Power Commander

Sasa MK Motori said:
Evo iz prve ruke.

Na Suzukiju GSX-R 1000 K2 osjetne razlike nema. Ono sto se dobilo to se vidi jedino na krivulji snage. Stoga ovako, na nizim okretajima su snaga i moment nesto ispeglaniji (jer je otklonjen ispusni ventil pa se ipak malo izregulira), na srednjim okretajima razlike nema. Na visokim je najucinkovitiji. Sa PC se na nesto nizim okretajima dosegne max snaga ali ona se zadrzava preko 500 okretaja duze nego serija pa tek onda pocne padat. Tako da je PC u biti ucinkovit jedino na pisti.
Osobno to ne bi kupovao da ga nisam na e-bayu dobio za 150 Eura.

Potpuno se slazem.
Powercommander ti ustvari ne treba osim ako ne spavas na Grobniku.Po gradu i za furke ti to netreba...pomjeri ti malo tacku "paljenja" ali to ne osjetis toliko ako "pilu" vozis od semafora do semafora!
Moj prijedlog je da taj novac radije potrosis na neki Akrapovic ili Yoshimura sistem!
 
Javi ako uzmes tog POWER COMMANERA i ja bih XT frizirao jeli istina da su oni seriski ograničeni na 60 % radne snaga da isporučuju radi trajnosti motora te da im po fabričkim postavkama zavrtanje da daske nesteti previse
 
A kak ste vi to sebi zamislili, ako smijem pitat? :shock: Kaj mislite da bute dobili s tim i ono najvaznije, kak?

Fuel map ti moze sprckat i serviser. :paper:
 
...moras tu pazit s kompjuterom paljenja jer mozes motoru osjetno skratit vjek trajanja, mislim XT-u!
...kopjuter paljenja osigurat ce ti u tvom slucaju vise okretaja jer jedino tako moze doc do povecanja snage buduci da ja snaga rezukltat umnoska dvosttrukog okretnog momenta, broja okretaja u kojima je taj moment i sve podjelljeno sa 60 w a to ti znaci da ce ti se nuzno povecat klipna brzin!
...bas ona ti je najveci problem u sveme, jer taj motor ima relativno velik hod, to ti je ono zasto danas idu na klase 450-500 ccm, imaju skoro promjer klipa ko tvoj 600 ali im je hod mali!
 
hrvatin said:
...moras tu pazit s kompjuterom paljenja jer mozes motoru osjetno skratit vjek trajanja, mislim XT-u!
...kopjuter paljenja osigurat ce ti u tvom slucaju vise okretaja jer jedino tako moze doc do povecanja snage buduci da ja snaga rezukltat umnoska dvosttrukog okretnog momenta, broja okretaja u kojima je taj moment i sve podjelljeno sa 60 w a to ti znaci da ce ti se nuzno povecat klipna brzin!
...bas ona ti je najveci problem u sveme, jer taj motor ima relativno velik hod, to ti je ono zasto danas idu na klase 450-500 ccm, imaju skoro promjer klipa ko tvoj 600 ali im je hod mali!

to bi značilo da tad jedno povlači drugo ili ti,lakši klip,radilicu,ležajeve itd.??
ako i sve to središ(brdo love) dal tada "skraćuješ" životni vijek motora??
...ustvari dal je to sve kao otprilike kit na skuteru,odradiš kilometražu,uzmeš novi i šibaš dalje???? :misli:
možda blesavo sročeno pitanje,ali neznam! Ko pita ne skita :mrhappy: