Pre tih auspuh-kako malo pojacati zvuk

DrazenG

Member
Imam Akrapovica (valjda) na desetki ali je pretih, (dovoljno dubok ali nedovoljno jak) ima li kakav fazon da se napravi da zvuk bude jaci?


image_153c0a468a57c95f05c970f78a16cc825fcf882d28.jpg
 
Borerom ne bih radio, ocekujem neki strucan odgovor..

To za vunu sam predpostavljao, da li funkcionise?

A kako utvrditi da li je ovo stvarno akrap ili neka kopija?
 
DrazenG said:
Borerom ne bih radio, ocekujem neki strucan odgovor..

To za vunu sam predpostavljao, da li funkcionise?

A kako utvrditi da li je ovo stvarno akrap ili neka kopija?
Odnitnuj nitne skrati po želji i vratiš nitne .
 
Sad ozb ako mu samo povadis vunu izgorit ce ti plašt a vecinom je i zvuk bezvezno deranje, odnitaj nitne izrezi kolko zelis i vrati nitne i kapu tak je i moj leovince skracen, al moj savjet ti je nahrani svinje i nista nediraj  (y) ako je stvarno akrap trebao bi imat nekakvu oznaku osim naljepnice..
 
DrazenG said:
Borerom ne bih radio, ocekujem neki strucan odgovor..

To za vunu sam predpostavljao, da li funkcionise?

A kako utvrditi da li je ovo stvarno akrap ili neka kopija?

Izgleda kao Akrapović, bar s ovom rezolucijom slike...kapa isto izgleda original, isto kao i obujmica lonca. Jedino vidim(u biti ne vidim) oprugu koja bi trebala netegnuti prigušnicu na cijev, a ista nije tu, niti ima ušicu na cijevi, dakle, onako odoka bi mogo reč da je Akrap za neki drugi motor i da je stavljen na izrađenu cijev koja nije od akrapa.

Original Akrap za 2004-2005 je otprilike te dužine u slip-on varijanti, ali je puuuno duži u racing, iliti full varijanti, što bi dalo za promislit da možda postoji i neki drobčić ili ventil na original granama.....možda bi tu mogao dobit najviše zvuka eliminicajom neke od tih komponenti.
 
Akrapovic top je, ali nije za ovu 10ku..cijev je original ili neki delanac..ne znam ni sto je ovo na samom ulazu..

kratit ne bi nikako preporucio jer je i ovako dovoljno kratak..ako zelis deranje, onda nije akrap za to..
 
Možda je glupo pitanje, ali da nije dB killer u njemu?  :misli:
Daj sliku izlaza iz topa.

Malo mi čudno da se otvoreni top ne čuje.

:neznam:
 
DrazenG said:
Borerom ne bih radio, ocekujem neki strucan odgovor..

To za vunu sam predpostavljao, da li funkcionise?

A kako utvrditi da li je ovo stvarno akrap ili neka kopija?

Motor mora bit brz, a ne glasan.
To je 99 % Akrapovic, ako nema nikakvih popisa po njemu, vjerovatno rejsing verzija.
 
Sredju said:
Motor mora bit brz, a ne glasan.

sto brzi to glasniji :)

maltene u svakom akrapu imas DB killer koji mozes da izvadis/otpilis, zavisi od konstrukcije.
generalno nista GLASNIJE nece biti ali ce ti to dodat dosta basa tako da ce zvuk biti malo jaci mada ne bih rekao da ce biti glasniji.
ako ti je novi lonac onda bi to trebao da uradis do 7000-1200km, nakon toga zapeche pa neces moci skinut.
ja san se zajebo na bmw pa nisam to odmah uradio pa sam morao palit motorku i brusilicu....
 
Umjesto skracivanja kompletnog auspufa moze se navuci puna cijev  preko perforirane za onoliko koliko bi se trebao kratiti, naravno, od strane ulaza u ispusnih plinova.
 
Meni su ti karbonci dobri zato sto su dosta laksi od seriskog. Moji serijski na VTR SP imaju prst gore/dolje 15 kg. Kupio sam dva polovna rejsing Akrapa, oni su 5 kg. Probao ih, cuje se kao helikopter pri sletanju i odmah sam ih i skinuo, a i pocela je bljuvat vatru.
 
Vec sam ga skratio, ne bih vise jer mi se ne svidjaju prekratki topovi, moracu pokusati to sa punom cijevi preko supljikave.

A sto se tezine tice ovo cudo od topa je kao perce lagan,

Ivan_ZG said:
Akrapovic top je, ali nije za ovu 10ku..cijev je original ili neki delanac..ne znam ni sto je ovo na samom ulazu..

kratit ne bi nikako preporucio jer je i ovako dovoljno kratak..ako zelis deranje, onda nije akrap za to..

Cijev je originalna od kawasakija, auspuh ima uske za opruge i ima opruge ali cijev nema uske.

PS: nema db kiler, otvoren je skroz
 
Ima covik zx14r sa dva ovakva hexxagonal akrapa i cuje se katastrofa tiho i jos su db kileri izvađeni...najbolje prodaj to i s tim parama mozes kupit na ebayu kakav oces gp auspuh...
 
Sredju said:
Meni su ti karbonci dobri zato sto su dosta laksi od seriskog. Moji serijski na VTR SP imaju prst gore/dolje 15 kg. Kupio sam dva polovna rejsing Akrapa, oni su 5 kg. Probao ih, cuje se kao helikopter pri sletanju i odmah sam ih i skinuo, a i pocela je bljuvat vatru.

Kakvi su to rejsing ako su ovakvi ko na slici? I carbon i titan su jednaka tezina kod Akrapovica..
 
suspenzija said:
Ima covik zx14r sa dva ovakva hexxagonal akrapa i cuje se katastrofa tiho i jos su db kileri izvađeni...najbolje prodaj to i s tim parama mozes kupit na ebayu kakav oces gp auspuh...

Slazem se..ili jos bolje, samo nek makne topove i ostavi granu..to ne bi bilo lose i na zx14 jer onda ce se do Dubrovnika cut (y)
 
Shepa said:
Možda je glupo pitanje, ali da nije dB killer u njemu?  :misli:
Daj sliku izlaza iz topa.

Malo mi čudno da se otvoreni top ne čuje.

:neznam:

haha to sam ja baš htjeo napisat,Pa msm kaj ti zelis ak ti je tih s akrapom i ak nema DB Killer lol Mozda je stv DB Killer unutra,Kupi avion pa se beči :D