Motorista_
New member
Sasa MK Motori said:Evo iz prve ruke.
Na Suzukiju GSX-R 1000 K2 osjetne razlike nema. Ono sto se dobilo to se vidi jedino na krivulji snage. Stoga ovako, na nizim okretajima su snaga i moment nesto ispeglaniji (jer je otklonjen ispusni ventil pa se ipak malo izregulira), na srednjim okretajima razlike nema. Na visokim je najucinkovitiji. Sa PC se na nesto nizim okretajima dosegne max snaga ali ona se zadrzava preko 500 okretaja duze nego serija pa tek onda pocne padat. Tako da je PC u biti ucinkovit jedino na pisti.
Osobno to ne bi kupovao da ga nisam na e-bayu dobio za 150 Eura.
Potpuno se slazem.
Powercommander ti ustvari ne treba osim ako ne spavas na Grobniku.Po gradu i za furke ti to netreba...pomjeri ti malo tacku "paljenja" ali to ne osjetis toliko ako "pilu" vozis od semafora do semafora!
Moj prijedlog je da taj novac radije potrosis na neki Akrapovic ili Yoshimura sistem!