Prerada enduro u SM

corky said:
Prerada u sm ako je iole kvalitetnija teško da će proći ispod 15000 Eurića i to da ne diraš motor , a zato se nađe orginam sm....ujedno svaka prerada vuče masu stvari na koje se ne raćuna u početku a kasnije iziskiva .....
tako da računaš na 30% veću sumu. osim u slučaju da te ne smetaju fušerajski odrađeni segmenti...

Ocito neznam sa ćime imam posla... Odgovorili ste me od toga :mrgreen:, moderator moze zakljucat temu (y)
 
corky said:
Prerada u sm ako je iole kvalitetnija teško da će proći ispod 15000 Eurića i to da ne diraš motor , a zato se nađe orginam sm....ujedno svaka prerada vuče masu stvari na koje se ne raćuna u početku a kasnije iziskiva .....
tako da računaš na 30% veću sumu. osim u slučaju da te ne smetaju fušerajski odrađeni segmenti...
ti se salis  :wink:
 
corky je dodao jednu nulu previše  :mrgreen:

ne traži prerada u natjecateljski SM za svjetsko prvenstvo ...
u hrvatskom prvenstvu najskuplj SM  ukupno sa preradom vrijedi oko 110000kn (znacu nov motor + sva prerada od ovjesa do same mašine )
 
markookram said:
corky je dodao jednu nulu previše  :mrgreen:

ne traži prerada u natjecateljski SM za svjetsko prvenstvo ...
u hrvatskom prvenstvu najskuplj SM  ukupno sa preradom vrijedi oko 110000kn (znacu nov motor + sva prerada od ovjesa do same mašine )

      Kada bi nam H@k rekao što očekuje od motora kojeg planira slagati mogli bi mu dati točnije procjene. Ako motor treba izgledati kao SM i pomalo voziti se u tom stilu (ili savladavati abeceda takve vožnje), 30tak tisućica kn sasvim dovoljno, s time da troškovi ne sjednu domah u komadu nego kako što uspije pronaći povoljno, dio po dio. A kaže da i sam nešto zna oko sveg tog slaganja... 
 
H@k said:
Ocito neznam sa ćime imam posla... Odgovorili ste me od toga :mrgreen:, moderator moze zakljucat temu (y)

ti isto odustaneš i prije nego si bilo što započeo :mrgreen: stvar nije crno bijela da ćeš u potpunosti uspijet ili nećeš. između te dvije krajnosti postoji niz boljih ili lošijih kranjih rezultata, a kako će izgledat tvoj ovisi ponajprije o tebi i tvojim mogućnostima što o volji što o znanju i vještinama, a  premda nisu presudne i za financije se naravno moraš pobrinut :mrgreen: ako se želiš vozit kreni sa slaganjem bilo nazad u enduro ili po novoj želji SM..ne moraš ti dostić nekakve top performanse jer ionako s 2T mašinom od 125ccm nečeš iskusit sve blagodati SM stila..s vremenom češ vidjet što valja što ne, a i najbolje ti je da neke stvari naučiš iz iskustva :D
 
OldBoy said:
       Kada bi nam H@k rekao što očekuje od motora kojeg planira slagati mogli bi mu dati točnije procjene. Ako motor treba izgledati kao SM i pomalo voziti se u tom stilu (ili savladavati abeceda takve vožnje), 30tak tisućica kn sasvim dovoljno, s time da troškovi ne sjednu domah u komadu nego kako što uspije pronaći povoljno, dio po dio. A kaže da i sam nešto zna oko sveg tog slaganja... 
a sta moze ocekivat od dt-a 125  :mrgreen:
a i nemam sta vise dotat na grgu ...
 
markookram said:
a sta moze ocekivat od dt-a 125  :mrgreen:
a i nemam sta vise dotat na grgu ...

Hm, mozes ocekivat jako dobar motor u 125 klasi(stvarno neznan sta san bolje moga uzet)... :mrgreen:
 
AKO MISKIŠ PRERAĐIVAT NEŠTO TAKO MORAŠ IMATI NA UMU DA HONDA XL IMA PROBLEM SA GLAVAMA MORORA DOĐE DO ZAMORA MATERIJALA JER JE ZDRAČNO HLAĐENJE I NERJETKO IM PUCAJU GLAVE GLAVU ZA TAJ MOTOR JE NAĆ LUTRIJA.

YAMAHA XT JE DOBRA ALI IMA DOBRU I CJENU 1993-1997 OD 2500-3500 E PLUS FELGE , ZADNJA VILICA LANAC I LANČANICI cca 750e NEZNAM ISPLATILI SE.

ZA 2500 E MOŽEŠ UZET STRETFAJTERA  DOBRA PROMINEŠ ZADNJU GUMU REDOVNO GLEDAŠ GORIVO I LIVAŠ ULJE I DERI.

SVI TI ENDURO STARIJI MOTORI SU PRETEŽNO JEDAN CILINDAR A TO JE VEĆ DEBELO IZRABLJENO.
AKO TE ZANIMA TAKVA PRERADA IMAŠ HONDU XLV 1991 GOD. SA MAŠINOM OD KAVASAKIJA Z750 STANJE SOLIDNO VOZI SE IMA 3 GODINE TRIBA SAMO PROMINIT KARBURATORE I DAĆE JE TIP ZA 1000 E .
 
PLASTIKE NISU NEKI PROBLEM MASKA OD Z750 SA SVJETLOM ZAMJENSKA I MALI ŽMIGAVCI 1000 KN GUZICA OD NEKE 125-ICE SA SJEDALOM 500-700 KN .
OVO JE GUZICA OD 125-ICE
 
grobar said:
AKO TE ZANIMA TAKVA PRERADA IMAŠ HONDU XLV 1991 GOD. SA MAŠINOM OD KAVASAKIJA Z750 STANJE SOLIDNO VOZI SE IMA 3 GODINE TRIBA SAMO PROMINIT KARBURATORE I DAĆE JE TIP ZA 1000 E .

Ovakava kao u mom avataru?  :mrgreen:
Honda XLV se nije proizvodila 1991.    :wink: :misli: