Prerada enduro u SM

Mignota

New member
Koji bi enduro bilo najjednostavnije prelickat u blagi supermoto? Naime financijska situacija baš i ne dozvoljava kupnju Pegasa strade ili XTXa, pa je ideja uzet nešt jeftinije i starije  i ove zime krenut s tim "projektom".
Zapravo kak razbuksat prednji oklop kad većinom na svima prednja maska s rezervoarom djeluje kao cjelina, a stakloplastika mi i nije jača strana?
jel bilo kakvih sličnih prerada u gradske SMe?

Hvala

Nisam znal točno kud strpat ovu temu pa ako moderatori misle da joj je negdje drugdje mjesto, znaju što činiti i neka mi ne zamjere jer sam je ovdje strpao.
 
Pa ako nemaš iskustva za to napraviti nego moraš platiti, lakše je tu lovu od starijeg + lova za preradu lupiti u nekaj kaj vozi  :misli:
 
ako si stvarno odlučio to radit mislim da nebi unaprijed trebao razbijat glavu mislima o plastikama i sl.. sad prije nego išta kupiš prošnjofaj malo performanse i tehničke izvedbe potencijalnih motora, pa procijeni kaj bi najpametnije bilo kupit da uz što manje muke i love dođeš do određenog cilja..sve ostale sitnice rješavat ćeš postepeno.. ako uzmeš nešto starije XT, XL, KLR ili DR oni ti ionak nemaju spojenu masku sa rezervoarom..

ovo ti je tema za supermoto i funbike pa možda nađeš što korisno  http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,13222.0.html

ovo je moj pokušaj prerade endura u graCku jurilicu, jest da je motorček bio poluigračka ali u načelu je slično http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,95536.0.html
 
Orin said:
Pa ako nemaš iskustva za to napraviti nego moraš platiti, lakše je tu lovu od starijeg + lova za preradu lupiti u nekaj kaj vozi  :misli:

cca 20 kkn baš i ne ostavlja neki izbor, svidja mi se Pegaso koji je već dosta dugo u oglasniku za 16500 al me malo bode prednji kraj, znam da nemreš imat ovce i novce pa bi ovo bil neki kompromis
 
ima kolega KLResho jednog klr-a prerađenog u sm i dosta dobro izgleda (jedino što neće baš uvijek upaliti :mrgreen: ) samo što je on u njega uložio puno novaca a prerada još nije gotova. ako ovo pročita možda napiše nešto više o njemu, a ja bi ti predložio, ako su ti financije problem, da radije skupiš lovu i kupiš neki "pravi" sm jer ako želiš da prerada na nešto naliči to podrazumijeva malo veće financijske izdatke a pogotovo ako ne možeš napraviti sve sam nego si osuđen na razne majstore ;)
npr. samo rabljene žbičane felge za sm koštaju od 500€ pa naviše :wink:
 
grgaSH said:
ako si stvarno odlučio to radit mislim da nebi unaprijed trebao razbijat glavu mislima o plastikama i sl.. sad prije nego išta kupiš prošnjofaj malo performanse i tehničke izvedbe potencijalnih motora, pa procijeni kaj bi najpametnije bilo kupit da uz što manje muke i love dođeš do određenog cilja..sve ostale sitnice rješavat ćeš postepeno.. ako uzmeš nešto starije XT, XL, KLR ili DR oni ti ionak nemaju spojenu masku sa rezervoarom..

ovo ti je tema za supermoto i funbike pa možda nađeš što korisno  http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,13222.0.html

ovo je moj pokušaj prerade endura u graCku jurilicu, jest da je motorček bio poluigračka ali u načelu je slično http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,95536.0.html

plastike su zapravo jedini problem kad imam doma automehaniku i limariju, no mišljenja sam da nebi bilo zgodno nakalemit na motor 20 kila pleha i kita da dobim otprilike izgled koji bi mi odgovaral, što se mašine same tiče za sad je na tome nek bude do 650 ccm i do 50 ks, što se same mehanike tiče nemam namjeru pravit se pametniji od konstruktora samih.


ovom tvom "pokušaju" prerade skidam kapu jer sam i sam prije 10ak godina peljal tuarega i znam koliko je truda u njega trebalo uložit
 
Mignota said:
plastike su zapravo jedini problem kad imam doma automehaniku i limariju, no mišljenja sam da nebi bilo zgodno nakalemit na motor 20 kila pleha i kita da dobim otprilike izgled koji bi mi odgovaral

pa to s plastikama ti i nije nekakav problem, čak ih nema ni puno :mrgreen: ak stvarno ne nađeš nešto kaj bi mogao pripasat ili da ti esteCki ne odgovara kupiš si set poliestera ili epoksidnih smola i baciš se na posel.. ispočetka će bit malo teže(kalupi, tehnika nanošenja..)ali s vremenom će postat lakše, pogotovo ako imaš volju zajebavat se time..
ako majstori mogu udarat struju i udarat keramiku  :LOL: zašto ti nebi mogao naučit s ovim radit, tim više ako si u doticaju sa lakirerima i sl. pa ti i priprema i samo lakiranje neće bit strano..
 
...mozes samo promjeniti kotace, a mozes uci u totalnu preradu nesto kao ovo:
ovome fali jos samo jedno dobro bojanje, ceka na to vec pola godine  :wink:
 
Alera Dugi said:
...mozes samo promjeniti kotace, a mozes uci u totalnu preradu nesto kao ovo:
ovome fali jos samo jedno dobro bojanje, ceka na to vec pola godine  :wink:

ekstremno... ako zatrebaš pomoć pri lakiranju, slobodno se javi
 
Evo i mene zanima prerada... imao samo saobraćajku i pukla je prednja felga i vilica... iz zadnje felge su iskočile neke žice i mislim da se ona može napraviti samo treba uzeti par žica  :mrgreen:...
Uglavnom sad planiram napraviti motor... prvo cu ga odvesti na servis da ga detaljno pregledaju pa ako nema oštecenja kostura itd planiram raditi motor sa polovnim djelovima...

Zanima me hoce li biti ikakav problem za staviti supermoto... pošto se vilica iskrivila uzimam "novu" tako da bi uzeo supemoto vilicu...uglavnom dali je išta u endura bilo drukčije nego u supermota?
Pretpostavljam da je razlika samo u vilici prednjoj i felgama...ostalo je sve isto ...

Ispravite me ako sam u krivu?

P.S.  mora li vilica prednja biti od yamahe dt ili se moze staviti od nekoga drugoga supermota?
 
Vilice su iste možda je na SM malo tvrđa i nema one harmonike. Možeš staviti vilicu s drugog motora samo neka bude sličnog promjera (nemoj stavljati tanju nego sta je tvornicka).
 
cevapi i pivo 10 kn 
di to ima ? nigdje ali je lijepo za cuti

to ti je odprilike odgovor  :mrgreen: , jer za tu lovu ako misliš kupit motor i preslozit nema šanse
pa sam motor buš toliko platil ... a di su ti osnove prerade felge i gume , kao što je gore napisano samo felge buš platil 500 E , onda gume (nove 2000) ali ajde , može se naci polovne za 1000 , pa onda bolji disk (veci + adapter) , to ti je opet minimalno soma kuna

i sa time nisi opet bog zna kaj dobil , osim izgleda naravno  :mrgreen:  .... onda tu treba poraditi na vilici jer ce ti biti premekana ... i naposljetku sto si i sam rekao treba neke plastike pripasat , što mozda i nije neki problem ... kupis od nekog SM-a i nisu preskupe ali i to kosta i ulazi u krajnju cifru ...
 
markookram said:
cevapi i pivo 10 kn 
di to ima ? nigdje ali je lijepo za cuti

to ti je odprilike odgovor  :mrgreen: , jer za tu lovu ako misliš kupit motor i preslozit nema šanse
pa sam motor buš toliko platil ... a di su ti osnove prerade felge i gume , kao što je gore napisano samo felge buš platil 500 E , onda gume (nove 2000) ali ajde , može se naci polovne za 1000 , pa onda bolji disk (veci + adapter) , to ti je opet minimalno soma kuna

i sa time nisi opet bog zna kaj dobil , osim izgleda naravno  :mrgreen:  .... onda tu treba poraditi na vilici jer ce ti biti premekana ... i naposljetku sto si i sam rekao treba neke plastike pripasat , što mozda i nije neki problem ... kupis od nekog SM-a i nisu preskupe ali i to kosta i ulazi u krajnju cifru ...

Uzet cu SM vilice i SM felge,gume, 1-2 plastike + majstor...
Ako bi me to ispalo do 5500-6000 kn ubacio bi se u taj posal...
Treban prvo bacit na papir pa cu vidit...
 
  hmmmm, tesko od dreka dobru pitu napraviti......ako je proracun takav kakav je zasto nekupiti nekog punokrvnog SM-a
  bez ili sa stranim papirima pa naci rame neke endurace sa Hr papirima pa to nekak skompletirati......
  vidio sam na auti hr neki oglas za ktm-a supercomp sm za nekih 20-ak tkn, pa se malo cjenkas ,pa iskopaj neku ramu
  i to je to......
 
lemoo said:
  hmmmm, tesko od dreka dobru pitu napraviti......ako je proracun takav kakav je zasto nekupiti nekog punokrvnog SM-a
  bez ili sa stranim papirima pa naci rame neke endurace sa Hr papirima pa to nekak skompletirati......
   vidio sam na auti hr neki oglas za ktm-a supercomp sm za nekih 20-ak tkn, pa se malo cjenkas ,pa iskopaj neku ramu
   i to je to......
\

      Najjaća kombinacija jer još uvijek prolazi bez problema. Honda sa kavićevom mašinom ili suza sa Yamahinom, onima na tehničkom je svejedno kada o motorima nemaju pojma ili ih nije briga, igraju samo ispravni brojevi na rami. Ali od trenutka kada kreneš tim putem zaboravi na publicitet. Pogotovu se nemoj hvaliti kako si ih nadmudrio jer vrag ne spava. Možad čita ovaj forum.
 
ma siguran sam da puno vragova citaju ovaj forum  :mrgreen:
  a ako upotrijebis dijelove sa motora stranca sa svapskim ili slicnim dokumantima
  pa to lijepo prebacis na ramu sa hrvatskim papirima zasto bi to bio zlocin
  ako je motor tehnicki ispravan osiguran i registriran..........  :misli:
   
 
lemoo said:
ma siguran sam da puno vragova citaju ovaj forum   :mrgreen:
   a ako upotrijebis dijelove sa motora stranca sa svapskim ili slicnim dokumantima
   pa to lijepo prebacis na ramu sa hrvatskim papirima zasto bi to bio zlocin
   ako je motor tehnicki ispravan osiguran i registriran..........  :misli:
     

Mislio sam narucivat djelove preko ebaya jer vidim tamo jako jeftine stvari...npr. vilica za 120 eura, felge dvije za 120 eura itd.  (ovo ej sve za enduro dt-a)

Problem mi je prijenos toga svega u Hrvatsku, ima li netko ko prenosi to za novce...?
 
H@k said:
Mislio sam narucivat djelove preko ebaya jer vidim tamo jako jeftine stvari...npr. vilica za 120 eura, felge dvije za 120 eura itd.  (ovo ej sve za enduro dt-a)

Problem mi je prijenos toga svega u Hrvatsku, ima li netko ko prenosi to za novce...?

ziher ima  8)
 
speed attack said:
ziher ima  8)

Šverc kommerc kako ti piše ispod nicka... :mrgreen:

Znam da sam jednom citao da se netko nudi da moze donijeti iz Louisa iz Švabske neku opremu...(samo neznam jel taj plaća carinu :LOL:)
 
Prerada u sm ako je iole kvalitetnija teško da će proći ispod 1500 Eurića i to da ne diraš motor , a zato se nađe orginam sm....ujedno svaka prerada vuče masu stvari na koje se ne raćuna u početku a kasnije iziskiva .....
tako da računaš na 30% veću sumu. osim u slučaju da te ne smetaju fušerajski odrađeni segmenti...