Problem

tkubasa said:
nebi reko da je to samo karb, cijelo vrijeme bi stekao a ne samo kad primaknes lulicu, bobina moze i imat jednostavno preslabu iskru da zapali smijesu, i cim nisu idealni uvijeti, mrvicu prebogata/presiromasna smijesa, hladno vrijeme i sl. pocne stekati.... imam iste simtome, samo na 2 cil. steka, na koji je spojena doticna bobina... mada pretpostavljam da imas jednu bobinu za oba cil. a ona je cudno da samo jedan steka, mozda malo sere karb. + losa iskra....

naravno svijecicu si probao promjenit?   :misli:

Imam dvije bobine
 
S obzirom da je prije  "diranja" karburatora bilo sve u redu  vjerovatno se u montiranju istih desilo nešto nepredviđeno.
Provjeri sve ponovo i naći češ razlog.
 
Sad sam se cuo sa covjekom kaze problem je nestao :shock: nakon sto je naspricao kontakt sprejem na dovode na bobinu. Javim sutra kad probam jer ovdje se cudne stvari desavaju u kratkom vremenu  :LOL:
Radio je on i sinoc kad sam dosao po motor ali samo kilometar-dva tj dok se motor ne ugrije, a sad mi kaze da je maloprije radio u mjestu 15-20 min kao beba  8)
 
barba said:
S obzirom da je prije  "diranja" karburatora bilo sve u redu  vjerovatno se u montiranju istih desilo nešto nepredviđeno.
Provjeri sve ponovo i naći češ razlog.

Igličasti ventil nije dobro zašarafljen  :misli:
 
hotazmaj said:
Sad sam se cuo sa covjekom kaze problem je nestao :shock: nakon sto je naspricao kontakt sprejem na dovode na bobinu. Javim sutra kad probam jer ovdje se cudne stvari desavaju u kratkom vremenu  :LOL:
Radio je on i sinoc kad sam dosao po motor ali samo kilometar-dva tj dok se motor ne ugrije, a sad mi kaze da je maloprije radio u mjestu 15-20 min kao beba  8)

neka ti zaista ne bude teško napraviti ono što sam ti savjetovao i mom prvom postu u ovoj temi ... jednostavno nemaš šta izgubiti, posao od nekoliko minuta... a možeš puno dobiti ...  :wink:
 
hotazmaj said:
Sad sam se cuo sa covjekom kaze problem je nestao :shock: nakon sto je naspricao kontakt sprejem na dovode na bobinu. Javim sutra kad probam jer ovdje se cudne stvari desavaju u kratkom vremenu  :LOL:
Radio je on i sinoc kad sam dosao po motor ali samo kilometar-dva tj dok se motor ne ugrije, a sad mi kaze da je maloprije radio u mjestu 15-20 min kao beba  8)
promijeni ti majstora.....jer ovaj ocito nezna sta radi vise......... :LOL: :LOL:
kakve veze imaju dovodi na bobinu...bobina ili radi ili ne radi..... :mrgreen:
 
Motor opet ima iste simptome i nakon sto sam zamjenio bobine.
kmamic said:
Igličasti ventil nije dobro zašarafljen  :misli:
Gdje dodje sta kako?
banditić said:
možda da ipak probaš motor odvesti mehaničaru
Danas motor dolazi u moju garazu pa cu ja malo biti mehanicar
strasilo said:
neka ti zaista ne bude teško napraviti ono što sam ti savjetovao i mom prvom postu u ovoj temi ... jednostavno nemaš šta izgubiti, posao od nekoliko minuta... a možeš puno dobiti ...  :wink:

Ovo cu definitivno prvo probati

bmw m 5 said:
Ako ne uspijem sam napraviti definitivno cu promjeniti majstora.

Hvala ljudi svima na pomoci
promijeni ti majstora.....jer ovaj ocito nezna sta radi vise......... :LOL: :LOL:
kakve veze imaju dovodi na bobinu...bobina ili radi ili ne radi..... :mrgreen:
 
hotazmaj said:
Motor opet ima iste simptome i nakon sto sam zamjenio bobine. Gdje dodje sta kako?Danas motor dolazi u moju garazu pa cu ja malo biti mehanicar
Ovo cu definitivno prvo probati


ali jeli sad drugi cilindar steka ili opet isti? ako je opet isti sve je jasno karburator, a je ako drugi, nevalja bobina..... 
 
ali bezveze kompliciranje...ako motor PRIJE zahvata na karburatorima radio normalno....a NAKON "ciscenja"...poceli su ovi simptomi....sasvim je jasno da je bobini sve objasnjeno.... :jesus:
 
Evo i mene iz garaze. Motor smo znaci natovarili na prikolicu i dovukli pred garazu i probamo ga dok je na prikolici i naravno nece, zamjenimo lulice kad naravno BIG BOOM komsije mislile da se zaratilo :LOL:  :LOL:. Nista vratimo opet lulice na svoja mjesta i skinemo motor sa prikolice, odezem po 1,5cm kabla sa svih strana, skinem svjecicu malo povecam zazor onako od oka jer mi se cinilo da jebas premali (mozda i ispod 0,5) kad vidi cuda motor radi  :shock: Ne znam ne smijem se zakleti da sutra nece opet zaj...avati.
Hajde ovako usput da pitam, akumulator mi je u banani jer ga je stari regler, koji je davno zamjenjen prepunjavao. Moze li biti da je do akumulatora? Mislim da nikako nebi smjelo biti ali eto.
 
strasilo said:
provjeri zazor na svjećici ... jer kad odmakneš lulicu, svjećica daje drugačiju iskru ...

i obavezno napravi slijedeće... slini sve lulice i odreži 1,5 cm kablova, vrati lulice na kablove i teraj dalje.. ;) na sve cilindre ...  (y)
ejj...a kaj se time dobije? zasto to raditi?
 
sad se mogu zajebavati i reći da nemam pojma zašto je to tako i da mi je to prvo palo na um reći ...  :LOL: :LOL: :LOL:

ili mogu biti ozbiljan i reći da sam se već (neko prekoliko puta) sreo sa istim ili sličnim problemom (neznam zašto, ali uglavnom na hondama  :misli: ), ali to mi moral ne dozvoljava, pa neka ipak ostane na tome da nemam pojma i da mi je to prvo palo na um....  (y)
 
Neznam ni ja ali znam da imas pivu i cevape od mene  (y) a i ostali koji su pomogli pa i ovako preko foruma  (y) :bananapivo: