Prednost prolaska u nesreći

Shepa said:
Sudar se nije desio na raskrižju.
Preticao je vozeći se glavnom cestom, a lik se iz sporedne uključio u promet (kontra smijer).
Znači te dvije točke članka 73. ZOSPC se ne mogu primjenit na ovaj slučaj.

Ovako zakon tumači raskrižje;
26) »raskrižje« je površina na kojoj se križaju ili spajaju dvije ceste ili više cesta, a i šira prometna površina (trgovi i sl.) koja nastaje križanjem, odnosno spajanjem cesta,

I još si napisao; "lik se iz sporedne uključio u promet"

Znači da se uključio i time je njegova radnja "uključivanja" završila te se on nalazi na glavnoj cesti i u svom prometnom traku  = 100% ispravan
 
Aaaa, onda je sve u redu.  (y)








Osim naplate štete naravno, ali to smo apsolvirali već na prvoj strani teme.  :mrgreen:
 
tenere said:
Ako naknadno zoves policiju mogli bi obojica dobiti prijave za bijeg s mjesta nesrece..

A jel? kako to kad policija savjetuje da se takve stvari riješe bez zvanja policija ako nema ljudskih žrtava- ozlijeđenih... Milslim da ova teorija baš ne stoji.
 
ispast ces kriv.

sto god i kako god sad da pokusas, ako taj vozac ne zeli priznati, spusit ces.

1. nisam se ja nigdje uključivao
2. uključio sam se da, ali motorista je nakon toga išao pretjecati tek
3. da je vozio po ograničenju do ovog anebi niti došlo...

viv, ako je velika šteta na motoru i smatraš da ce ti biti zao sto uopce nisi pokušao, odi i prijavi!
ako nije velika šteta, mislim da mos samo spusit kaznu i izgubit bonus na osiguranju.

dao Bog da se varam  (y)
 
zg fazer600 said:
A jel? kako to kad policija savjetuje da se takve stvari riješe bez zvanja policija ako nema ljudskih žrtava- ozlijeđenih... Milslim da ova teorija baš ne stoji.

U principu policija preporuča da ako nema veće materijalne štete da sudionici sklone vozila sa prometnice, sami ispune europsko izvješće.
Ukoliko ima ozlijeđenih a oni zatraže liječničku pomoć policija je svakako prisutna :wink:

...nego jel imaš ti mob sa fotićem ?  :misli:  (ili ne daj bože ajfon  :jesus:
mislim, vjerovatno ga i vozač auta ima - trebali ste fino fotkat situaciju sa nekoliko snimaka/pozicija i onda bi svima bilo puno lakše - osim onome ko je kriv  :mrgreen:

mislim da ste se sjetili toga - aj daj fotke  :LOL: :jesus:
 
Grangers said:
Ovako zakon tumači raskrižje;
I još si napisao; "lik se iz sporedne uključio u promet"

Znači da se uključio i time je njegova radnja "uključivanja" završila te se on nalazi na glavnoj cesti i u svom prometnom traku  = 100% ispravan

Grangers, čitam sve ove tvoje komentare i ne mogu vjerovati.
Reci ti meni lijepo kada ti budeš na motoru pa ću ja tebe pokupiti, i jebiga, što nisi i ti u autu pa bi preživio.
Ako ćeš već sve gledati štreberski, mislim da si jednu vrlo važnu činjenicu zaboravio - na znak stop se mora stati - a vozač koji je izlazio na glavnu cestu i mene pokupio NIJE stao već je vrlo brzo prišao raskrižju i uključio se na glavnu cestu gledajući SAMO ulijevo.
Drugo, bitno je jesam li pao ili se prvo nabio u auto? Pa tko got je to napisao je debil. Što, znači ja bi trebao riskirati svoj život samo zato da budem siguran da ću biti u pravu ako dođe do spora oko sudara??? Pa normalno je da ću se spustiti s motorom kako bi imao što manje štete po zdravlje i motor nego se direktno zabiti u auto, ubiti motor, preletjeti preko auta i što onda- pad na glavu ili leđa i game over, to je to.
Treće - na toj glavnoj cesti je isprekidana crta u dužini od 200 m , a s lijeve strane su u tom potezu tri sporedne ulice - znači, ne smijem preticati vozila iako mi to znakovi na cesti dopuštaju jer zakon kaže drukčije???
Četvrto - vozio sam brzo??? 40-60kmh nak koliko procjenjujem vožnju je brzo i "ludovanje" po naselju??? Ma nemoj me jebat. Ako itko pazi na vožnju po naselju onda sam to ja.
Peto - onaj član koji je računao zaustavni put??? Dečko, o čemu ti pričaš, gdje je čimbenik guma, gdje je čimbenik trenja radi glatkoće podloge i sl?
Šesto - Alokohol - popijem pivu svaka tri mjeseca i to kad sam siguran da BAR tri dana prije i tri dana poslije neću voziti motor.
Sedmo - Zaustavni put nije 10 m, nakon sudara sam ponovno išao pogledati i radi se o nekih max 5m i 50ak cm izgrebanog dijela od motora - nakon što sam oborio motor. Valjda mi se učinilo duže radi šoka od sudara.
Osmo - komentari na to da sam se mogao vratiti u svoju traku i sl su mi najbolji... pa auto se vozio pored mene, i nije to 30 sek da možete razmisliti u miru što napraviti, pa još jednom preispitati odluku, nego se radi o jednoj sekundi u kojoj moraš donijeti odluku i napraviti što je najbolje kako bi preživio.

Isprike, ali stvarno su me neki komentari razljutili, a neke bi rado počastio s nekoliko sprainga u kavezu.

lp
 
zg fazer600 said:
Ako ćeš već sve gledati štreberski,

Gle meni ni u džep ni iz džepa  :jesus:

Ja sam na žalost svoje školovanje u takvim situacijma debelo platio  :(
i u principu oni koji odlučuju o krivnji gledaju sve štreberski i ne zanimaju ih baš finese - to sam osjetio na svojoj koži.

Uostalom, ko je od vas predložio da ne zovete policiju i kojim argumentom je uvjerio drugog učesnika u nezgodi da je to dobra opcija- sigurno je ponudio nekakvo rješenje ?
 
Nemaš komentare na sve ovo ostalo što sam napisao?
Lijepo.
Štreberski - ma to sam napisao zato jer su mi neki komentari malo dignuli živac, naravno da sve treba gledati pedantno, ali činjenice i s jedne i s druge strane.
Znaš, tvoji me komentari malčice podsjećaju na Stankovića i nedjeljom u 2 - on je jedan tako nepristran novinar i uvijek daje priliku i suprotnom mišljenju od svoga (kojeg skriva i ne nameće) da iznese argumente.  :)  (y) ;)
 
zg fazer600 said:
Grangers, čitam sve ove tvoje komentare i ne mogu vjerovati.
Reci ti meni lijepo kada ti budeš na motoru pa ću ja tebe pokupiti, i jebiga, što nisi i ti u autu pa bi preživio.
Ako ćeš već sve gledati štreberski, mislim da si jednu vrlo važnu činjenicu zaboravio - na znak stop se mora stati - a vozač koji je izlazio na glavnu cestu i mene pokupio NIJE stao već je vrlo brzo prišao raskrižju i uključio se na glavnu cestu gledajući SAMO ulijevo.
Drugo, bitno je jesam li pao ili se prvo nabio u auto? Pa tko got je to napisao je debil. Što, znači ja bi trebao riskirati svoj život samo zato da budem siguran da ću biti u pravu ako dođe do spora oko sudara??? Pa normalno je da ću se spustiti s motorom kako bi imao što manje štete po zdravlje i motor nego se direktno zabiti u auto, ubiti motor, preletjeti preko auta i što onda- pad na glavu ili leđa i game over, to je to.
Treće - na toj glavnoj cesti je isprekidana crta u dužini od 200 m , a s lijeve strane su u tom potezu tri sporedne ulice - znači, ne smijem preticati vozila iako mi to znakovi na cesti dopuštaju jer zakon kaže drukčije???
Četvrto - vozio sam brzo??? 40-60kmh nak koliko procjenjujem vožnju je brzo i "ludovanje" po naselju??? Ma nemoj me jebat. Ako itko pazi na vožnju po naselju onda sam to ja.
Peto - onaj član koji je računao zaustavni put??? Dečko, o čemu ti pričaš, gdje je čimbenik guma, gdje je čimbenik trenja radi glatkoće podloge i sl? Šesto - Alokohol - popijem pivu svaka tri mjeseca i to kad sam siguran da BAR tri dana prije i tri dana poslije neću voziti motor.
Sedmo - Zaustavni put nije 10 m, nakon sudara sam ponovno išao pogledati i radi se o nekih max 5m i 50ak cm izgrebanog dijela od motora - nakon što sam oborio motor. Valjda mi se učinilo duže radi šoka od sudara.
Osmo - komentari na to da sam se mogao vratiti u svoju traku i sl su mi najbolji... pa auto se vozio pored mene, i nije to 30 sek da možete razmisliti u miru što napraviti, pa još jednom preispitati odluku, nego se radi o jednoj sekundi u kojoj moraš donijeti odluku i napraviti što je najbolje kako bi preživio.

Isprike, ali stvarno su me neki komentari razljutili, a neke bi rado počastio s nekoliko sprainga u kavezu.

lp
:) sorry a o kakvom ti čimbeniku guma pričaš  :shock:...a tvoj čimbenik trenja se kod mene zove koeficijent trenja i za star i prljav asfalt iznosi 0,7...a kaj misliš kak bi se bez tog mogao izračunati put kočenja. Ako je na cesti ograničenje 40 kmh a ti vozis 60 kmh....sorry dečko to ti je 50% više od ograničenja.
Grangersa optužuješ za štreberski stav...a što mislis kak  se ponašaju na sudu.
Gle, pitao si, pokušali smo odgovoriti razumom, kad nisi dobio odgovor kakav bi ti bio po volji ti se ljutiš. Razumijem te i sam sam bio u sličnoj situaciji ali ipak pokušaj realno sagledati što se zapravo dogodilo i iz niza savjeta i tumačenja koje si tu dobio pokušaj odabrati razumom a ne srcem jer ako odabereš krivi put sigurno ćeš platiti više.
Grangers i ja smo si jedini dali truda pokušavajući ti raspetljati situaciju, on kopajući po zakonu a ja računajući i mislim da nismo zaslužili takvu reakciju.
Navedene su ti stvari o kojima moraš razmisliti prije poduzimanja slijedećeg koraka a o njima razmisli kad budeš hladne glave  (y)
Iskreno ti želim da ti bude onako kako si sam zamislio
 
Ako ti je zaustavni put tako kratak, kako to da si uopće imao sudar? Koja je to bila brzina? U priči ti očito nešto ne štima. A držati se zakona je ono što u ovoj našoj državi fali. kakove veze ima isprekidana crta i ostale stvari koje spominješ, kada si pretjecao kolonu vozila (što je prekršaj) vozio dvostruko brže od dozvoljenog (opet prekršaj) i nisi prilagodio vožnju uvjetima na cesti (i opet prekršaj). Kako možeš biti siguran da čovjek u autu nije stao na stop znak, pogledao, pa zatim krenuo? Nisi ga valjda cijelo vrijeme gledao? Ako jesi, zašto gledaš okolo a ne ispred sebe? memni je naprosto nevjerojatno ovo što ti pišeš i kako rezoniraš. zapravo, ova rasprava nema svrhe. Uvjeren si u nešto što ne stoji i tu nema pomoći.
Također loša stvar. napišeš nešto, a onda kada vidiš da rasprava ide u krivom smjeru "mijenjaš iskaz" pravdajući se škom i ostalim. A zna se dobro tko mijenja iskaz (onaj koji i sam zna da je kriv). I mislim da nije pošteno od tebe napadati ljude koji ovdje pišu i to isključivo zato što si tražio mišljenje ili savjet, što već. Glupo je od tebe ljutiti se kad dobiješ odgovore koji ti se ne sviđaju.

Na kraju, ne kažem da ti nisi u pravu i da nisi više stradao nego lik u autu, ali da si doprinjeo nesreći - jesi!

Ono što me zanima (a vidim i druge) je sljedeće: zašto niste zvali policiju? Čiji je to bio prijedlog i s kojom svrhom? Ako je to ponudio vozač auta, za pretpostaviti je da se on osjeća krivim. To bi trebalo iskoristiti i izvući lovu za popravak...
 
zg fazer600 said:
Grangers, čitam sve ove tvoje komentare i ne mogu vjerovati.
Reci ti meni lijepo kada ti budeš na motoru pa ću ja tebe pokupiti, i jebiga, što nisi i ti u autu pa bi preživio.
Ako ćeš već sve gledati štreberski, mislim da si jednu vrlo važnu činjenicu zaboravio - na znak stop se mora stati - a vozač koji je izlazio na glavnu cestu i mene pokupio NIJE stao već je vrlo brzo prišao raskrižju i uključio se na glavnu cestu gledajući SAMO ulijevo.
Drugo, bitno je jesam li pao ili se prvo nabio u auto? Pa tko got je to napisao je debil. Što, znači ja bi trebao riskirati svoj život samo zato da budem siguran da ću biti u pravu ako dođe do spora oko sudara??? Pa normalno je da ću se spustiti s motorom kako bi imao što manje štete po zdravlje i motor nego se direktno zabiti u auto, ubiti motor, preletjeti preko auta i što onda- pad na glavu ili leđa i game over, to je to.
Treće - na toj glavnoj cesti je isprekidana crta u dužini od 200 m , a s lijeve strane su u tom potezu tri sporedne ulice - znači, ne smijem preticati vozila iako mi to znakovi na cesti dopuštaju jer zakon kaže drukčije???
Četvrto - vozio sam brzo??? 40-60kmh nak koliko procjenjujem vožnju je brzo i "ludovanje" po naselju??? Ma nemoj me jebat. Ako itko pazi na vožnju po naselju onda sam to ja.
Peto - onaj član koji je računao zaustavni put??? Dečko, o čemu ti pričaš, gdje je čimbenik guma, gdje je čimbenik trenja radi glatkoće podloge i sl?
Šesto - Alokohol - popijem pivu svaka tri mjeseca i to kad sam siguran da BAR tri dana prije i tri dana poslije neću voziti motor.
Sedmo - Zaustavni put nije 10 m, nakon sudara sam ponovno išao pogledati i radi se o nekih max 5m i 50ak cm izgrebanog dijela od motora - nakon što sam oborio motor. Valjda mi se učinilo duže radi šoka od sudara.
Osmo - komentari na to da sam se mogao vratiti u svoju traku i sl su mi najbolji... pa auto se vozio pored mene, i nije to 30 sek da možete razmisliti u miru što napraviti, pa još jednom preispitati odluku, nego se radi o jednoj sekundi u kojoj moraš donijeti odluku i napraviti što je najbolje kako bi preživio.

Isprike, ali stvarno su me neki komentari razljutili, a neke bi rado počastio s nekoliko sprainga u kavezu.

lp

Fz 6 pri brzini od 40km/h (koliko je ogranicenje na toj cesti)staje u 6metara +/-0,5m
     pri brzini od 60km/h staje u 14.5metara +/-0,5m
     pri brzini od 80km/H staje u 18metara+/-0,5m
     ovo je kocenje u leru sto znaci da je zaustavni put uz pomoc motora nesto i kraci
Da si vozio po ogranicenju stao bi bez problema .
Samo debil prestize na raskrizju vidi auto iz koje dolazi iz sporedne ulice i nastavlja prestizati ne racunajuci da bi taj mogao i izaci  :dobar: .Vidit ces na osiguranju jeli bitno ili nije ,isto kao sto ces viditi jeli bitno to sto si ti prestizao .Oni jedva cekaju da dode takav kao ti isplate mu par tisuca kune stete  :mrgreen:
Prilicno sam siguran da nisi vozio puno motora i da nemas bas neko iskustvo na njima .
Na koji si nacin dosao do toga zakljucka da je bolje odustati od kocenja i "poloziti" motor na pod nego pokusati zaustaviti motor ?
Mislis da je puno bolje da motor odklize pod nadolazeci auto koji se moze popeti na njega ili se odbiti i zavrsiti u autima koje si prestizao nego da ga mozda zaustavis ili udaris jako malom brzinom  :misli:
Znaci prilikom udarca u auto odmah padas na glavu ili leda i onda je game over  :misli:
Nisi nikad cuo da se moze proci po crti izmedu dva auta  :misli:
 
U principu su na raskrižjima pune trake (kod približavanja samom križanju) tako da ti nisi smio preticat u raskrižju plus si prebrzo vozio. A njemu je bio STOP i nije stao.

Smatram ti ipak snosiš veći dio krivice.
 
vickodu said:
Fz 6 pri brzini od 40km/h (koliko je ogranicenje na toj cesti)staje u 6metara +/-0,5m
     pri brzini od 60km/h staje u 14.5metara +/-0,5m
     pri brzini od 80km/H staje u 18metara+/-0,5m
     ovo je kocenje u leru sto znaci da je zaustavni put uz pomoc motora nesto i kraci
Zaustavi put? Jesi li siguran?

A koliki mu je zzaustavni put sa 100 km/h?


Osim tebe, još neki miješaju kruške i jabuke u postu.
 
Bandit said:
Zaustavi put? Jesi li siguran?

A koliki mu je zzaustavni put sa 100 km/h?


Osim tebe, još neki miješaju kruške i jabuke u postu.


Put reagiranja + put kocenja  :misli: Odakle ja znam jeli covjek ima reflekse krepana konja  :misli: Ako te interesira kolike mu je zaustavni put sa 100km/h uzmi pa racunaj  :jesus: Nista je ne mjesam samo se ponasam isto onako kako me ovaj nazvao  :jesus: :mrgreen:
 
vickodu said:
Put reagiranja + put kocenja  :misli: Odakle ja znam jeli covjek ima reflekse krepana konja  :misli: Ako te interesira kolike mu je zaustavni put sa 100km/h uzmi pa racunaj  :jesus: Nista je ne mjesam samo se ponasam isto onako kako me ovaj nazvao  :jesus: :mrgreen:
Pa pitam zato da ne izazivaš zabunu "metrima" koje si napisao.
Jer, u slučaju koji je imal mladi gospon, za njegovu reakciju i reakciju sistema kočenja treba više metara nego kaj si ti napisal da je zaustavni put FZ6. :wink:
 
Bandit said:
Pa pitam zato da ne izazivaš zabunu "metrima" koje si napisao.
Jer, u slučaju koji je imal mladi gospon, za njegovu reakciju i reakciju sistema kočenja treba više metara nego kaj si ti napisal da je zaustavni put FZ6. :wink: :wink:

Samo sam mu htjeo dati primjer da malo povecanje brzine povecava poprilicno put kocenja
 
evinho said:
U principu su na raskrižjima pune trake (kod približavanja samom križanju) tako da ti nisi smio preticat u raskrižju plus si prebrzo vozio. A njemu je bio STOP i nije stao.

Smatram ti ipak snosiš veći dio krivice.

Nisam smio preticati bez obzira na isprekidanu traku?
Hm, to mi baca neko novo svjetlo na prometne znakove, hehehe.  :)
To je T raskrižje, a ne + raskrižje, ne znam jesam li to napomenuo i ima li to kakve veze. Znači, izlazak sporedne ceste na glavnu cestu.
 
zg fazer600 said:
Nisam smio preticati bez obzira na isprekidanu traku?
Hm, to mi baca neko novo svjetlo na prometne znakove, hehehe.  :)
To je T raskrižje, a ne + raskrižje, ne znam jesam li to napomenuo i ima li to kakve veze. Znači, izlazak sporedne ceste na glavnu cestu.

ako na toj sporednoj cesti nema znaka stop pušiš :palacdolje: