prerade starih motora

Streetfighter said:
gloginjaR said:
Streetfighter said:

Di je ovdi smiještena baterija(akumulator)??! :shock:

nema je pali na guranje :wink:
trebala bi bit ispod sjedala,možda je izvađena zbog estetskih razloga,a taj motor inače serijski ima kurblu...

u košuljici je koja je zavarena u repu tako kada se stavi zadni krej sve ljepo poklopi i ne vide se nikakve promjene
 
Moguće da mu stoji u repu!! No čisto sumljam da aku može stajat položeno ili polegnut!! :shock: isčirila bi kiselina!? :shock:

A prije će bit da ima kurblu! jer je ovo čini mi se z500 ;)
 
gloginjaR said:
Moguće da mu stoji u repu!! No čisto sumljam da aku može stajat položeno ili polegnut!! :shock: isčirila bi kiselina!? :shock:

A prije će bit da ima kurblu! jer je ovo čini mi se z500 ;)

Imaš i suhih akumulatora koji nemaju kiselinu. Npr. na Yamahi R6 je polegnut.
 
Medo said:
gloginjaR said:
Moguće da mu stoji u repu!! No čisto sumljam da aku može stajat položeno ili polegnut!! :shock: isčirila bi kiselina!? :shock:

A prije će bit da ima kurblu! jer je ovo čini mi se z500 ;)

Imaš i suhih akumulatora koji nemaju kiselinu. Npr. na Yamahi R6 je polegnut.

Stane baterija bez problema jer dosta te stvari pratim na japanskom webu i negdje su tocno bilo i mjere te košuljice za zavariti a ima ih i kupiti kod njih jer su japanci ludi za tim starim preradama te imaju ogromne kataloge za stare motore dijelove od najmodernijih vilica prednjih,zadnjih,felge od žbicane,tokarene po želji,magneziskih svih dimenzija i širina........ titanski dijelovi a cijene ne treba niti spominjati a za gotovu preradu nebi niti pet R1 bilo dosta


PS. ako je netko dobar sa Grigićem onda on ima japanske kataloge i iz njih može da sve narući i tek kada se vide ti katalozi shvati se koliko je to tamo tržište ludo za ovim stvarima jer npr hajabusa i njeni dijelovi budu na 1-2 stranicu doh npr dijelovi za staru Z1000 pet stranica
 
gloginjaR said:
Moguće da mu stoji u repu!! No čisto sumljam da aku može stajat položeno ili polegnut!! :shock: isčirila bi kiselina!? :shock:

A prije će bit da ima kurblu! jer je ovo čini mi se z500 ;)


.......z 1000
 
Streetfighter said:
.......z 1000

ovo z1000 ali koju je neka firma složila koja se bavi preradama i mislim da je bila izložena na neki sajam

Ovo su neke puno lošije i jeftinije verzije ali u home made varijanti 750ccm i 1000ccm i nebih se bunio da imam jednu od njih





 
evo stranica sa najvećom galerijom z modela..ja neidem često na nju jer se previše uživim u neke stvari :mrgreen:

www.kawasaki-z.de
 
kruns said:
zvonko situm said:
poker said:
Beeblebrox said:
uvijek sam slino za cbx-om :(

nisi jedini ako te to tjesi ima nas vise
I ja !! Rado bih sada kupio jednu-makar samo mašinu pa ako ima gdje-molim da mi javite...

moraš onda mijenjati i image (samo gsxr ;) )
Niukom slučaju je ja nebi vozio-napravio bi je i svako malo palio i turirao...onako za dušu !!!
 
ovaj topic je još samo jedan dokaz da je z1000 najbolji motor za preradu!!!

E, da napravimo tim za restauraciju i preradu motora? ja farbam i crtam...
 
zašto, svatko iz tima za svoj rad izdvaja svoje novce i slobodno vrijeme, kada napravimo par primjeraka, na njihovoj prodaji vratimo dio uloženog i podjelimo između sebe... A do tada će već proć dvije-tri godine i možda naiđu zainteresirani...

Nešto kao pimp my ride ili west coast chooper's... :D mislim da znam i kako bi se zvali....
 
gloginjaR said:
Moguće da mu stoji u repu!! No čisto sumljam da aku može stajat položeno ili polegnut!! :shock: isčirila bi kiselina!? :shock:

A prije će bit da ima kurblu! jer je ovo čini mi se z500 ;)



:shock: Vidiš zato postoje suhi akomulatori....
 
[/quote]


Cvajo 3 cilindra (400,500 ili čak 750) divlje do zla boga :twisted: , adrenalinska bomba i nije za svakoga .
M900 :mrgreen:
 
srka said:
gloginjaR said:
Moguće da mu stoji u repu!! No čisto sumljam da aku može stajat položeno ili polegnut!! :shock: isčirila bi kiselina!? :shock:

A prije će bit da ima kurblu! jer je ovo čini mi se z500 ;)



:shock: Vidiš zato postoje suhi akomulatori....

Da stvarno!! :shock:
tog se nisam sijetio :mrgreen: :bonk:
 
M900 said:


Cvajo 3 cilindra (400,500 ili čak 750) divlje do zla boga :twisted: , adrenalinska bomba i nije za svakoga .
M900 :mrgreen:[/quote]
skuzajte, neznam te stare motore tipa Z1000, ali kolko znam, kawa H2 je imala 750ccm 2t motor i slicno ovako izgledala. jel to H2 ili je samo njena masina u Z-ovom tijelu?
 
Shokrefumi said:
M900 said:


Cvajo 3 cilindra (400,500 ili čak 750) divlje do zla boga :twisted: , adrenalinska bomba i nije za svakoga .
M900 :mrgreen:
skuzajte, neznam te stare motore tipa Z1000, ali kolko znam, kawa H2 je imala 750ccm 2t motor i slicno ovako izgledala. jel to H2 ili je samo njena masina u Z-ovom tijelu?[/quote]

ja jedino znam da je ovo 750ccm i ime vlasnika,detaljnije nije ništa pisalo