Ja imam slican problem pa evo mojih dosadasnjih iskustava s kacigama koje sam imao prilike stavit na glavu i provozat motor s njima.
Schuberth C3 pro odlicno ubija vjetar, mana je dosta losa ventilacija. Skupa
Schuberth S2 sport malo glasnije od c3 ali i nesto bolja ventilacija. Malo jeftinija od c3
Shoei Gt air 1, skoro identicno utisa vjetar ko c3 ali bolja ventilacija. Meni malo bolje sjedi na glavi od s2 sport. Cijena ko c3 negdje
Agv k5s se cuje dosta glasnije od gore navedenih ali ventilacija jako dobra. Vise sportivo kaciga. Narucivo preko neta pa je bila osjetno jeftinija od schubertha i shoei
Agv k3 i k3sv, jos glasnije se cuje vjetar, dobra ventilacija, ujedno i najjeftinije kacige ovdje. Takoder isto vise sportske kacige
Suomy halo, osrednje i po pitanju kolko se cuje vjetar i po ventilaciji. Neka sredina izmedu svih gore navedenih.
Airoh, stariji flip up model- dost glasno.
Ixs jet- sto ocekivat od jeta? Dost glasno.
Mds neki stariji model full face, dost glasno se sve cuje.
Sto se tice cepica, ja bih rado da mi je netko rekao da ih obavezno uzmem kad sam krenuo ozbiljnije vozit pred par godina.
Spuzvasti iz apoteke, 3m dosta ubiju vjetar ali bome i sve ostale zvukove.
Bontech music, 25db varijanta, po mjeri radeni, nesto manje smanje buku od vjetra od spuzvastih, sve ostalo izvore buke prigusi ali ne toliko koliko vjetar. Govor se isto slabije cuje ali nije kriticno kao kod npr spuzvastih gdje je ozbiljna deracina potrebna da bi se nesto culo.
Puko sam nakon par duzih gjireva sa k5s i narucio gt air 2.
Cepici po mjeri najbolja investicija u cijeloj prici da se sto manje vjetar cuje
Sve gore navedene kacige (osim gt air i s2 sport) sam nosio na vise voznji i u razlicitima uvjetima.
Iz mog iskustva, kolko para- tolko manje buke od vjetra.
Od drugih kaciga koje nisam probao navodno su neotec 2, c4 i rpha 70 nova jako tihe.
Kombinacija c3 pro i cepovi po mjeri su ti vjerojatno najbolja kombinacija (barem trenutno dok ne naprwvim ozbiljnije kilometre sa gt air 2).