prerade starih motora



Neko možda i prepozna koji je motor :mrgreen:,još je u doradi tj na pola puta
 
mašina je od bol d orke. to je jedini način da se voziš na dukatiju , da staviš mašinu od honde :cool:
 
STobulj said:


Neko možda i prepozna koji je motor :mrgreen:,još je u doradi tj na pola puta

Ovako to izgleda kada kravi staviš sedlo.
M900 :mrgreen:
 
M900 said:
Ovako to izgleda kada kravi staviš sedlo.
M900 :mrgreen:

Ma ovo ti je više kad magarcu da staviš sedlo, sporo ali bar traje  :mrgreen:

Pratio sam neko vrijeme napredovanje ovog projekta i u međuvremenu mu je bateriju suhu sakrio ispod sjedala,mašinu sredio i stavio u zlatno zajedno sa felgama, vilice također ali su nove upside-down, carburatori Keihin  FCR...., kit Wiseco 1123cc ,Dyna 2000
Imao je na stolu  140 HP- 110 - 115 Nm
Sveukupno nije loše izgledalo, naprotiv (y)
Za staru kravu nije loše ali više mi ne radi link i izludio sam se tražeći po webu ali otežavajuće je što to japanac radi i na njihovom su webu pa mi je pretraga dosta otežavajuća
 
Vidim guštate u ljepim preradama. Evo jedne koja je oživila "zvir" iz jedne stare garaže. Bacite koji komentar.
 
to mi se mota po glavi već duuugo, ali nikad vremena ni para, ali ako treba pomoć oko plastika, samo se javi!
 
Ja imam gpz-a 600 r i prerađujem ga...pomalo ali sigurno...sad sam u fazi stavljanja Luisovih mini 48 urica nanjega al mi treba dobar nosač

Moja%20zverrrr.jpg
 
Inače nije mat boja već metallic crna, alfa romeo, felge idu u crvenu boju, na rezervar ide airbrush a možda ću radit i s katranom na njemu!!!
 
bole said:
stara "boldorka" cb900,preraden rep i to vrlo ljepo!!

kladim se da bi joj ovi karburatori pasali samo tako....  :mrgreen:
carbcopy.jpg
 
e to u svezi karburatora ne razumijem, objasni što je pjesnik htio reci :misli: :misli:
 
STobulj said:
e to u svezi karburatora ne razumijem, objasni :misli: :misli:
ma to su karburatori od jednog sličnog motora koji se također malo dotjeruje... pa ako bude, staviću i koju slikicu...  (y)
 
aaaa pa tako reci jer si me zbunio  :mrgreen:
Pošto pratim te stvari vidim da nije CR ni FCR a ni RS a to su jedini karburatori za boldor koji su bolji od originala a i jedini mogu ispravno fukcionirati sa gljivama
Na sve ostalo se samo gubi  bez promjene dizni itd...