Istina..Ali 4t motor od 125cc ide isto kao 4t skuter od 125cc...Šalta se, ući se za veće..Nekad dok su se vozile dvotaktne 125ice, normalno da se obraćala pažnja na njih.
Sad kad idu slabije od nabrijane 50ke, a koštaju skoro ko MT07, normalno da nitko ne obraća pažnju na njih.
Fali TDR 125R ... jao mladosti moja
Na 125 salterici se nemozes saget ispod vizira i pricat na mobitel dok vozis jednom rukom bez kacige priko riveIstina..Ali 4t motor od 125cc ide isto kao 4t skuter od 125cc...Šalta se, ući se za veće..
Sad tata kupi t-maxa, mulac šara bokom i misli da zna vozit.. Nakon toga kupi pravi motor i izgubi blesu..
Vjeruj mi, ja sam jedan od največih nostalgićara za 2t 125icama..I to onima iz ranih 90ih..Ne one pred kraj, koje su bile sa 11 kw..Nisam nikad više guštao u motoru nego na Arizoni sa Polini garniturom i sa Gilerom RC125 Top Rally...
Vozi, deri u obrtaje, svakih 10-12.000 km rastvori, promjeni prstenove od 50 maraka i deri dalje..
Nema toga više..
Je..Ok su cijene i motori..Piaggio agregati su na njima...Isto kao i na Malaguti skuterima.. Finjak su za vozit..Ovo je vec top cijena za danasnje motore, sjecaj se pred 15ak godina su 125ice bile nesto ispod 30 tisuca kn i to bi bilo cca 4000e, a radilo se od xt i derbi sendi zracnjacima...ovo mi se ipak cini dosta bolje i po dizajnu i po performansama 👍