je sa silnim moto znalcima,nitko mi se ne javlja.Inače svi sve znaju,a sada nema odgovora. :misli:
 
bakreni said:
Tko ima nekih iskustava sa tom elektronskom kutijicom :?:
Ja znam da kad bih imao R-a da bi uboo tu kutijicu i neki spuh...toliko od mene :D :mortal:

Cuo sam da ispegla krivulju snage...da je to korisna stvarcica...pretvara bebu u zwer :misli:
 
Ne mora biti R dovoljno je da ima ubrizgavanje a ne karboš.Dosta toga znam iz podataka,više me zanima nečije iskustvo.Bez obzira hvala.
 
Sve pet ako imas nekoga ko ce sve dobro postelati. Cini mi se da je od prisutnih to Sasa ( admin ) stavljao na GSXR-a pa pitaj njega....
 
mislim da s tom ljutom kutojicom koja vidio sam stoji na rezervaru-dynoyet primjerak-reguliraš hočeš li bogatiju ili siromašniju smjesu,i na kojim obrtajima,nisam 100% siguran ali tak nešto,a koliko dođe otprilike ? ko zna? :!: :roll:
 
Korisna stvar u svakom slucaju.. Masina radi puno mirnije i bolje reagira na otvaranje gasa radi optimalnog omjera goriva/zraka.

Ako je na motoru serijski auspuh, ili se mjenja samo top nije nuzno stavljat, al u slucaju promjene cjelog auspuha (znaci grane i sve) to je nesto sto bi stavio vrlo visoko na listu prioriteta iz razloga sto motor sa takvim izmjenama "dise" punim plucima, a ubrizgavanje goriva ostaje isto kao na serijali pa svejedno nemoze iskoristit puni potencijal novih pluca..

a jesam ga.. :dizzy:

:roll:
 
Kaj ce ti to? :misli: Za XTejca? :ludjak:

Za punu snagu stavi dva. Spajaju se serijski. Pitaj Andreasa. :jesus: :roll:
 
bakreni said:
Tko ima nekih iskustava sa tom elektronskom kutijicom :?:

Ja sam ove godine kupio Powercommander za CBR 600. Sada motor vuče linearno bez ikakvih skokova u moči od 4000 obrataja dalje sve do blokade. Ako me netko pita ima li više snage nego prije reči ču pošteno da neznam. Kupio sam ga na Nizozemskom a može se ga naručiti i u Njemačkoj. Ako netko treba adresu neka mi kaže.

LP - Rude
 
I koliko "papira"...?
 
Podrazumjeva se, topovi, grane obavezno i jedan K&N. A cijena za jednocilindraša je malo manja cca 250 papira.Isprobati ćemo na proljeće ako se skupi dosta papira. 8)
 
Evo iz prve ruke.

Na Suzukiju GSX-R 1000 K2 osjetne razlike nema. Ono sto se dobilo to se vidi jedino na krivulji snage. Stoga ovako, na nizim okretajima su snaga i moment nesto ispeglaniji (jer je otklonjen ispusni ventil pa se ipak malo izregulira), na srednjim okretajima razlike nema. Na visokim je najucinkovitiji. Sa PC se na nesto nizim okretajima dosegne max snaga ali ona se zadrzava preko 500 okretaja duze nego serija pa tek onda pocne padat. Tako da je PC u biti ucinkovit jedino na pisti.
Osobno to ne bi kupovao da ga nisam na e-bayu dobio za 150 Eura.
 
Imate velike i močne motore koji su već nabrijani skoro do savršenstva pa je na njima možda i teže opaziti neke velike razlike.Kod jednog cilindra će te razlike biti sigurno primjetnije.Šta je sa mogučnostima programiranja i koje mogučnosti su dane na instalacijskom CD-u varijanta USB.
 
Na tom području nisam baš kod kuće jer vozim "malo" stariju kramu ali mislim da bi trebao nać nekog ko je ugradio P.C. na takav motor kao što ti imaš jer u jednom starom Moto pulsu je bilo testiranje Dinoyet kitova za motore sa karburatorima i nisu svi jednako reagirali, čak je kod nekih došlo do raznih gubitaka.
Predpostavljam da je slična situacija i sa motorima koji imaju direktno ubrizgavanje, tj. da P.C. nije svuda jednako "pogođen"
 
bakreni said:
Imate velike i močne motore koji su već nabrijani skoro do savršenstva pa je na njima možda i teže opaziti neke velike razlike.Kod jednog cilindra će te razlike biti sigurno primjetnije.Šta je sa mogučnostima programiranja i koje mogučnosti su dane na instalacijskom CD-u varijanta USB.

Kako izgleda software i koje je sve prametre moguče promjenil možeš pogledati sam ako skopiraš program sa njihove web stranice: http://www.powercommander.com/suppsoft.shtml Program radi iako nemaš priključen Powercommander. A ovdje možeš pronači fuel mapu za tvoju XT Yamahu: http://www.powercommander.com/412-411.shtml

LP - Rude
 
Sasa MK Motori said:
Evo iz prve ruke.

Na Suzukiju GSX-R 1000 K2 osjetne razlike nema. Ono sto se dobilo to se vidi jedino na krivulji snage. Stoga ovako, na nizim okretajima su snaga i moment nesto ispeglaniji (jer je otklonjen ispusni ventil pa se ipak malo izregulira), na srednjim okretajima razlike nema. Na visokim je najucinkovitiji. Sa PC se na nesto nizim okretajima dosegne max snaga ali ona se zadrzava preko 500 okretaja duze nego serija pa tek onda pocne padat. Tako da je PC u biti ucinkovit jedino na pisti.
Osobno to ne bi kupovao da ga nisam na e-bayu dobio za 150 Eura.

Možeš li ubaciti sliku krivulje snage prije i poslije??? Gdje se kod vas (HR) može izmjeriti snagu na motoru i koliko to košta???
 
bakreni said:
Imate velike i močne motore koji su već nabrijani skoro do savršenstva...

o cem ti pricas? tuning? pa ljudi ( a i ja bih ) se ovdje cisto zadovoljavaju ( a i kak nebi ) s full auspuhom ili samo s topom, racing filterom, i karboncom..
ak je to "savrsen" tuning.. kaj je onda GS s njegovom busom od 499ks ili najavljenom od 799 ?? :misli: :misli: :mortal: