Grangers said:
Ovako zakon tumači raskrižje;
I još si napisao; "lik se iz sporedne uključio u promet"
Znači da se uključio i time je njegova radnja "uključivanja" završila te se on nalazi na glavnoj cesti i u svom prometnom traku = 100% ispravan
Grangers, čitam sve ove tvoje komentare i ne mogu vjerovati.
Reci ti meni lijepo kada ti budeš na motoru pa ću ja tebe pokupiti, i jebiga, što nisi i ti u autu pa bi preživio.
Ako ćeš već sve gledati štreberski, mislim da si jednu vrlo važnu činjenicu zaboravio - na znak stop se mora stati - a vozač koji je izlazio na glavnu cestu i mene pokupio NIJE stao već je vrlo brzo prišao raskrižju i uključio se na glavnu cestu gledajući SAMO ulijevo.
Drugo, bitno je jesam li pao ili se prvo nabio u auto? Pa tko got je to napisao je debil. Što, znači ja bi trebao riskirati svoj život samo zato da budem siguran da ću biti u pravu ako dođe do spora oko sudara??? Pa normalno je da ću se spustiti s motorom kako bi imao što manje štete po zdravlje i motor nego se direktno zabiti u auto, ubiti motor, preletjeti preko auta i što onda- pad na glavu ili leđa i game over, to je to.
Treće - na toj glavnoj cesti je isprekidana crta u dužini od 200 m , a s lijeve strane su u tom potezu tri sporedne ulice - znači, ne smijem preticati vozila iako mi to znakovi na cesti dopuštaju jer zakon kaže drukčije???
Četvrto - vozio sam brzo??? 40-60kmh nak koliko procjenjujem vožnju je brzo i "ludovanje" po naselju??? Ma nemoj me jebat. Ako itko pazi na vožnju po naselju onda sam to ja.
Peto - onaj član koji je računao zaustavni put??? Dečko, o čemu ti pričaš, gdje je čimbenik guma, gdje je čimbenik trenja radi glatkoće podloge i sl?
Šesto - Alokohol - popijem pivu svaka tri mjeseca i to kad sam siguran da BAR tri dana prije i tri dana poslije neću voziti motor.
Sedmo - Zaustavni put nije 10 m, nakon sudara sam ponovno išao pogledati i radi se o nekih max 5m i 50ak cm izgrebanog dijela od motora - nakon što sam oborio motor. Valjda mi se učinilo duže radi šoka od sudara.
Osmo - komentari na to da sam se mogao vratiti u svoju traku i sl su mi najbolji... pa auto se vozio pored mene, i nije to 30 sek da možete razmisliti u miru što napraviti, pa još jednom preispitati odluku, nego se radi o jednoj sekundi u kojoj moraš donijeti odluku i napraviti što je najbolje kako bi preživio.
Isprike, ali stvarno su me neki komentari razljutili, a neke bi rado počastio s nekoliko sprainga u kavezu.
lp