Problem sa papirima - po ne znam koji put, molim savijet

MUP je vec po sluzbenoj duznosti odjavio plocicu. Tu je problem sto MUP jos njega vodi kao vlasnika motora (ugovorom dokazuje da to vise nije), a novi vlasnik ne moze na sebe prepisati motor jer prvi kupac nije platio porez.
 
a vidiš da u prvom postu spominje i kaznu za povrat tablica i da mup još potražuje iste, a da ih zadnji vlasnik ne može vratiti.. :neznam:

a i ne mogu se načudit' ljudima koji danas idu kupovat' neregistrirani motor, od nekoga tko nije vlasnik u papirima....
 
Hvala ekipa na kometarima, to će 1. kupac i zadnji posjednik riješiti, između valjda nije bilo ništa...

Budala uči na svojim greškama, a ja sam se već tako jednom opekao sa MZ-om krajem 90tih.
Uglavnom posudio mašinu liku, ovaj se razbio i odležao u bolnici. Kasnije mi je dao lovu, a motor kao totoalka i ostao tamo u negdje u šlep službi.
Nakon nekog vremena dolazi obavijest od odvjetničkog ureda da su na tom motoru teže stradali dvoje maloljetnika i da sam sam po SN identificiran kao vlasnik i  kao odgovorna osoba... Srećom, ovaj što ga je slupao je OK i napravili smo kupoprodajni ugovor naknadno, a on je dokazao motor nikada nije pruzeo iz te šlep-službe.

No, kako stvari stoje, ima li načina da se provjeri koja se vozila vode na mene ?
Bojim se da imam i jednog Yuga Skala isto krajem 90te i jednog BT-50 iz kraja 80-tih....  uh

 
go-go said:
a i ne mogu se načudit' ljudima koji danas idu kupovat' neregistrirani motor, od nekoga tko nije vlasnik u papirima....

Pohlepa je gadna stvar.
 
koshchall said:
Hvala ekipa na kometarima, to će 1. kupac i zadnji posjednik riješiti, između valjda nije bilo ništa...

Budala uči na svojim greškama, a ja sam se već tako jednom opekao sa MZ-om krajem 90tih.
Uglavnom posudio mašinu liku, ovaj se razbio i odležao u bolnici. Kasnije mi je dao lovu, a motor kao totoalka i ostao tamo u negdje u šlep službi.
Nakon nekog vremena dolazi obavijest od odvjetničkog ureda da su na tom motoru teže stradali dvoje maloljetnika i da sam sam po SN identificiran kao vlasnik i  kao odgovorna osoba... Srećom, ovaj što ga je slupao je OK i napravili smo kupoprodajni ugovor naknadno, a on je dokazao motor nikada nije pruzeo iz te šlep-službe.

No, kako stvari stoje, ima li načina da se provjeri koja se vozila vode na mene ?
Bojim se da imam i jednog Yuga Skala isto krajem 90te i jednog BT-50 iz kraja 80-tih....  uh

možeš na e-građani izvaditi elektronički zapis o vlasništvu vozila  (y)
imam i ja jednog mz-a na sebi  :LOL:
a bome i jedne alfe se nikako riješit' :mrgreen:
 
Slični slučaj sam i ja imal ali bilo je to prije 16g..
Pridal GPZ900R liku,napravili smo kupoprodajni,ovjerili..ali lik nije platil porez i nije prepisal motor na sebe.
Kod mene je bio problem što mi je porezna sjela na plaču,jer nisam kao vlasnik platil porez ..motor je završil u djelovima negdje kod 3. ili 4.vlasnika.
Tad su mi na porezni rekli da nek sam to rješim sa tadašnjim vlasnicima.
Sreča pa sam imal stare ugovore,otišel na murju i dalje su oni rješavali.
Nakon 3 mjeseca konačno sam mogel platit pivu od para iz svog računa😅
Jedino pozitivno iz toga je bilo,što sam imal 3 plače na hrpi😅
 
Najgore je radit kupoprodajni s tko za kojim valsnikom (kupcem) u nizu jer si pravno odgovoran za sve što se dogodilo s tim vozilom do datuma koji piše na kupoprodajnom jer nemožeš dokazati da nisi bio vlasnik vozila u slučaju nekog problema. (Njemac kad ti preda svoju knjižicu vozila kao novom vlasniku nakon toga više ne želi čuti za vozilo niti komunicirati s novim i budućim vlasnicima ako su se izmjenjali a na knjižici vozila je njegovo ime baš iz razloga što ne zna što se sve događalo s vozilom.)

Kod nas bi pod hitno trebalo napraviti izmjenu zakona da samo vlasnik vozila može odjavit vozilo. Prilikom prodaje obavezna odjava, novi vlasnik s probnima do kuće i nakon toga stavi svoje nove tablice. I ovakve stvari se ne bi događale. I vraćanje knjižice vozila koja je dokaz vlasništva po principu tko ima knjižicu ima i vozilo a sad su novi postupci taman za takvo pravilo.
 
Jao, birokracije.....

Saga se nastavlja:

Dakle, kupac i posjednik otišli na poreznu sa svojim ugovorom i kažu im tamo da nemaju nikakvog opterećenja i da ne treba ništa platiti ???
Na policiji kupac ne može vratiti tablicu jer ima kopiju ugovora... ne ovjerenu.
Javni bilježnik neće ovjeriti tu ne ovjerenu kopiju (makar je tamo rađena ovjera)

Dolazim ja sa ovjerenom kopijom koju sam dobio kod ovjere, kaže mi da ne mogu ovjeriti ovjerenu kopiju jer taj jedan pečat nije pečat ovjere nego ovjera potpisa.

Dakako kupac je izgubio svoj original kupoprodaji ugovor. Izgubio je i knjižicu vozila....

kaže JB da napravimo raskid ugovora pa je opet motor moj.. Pitam što da napravimo sa ne plaćenim porezom i moram li ja opet platiti porez ?? 
Pitam JB dali mi oni mogu dati potvrdu da je to zakonski korektno... ne mogu.. zašto... zato što ne mogu... očigledno nije....

Kaže ajte u državni arhiv i tražite taj dokument.... pa opet sa tim dokumentom ka bilježniku da on ovjeri ponovo...

Kada bi ja otišao sada u policiju i podnio zahtjev da se motor skine sa mene i vratio tablicu to se čeka mjesecima i opet nema ugovora....

Uglavnom, ralje birokracije.  Ovi na šalterima izgleda znaju samo ono što SMIJU napraviti.

 
Ma odjebi ih sve po kratkom postupku i nek se sami čupaju iz govana u koje su se uvalili.
 
Kiki_Rotten said:
Ma odjebi ih sve po kratkom postupku i nek se sami čupaju iz govana u koje su se uvalili.

(y)tocno tako
 
Iz državnog arhiva izvađena je kopija ovjerenog ugovora, s istom u policiji je prvo napravljena prijava da je knjižica vozila izgubljena pa je dobivena potvrda.
S tom potvrdom i kopijom ugovorom vraćena je i tablica..

ostaje još porezna uprava i njihova tumačenja...

Kažu u poreznoj da je ugovor prestar te da oni nemaju više tablice za procjenu iz te godine (2012).
Predmet je završio u njihovoj pisarnici i treba CARINA dati svoju procjenu vrijednosti motora u trenutku prodaje. 2-4 tjedna postupak....
Zatim ide porez+kazna+kamate

Nakon toga je valjda sve čisto i motor se može registrirati / prodati

Tko je imao živaca ovo čitati znat će da ubuduće skine tablice i odjavi motor prilikom prodaje, a kod kupnje odmah na sebe prebaciti jer nakon par godina to je čisti sexs sa državnom administracijom i višestruko skuplje i dugotrajnije..

E da, 
Ima još jedna caka koju je predložio JB - raskid ugovora.... No ne znam kako bi se to sve skupa odrazilo na ne plaćeni porez i kazne u među periodu. Uglavnom nedorečeni postupak ali moguć.....

eod

 
 
I sva ta zajebancija jer je tvoj kupac bio skrt da plati porez nakon kupovine motora.  :palacdolje:
 
Svaka čast na strpljenju (y). I kratki rezime na kraju....zbog debila je najbolje odjavit motor prije prodaje.
 
Nije, zašto? Zar zbog par debila mijenjati generalno dobra pravila koja poštuje 98% ljudi? Radije izbjegnem ta 2% i nek se jebu, ili će poštovati pravila ili fuckoff...

Sa odjavljenim motorom nema probne vožnje, a odjavljen motor mora imati i solidno nižu cijenu, a ti si razliku uzmi od povrata osiguranja... uz to što mi natovariš zajebanciju sa novom registracijom...
 
Jedino ispravno je prodat odjavljen motor.
Sve ostalo je zajebancija....


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
Elias said:
Jedino ispravno je prodat odjavljen motor.

Nije, to je jedino najjednostavnije - u teoriji. A možda kod tebe u Zürichu i je u praksi. Misliš da ćeš skinuti sva sranja sa sebe kada odjaviš motor, iako je i to zajebancija - treba otići u STP, odjaviti motocikl, vaditi potvrde, pa onda na osiguranje moliti, piskarati i pravdati zašto želiš da ti vrate neiskorišteni dio osiguranja (dobit ćeš pola od onoga što si trebao, nakon više mjeseci od podnošenja zahtjeva, tu pušiš, a pušiš i na troškovima koje si imao u STP-u, jer njih nećeš dobiti natrag). Jer ovaj bananistan nije Švicarska, maltene u poslovima registracije vozila i svega ostaloga nema baš nikakve sličnosti!...

Uz sve to, prodati odjavljen motocikl je puno teže, ljude muči pitanje hoće li motor kojeg gledaju i o kojem ne znaju ništa - proći novi tehnički, badave su tu tvoje davorije, pjesme i obećanja i uvjeravanja kako je sve u super stanju, ali si namjerno odjavio motor zato jer su kupci kreteni i ti ne želiš preuzeti rizik da kupac neće slučajno prenijeti motor na sebe u roku 15 dana... u praksi to nitko ne radi, pa je nekih drugih pitanja koja se nameću ipak više... za mene osobno, odjavljen motor je u startu 500 eura niža cijena od tražene, bez obzira koliko realno koštala rega za njega, plus sve ostalo o čemu možemo picajzlirati...
 
F800X said:
Nije, to je jedino najjednostavnije - u teoriji. Misliš da ćeš skinuti sva sranja sa sebe kada odjaviš motor, iako je i to zajebancija - treba otići tamo u STP, odjaviti motocikl, vaditi potvrde, pa onda na osiguranje moliti, piskarati i pravdati zašto želiš da ti vrate neiskorišteni dio osiguranja (dobit ćeš pola od onoga što si trebao, nakon više mjeseci od podnošenja zahtjeva, tu pušiš, a pušiš i na troškovima koje si imao u STP-u, jer njih nećeš dobiti natrag).

Uz sve to, prodati odjavljen motocikl je puno teže, ljude muči pitanje hoće li motor kojeg gledaju i o kojem ne znaju ništa - proći novi tehnički, badave su tu tvoje davorije, pjesme i obećanja i uvjeravanja kako je sve u super stanju, ali si namjerno odjavio motor zato jer su kupci kreteni i ti ne želiš preuzeti rizik da kupac neće slučajno prenijeti motor na sebe u roku 15 dana... u praksi to nitko ne radi, pa je nekih drugih pitanja koja se nameću ipak više... za mene osobno, odjavljen motor je u startu 500 eura niža cijena od tražene, plus sve ostalo o čemu možemo picajzlirati...
Pa di piše da motor mora bit odjavljen radi prodaje?
Voziš ga do zadnjeg momenta, a kad nađeš kupca (odn. on tebe) i novci promijene vlasnika, skineš tablicu i odjaviš ga.
Ostaviš mu i važeću policu (ako se tako dogovorite, osim toga, i to ima određenu vrijednost), i sve što on treba napravit je prijavit ga na sebe radi dobivanja tablice.

Tako sam svaki motor do sada proda, i nikakvih problema.
 
Shepa said:
Pa di piše da motor mora bit odjavljen radi prodaje?

Pa ne piše nigdje, no stvara se takav dojam čitajući preporuke pojedinaca...