Problem s krajnjom

Jandro

New member
prvo i osnovno, **** mu bog mater i skuteru

imam jedan problem otkad je 200ccm gore, a to je krajnja brzina
smeta me to sta dok je bio 125ccm s multivarom sam i kuceljom, skuter je isao 125 ko iz picke dok sam sagnut bio

e, i on je ostao na toj brzini, tj. cak je i malo manja otkad je 200ccm gore!
i non stopse ja tjesim ,bude bolje bilo dok ovo stavim, pa dok ovo stavim itd itd ali nist

evo, stavio sam sad neki dan dijelove (bregasta, federi ventila, 200ccm, karb, spuh, komplet prijenos, dulja getriba i jos dost sitnica) i taj prvi dan skuter je isao ko mutav (sto se tice krajnje), 130 uspravan, 140 sagnut

ali, drugi dan vise ne, sad evo nece preko 115 uspravan, i jedva 130 nabere dok sam sagnut
i to nije prvi put da mi se takvo sta desilo
evo prosle zime dok sam stavio karb i dulju getribu iso je bolesno, 135 uspravan!!!!
drugi dan se je vec krajnja smanjila za 20 na sat
uvijek tak dok nest novo stavim ide super, drugi dan puno manja krajnja
naravno, ubrzanje isto ostane

e sad, zast je to tak??

masina je sad stvarno perfektno slozena, bregasta i federi malossi, glava sredena usis i ispuh, 200ccm, prijenos komplet osim delte i jos polini sekundar, a imo sam do nedavno od vxr-a koja je kraca
brokenov s takvim setupom je isao 145 sagnut isto bez pol muke, 125 je navuko s DVOJICOM

smjesa u redu, ma svi dijelovi su u perfekt stanju, rolice su isto ok, kroz ubrzanje se vrti lijepo i ima snage pun ku**c skuter
na 80 ga osovim bez greske na zadnji, ali poslije 110 ubrzanje prestane
od 0 do 11 ide predobro i poslije je gotovo
nedigne ni obrtaje kao da tuce u prazno da su mu rolice prelake, nego jednostavno jedva navlaci

dali to moze biti zbog prevelike kompresija??
smanjena krajnja?? znam da se prije pricalo da ak je velika kompresija da je krajnja manja 
ja imam na glavi dihtung od quasara 250 (onaj mali metalni crni jel mi se tog reklo da stavim), ali kojeg dok vxr-a sam gledo ima onaj debeli papirnati idhtung gore koji je bar 4 puta deblji od ovog crnog?
dal to moze bit problem zbog krajnje??

jel otkad je 200 gore stalno me muci krajnja, a skuter ima snage puno

valjd bu vam se dalo citat
 
Jesi li stavija i novi remen? Primjetija sam da dosta padne brzina kad se remen izliže..možda ti je prvi dan onako polupotrošen o.k.a drugi ga več sataru veči obrtaji i ubrzanje? Na skuteru od 50 cc meni padne brzina i 10 km/h doli sa potrošenim remenom.
 
nemoze se remen potrositi u jednom danu...  (y)
To su ti Murphijevi zakoni... :)
Stavi mu veliki vjetrobran i ici ce 10kmph vise u krajnjoj - otpor vjetra

Stvarno bi sa tim dijelovima trebao navuci 140kmph bez problema, kazes dan kada si stavio dijelove vrti na recimo 8000rpm a dan poslije na 7000rpm i nece dici okretaje?

Jesi li probao sa serijskim auspuhom?

Je li bila neka veca razlika u temperaturama ta 2 dana?

 
tako je
pamet se dijeli iza ugla
...

ja stvarno ne znam do čega bi bilo
remen nije, rolice nisu,

što preostaje - aerodinamika/različita temperatura i vlaga
 
koliko su ti teshke te rolice?
si proba sa serijskim auspuhom?

kazhesh proshle zime je isha bolje...shto je hladnije bolje che ich...razlika u temp ta dva dana?
 
meni je krajnja 130-135(po nizbrici sagnut ce doc i do 140 ali takva voznja nema smisla) uglavnom 130-135-cilindar i klip 200,polini speed control,deak,bregasta malossi....pusti one price kojima ide 145-150, i da sa serijskim auspuhom mi je krajnja veca za 3kmh ali je malo slabiji odaziv na gas i to je to znaci veci vizir,serijski spuh i savrsen zrak i razlika je cak i 10kmh u krajnjoj,smjesno ali istinito, a u ostalom to je skuter i budi sretan da i toliko ide...


neki misle aha sad stavim makinu od vxr-a pa skuter ide 135 pa sa variomatom cu dobit jos bar 10kmh,pa sa bregastom jos 10 i na kraju ocekuju krajnju brzinu od 145-150,a ono ispadne da je u krajnjoj brzi od 125ice za nekih 5-10kmh,ali zato je tu veca snaga,bolje ubrzanje i medu ubrzanje,brza voznja u dvoje... (y)
 
Mr J said:
nemoze se remen potrositi u jednom danu...  (y)
To su ti Murphijevi zakoni... :)
Stavi mu veliki vjetrobran i ici ce 10kmph vise u krajnjoj - otpor vjetra

Stvarno bi sa tim dijelovima trebao navuci 140kmph bez problema, kazes dan kada si stavio dijelove vrti na recimo 8000rpm a dan poslije na 7000rpm i nece dici okretaje?

Jesi li probao sa serijskim auspuhom?

Je li bila neka veca razlika u temperaturama ta 2 dana?

s velikim vizirom isto
gume napumpane

niste me skuzili, onaj prvi dan dok ga slozim ide ko mutav, drugi dan nejde vise tak  ( u krajnjoj, ubrzanje ostaje isto)
znaci, prvi dan ima veliku krajnju, poslije vise nema do sljedeceg rastavljanja
to mi tak full cudno zvuci, al istinito

seriski auspuh i je gore
nije, potpuno ista temperatura i vrijeme, bar mene nikad ni jebala ta temp. uvijek je isao isto
kroz ubrzaje je stalno na istim okretajima i ide super do 110 i tu stane, navuce do 115, jos uvijek je na istim okretajima i tu kao da stane, sagnem se, navlaci do 130 i tu stane i ni makac dalje
 
Bob Rock said:
Jesi li stavija i novi remen? Primjetija sam da dosta padne brzina kad se remen izliže..možda ti je prvi dan onako polupotrošen o.k.a drugi ga več sataru veči obrtaji i ubrzanje? Na skuteru od 50 cc meni padne brzina i 10 km/h doli sa potrošenim remenom.

remen je dobar, kelvar i ima 3000km mozda
 
Ma skuzio sam ja sto ti pises i u cemu je problem ali jednostavno nema nekog normalnog objasnjenja...
Probaj ga na neku nizbrdicu razvrtjeti pa ces vidjeti hoce li opet dici okretaje i na ravnom... Stvarno nemam ideje...

Jesi li rastavljao i prijenos ili samo masinu?! (onda kada se javljaju razlike u krajnjoj)
 
čekaj, a prijenos, zupčanici, getriba....  :misli: pa s prijenosom koji je namjenjen ca 120kmh, nemre ić 150.
 
wingman said:
čekaj, a prijenos, zupčanici, getriba....  :misli: pa s prijenosom koji je namjenjen ca 120kmh, nemre ić 150.

:shock: ima polini getribu koja je još duža od vxr-ove ( a tu je imao prije ove polini), čitaj malo bolje  :wink:
 
josko said:
:shock: ima polini getribu koja je još duža od vxr-ove ( a tu je imao prije ove polini), čitaj malo bolje  :wink:
vidim ja da on ima svašta gore, al ak mašina radi kak treba, neko mu je zavaljo prijenos.  :misli:
 
Mr J said:
Ma skuzio sam ja sto ti pises i u cemu je problem ali jednostavno nema nekog normalnog objasnjenja...
Probaj ga na neku nizbrdicu razvrtjeti pa ces vidjeti hoce li opet dici okretaje i na ravnom... Stvarno nemam ideje...

Jesi li rastavljao i prijenos ili samo masinu?! (onda kada se javljaju razlike u krajnjoj)

142 nizbrdica i da je neznam kak velika više neće
kao da nemre okretaje dic, a ne tuce u blokadu

sad zadnji put skidana je glava i druga stavljena, fazni lanac i te pizdarije i getriba stavljena
 
a da te mozda centralni zeza?
meni je tak jako slicno bilo sa mojim! nikak nisam mogao dobit dobar setup da radi na dobrim obrtajima i da ima dobro ubrzanje i krajnju! na kraju je zavrsilo na 6,5 gr rolicama i malossi zelenim! e i kad bi ga ja upalio i zagrijo, iso je skoro 100, i nakon nekog vremena nebi htio iznad 90...pa onda se znalo dogadjat da samnom ne zeli po cijeli dan iznad 90 i pokupim curu, i s njom gore, bez beda onak povuce 95!  :misli:
a skut isto slozen savrseno, smjesa perfekt, novi klip gore mozda 2500 km...

ja sam to uspio sredit tak da sam se malo igro po setupu i sad mi je gore serijski centralni i 6 gr rolice i radi normalno...

ne znam kak je to sve za 4t vxr, ali ak imas cajta i materijala probaj mozda neki drugi setup slozit sa drugim centralnim...
jer ocito kad ti slozis skut prvo radi super i mozda se poslije voznje kad se ohladi nes sjebe sa centralnim!? ne znam, lupam pizdarije koje mi padaju napamet trenutno, ali ak ti se da, probaj to nekak provjerit...
 
torrent said:
Kupi si motor.

:palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

*ebali vas motori
 
marki said:
:palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

*ebali vas motori
slazem se...
 
makni remen i probaj zavrtiti motor bez variomata