Odnitnuj nitne skrati po želji i vratiš nitne .DrazenG said:Borerom ne bih radio, ocekujem neki strucan odgovor..
To za vunu sam predpostavljao, da li funkcionise?
A kako utvrditi da li je ovo stvarno akrap ili neka kopija?
DrazenG said:Borerom ne bih radio, ocekujem neki strucan odgovor..
To za vunu sam predpostavljao, da li funkcionise?
A kako utvrditi da li je ovo stvarno akrap ili neka kopija?
DrazenG said:Borerom ne bih radio, ocekujem neki strucan odgovor..
To za vunu sam predpostavljao, da li funkcionise?
A kako utvrditi da li je ovo stvarno akrap ili neka kopija?
Sredju said:Motor mora bit brz, a ne glasan.
Ivan_ZG said:Akrapovic top je, ali nije za ovu 10ku..cijev je original ili neki delanac..ne znam ni sto je ovo na samom ulazu..
kratit ne bi nikako preporucio jer je i ovako dovoljno kratak..ako zelis deranje, onda nije akrap za to..
Sredju said:Meni su ti karbonci dobri zato sto su dosta laksi od seriskog. Moji serijski na VTR SP imaju prst gore/dolje 15 kg. Kupio sam dva polovna rejsing Akrapa, oni su 5 kg. Probao ih, cuje se kao helikopter pri sletanju i odmah sam ih i skinuo, a i pocela je bljuvat vatru.
suspenzija said:Ima covik zx14r sa dva ovakva hexxagonal akrapa i cuje se katastrofa tiho i jos su db kileri izvađeni...najbolje prodaj to i s tim parama mozes kupit na ebayu kakav oces gp auspuh...
Shepa said:Možda je glupo pitanje, ali da nije dB killer u njemu? :misli:
Daj sliku izlaza iz topa.
Malo mi čudno da se otvoreni top ne čuje.
:neznam:
Ivan_ZG said:Slazem se..ili jos bolje, samo nek makne topove i ostavi granu..to ne bi bilo lose i na zx14 jer onda ce se do Dubrovnika cut